בלוג

חופשה קצרה ברודוס

עם הנחיתה ברודוס, תפסתי מונית משדה התעופה למלון שלי. הפעם התארחתי במלון הבוטיק ניקוס טאקיס

לאחר רענון מהיר, יצאתי לטייל באודוס איפוטון. רחוב האבירים שהרגיש כמו מסע לתקופה שחלפה.

היעד הבא שלי, ארמון המאסטר הגדול של אבירי רודוס, היה רק 10 דקות הליכה משם. המסע לשם היה מהנה כמו היעד, עם חנויות קטנות ובתי קפה לאורך השביל.

כשהערב התקרב, הזמנתי מונית מקומית ל מסעדת Ouzokafenes. מסעדה זו, הממוקמת בלב העיר, הציעה מנות יווניות אותנטיות.

לאחר ארוחת הערב ומנוחה קצרה החלטתי לבקר ב-Sticky Fingers, מועדון מפורסם, אשר היה ממש מעבר לפינה – מה שהופך אותו נוח ליהנות מקצת מוזיקה כף רגל לפני החזרה למלון.

יום 2: לינדוס והאקרופוליס המלכותי

התחלתי את היום שלי מוקדם, כששכרתי מכונית מסוכנות מקומית לנסיעה ללינדוס. הנסיעה, כ-50 דקות, הייתה נופית, עם שלטים ברורים שהבטיחו נסיעה חלקה (מומלץ בכל מקרה שתשתמשו גם באפליצקית הניווט שלכם בסלולר). לינדוס, עם הבתים הלבנים שלה, נראתה חלומית. מקומות החניה היו בשפע, אז חניתי ליד מרכז העיירה והלכתי ישר לאקרופוליס של לינדוס. בעוד שאפשר לעלות למעלה, בחרתי בנסיעה בחמור, אמצעי תחבורה פופולרי במעלה השביל התלול.

ארוחת צהריים ב-Pizanias Kyriakos – The Sea Star הייתה במרחק הליכה קצר מהאקרופוליס. תפריט פירות הים שלהם הוא חובה לנסות.

לחובבי השופינג, לינדוס סנטר נמצא ממש ליד המסעדה, ומציע מגוון מזכרות מקומיות.

ללילה, חזרתי לרודוס טאון. המועדונים, במיוחד TODO BIEN, היו נגישים בקלות באמצעות מוניות, מה שהבטיח בילוי לילי בטוח ומהנה.

יום 3: חופים, עוד אוכל וריקודים כל הלילה

לאחר ארוחת בוקר דשנה, נסעתי באוטובוס מקומי, הידוע בדייקנותם ובנוחותם, ללחוף הרקי. לאחר בוקר רגוע, פניתי למסעדת טא קרדסיה, הנגישה בנסיעה קצרה במונית. הישיבה בחוץ שלהם הייתה תענוג.

לאחר ארוחת הצהריים, החלטתי לחזור אל חוף הים והתחנה הבאה שלי הייתה אלי ביץ’. אוטובוסים נוסעים במסלול זה לעתים קרובות, מה שהופך אותו לנוח. עם החופים החוליים והמים הצלולים, זו הייתה הדרך המושלמת לבלות אחר צהריים.

חיי הלילה ברודוס תוססים. השתמשתי במוניות מקומיות, שהיו גם זולות וגם אמינות, כדי לדלג בין Yolo Club לבין מקומות חיי לילה אחרים בקרבת מקום.

יום 4: סיום עם נוף לנמל ולהתראות

היום שלי התחיל בביקור בנמל מנדרקי. אוטובוס מקומי הוריד אותי בדיוק במקום. ההמולה וההמולה של הנמל, על הסירות והיאכטות שבו, ציירה תמונה חיה.

לטעימה אחרונה מרודוס, ביקרתי שוב במסעדת Ouzokafenes.

הזמנתי מראש מונית כדי להבטיח הגעה בזמן לטיסה שלי, ולסיים מסע בלתי נשכח.

סיכמתי לכם פה בקצרה על הטיול שלי, אם אתם רוצים מידע נוסף על היעדים שכתבתי עליהם או סתם לדסקס מה לעשות ברודוס אתם יכולים לשלוח אלי מייל ואני מבטיח לחזור אליכם.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן
אריאל כהן

אוגוסט 16, 2023

1005
1

כתבות נוספות של אריאל כהן

תגובות גולשים

עוד מהבלוג