ריזורטים מומלצים ביוון לחופשה המפנקת

יוון מפורסמת בזכות האיים היפים שלה, החופים שטופי השמש והאוכל הטעים שלה. כאשר אנשים יוצאים לחופשה, לעתים קרובות הם מחפשים מקום שבו הם יכולים להירגע, ליהנות, ולשכוח מחיי היומיום שלהם. זה בדיוק מה שמציעים אתרי נופש (ריזורטים) ביוון. הם לא רק בתי מלון; הם כמו עיירות קטנות שבהן יש לכם כל מה שתצטרכו. אתם יכולים לשחות, להשתזף, לנסות פעילויות חדשות ולאכול אוכל נהדר מבלי לעזוב את אתר הנופש.

במאמר זה, נסקור כמה מאתרי הנופש הטובים ביותר ביוון. בין אם אתם מחפשים מקום ידידותי למשפחות עם הרבה פעילויות לילדים או מקום שקט בו תוכלו להירגע וליהנות מהנוף, יש לנו משהו לכולם. מהחופים הלבנים של רודוס ועד לאווירת המסיבות של מיקונוס, התכוננו לגלות את המפלט היווני המושלם שלכם. בואו לצלול פנימה ולגלות היכן תוכלו לבלות את החופשה הבאה שלכם!

ריזורטים ביוון

ריזורטים בקורפו

קורפו, אי יווני בים היוני, הוא מקום שבו הטבע וההיסטוריה משתלבים יפה. האי ירוק עם מטעי זיתים והרים, ויש בו חופים שנעים בין חוליים לחלוקים. כאשר תשוטטו בעיר העתיקה, תראו מבנים עם קסם מהעולם הישן, ואולי תרגישו שחזרתם אחורה בזמן. קורפו הושפעה מהוונציאנים, הצרפתים והבריטים, מה שבא לידי ביטוי בארכיטקטורה ובמטבח המגוונים שלה. יש הרבה חנויות מקומיות שמוכרות מוצרים בעבודת יד, והאוכל הוא שילוב של טעמים יווניים ואיטלקיים. משפחות ומטיילים מגיעים לכאן בגלל פארקי המים, המפרצוצים השקטים והאירוח היווני החם.

Ikos Dassia – קורפו

שוכן על החוף המזרחי של האי האזמרגד של קורפו, איקוס דאסיה הוא אתר נופש יוקרתי הכל כלול המשלב נוחות עם אלגנטיות ללא מאמץ. במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של קורפו ובמרחק זריקת אבן מהעיר קורפו הקסומה, האורחים מתכבדים בנופים עוצרי נשימה של הים היוני, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי עבור אלה המחפשים מפלט ציורי.

אתר נופש זה מתגאה במגוון מרשים של מתקנים שנועדו להציע את מירב הרפיה והבידור. עם שתי בריכות חיצוניות רחבות ידיים, בריכה מקורה וספא מקיף, האורחים יכולים לבחור להירגע או להישאר פעילים. ה- Ikos Dassia מתגאה גם בסצנה הקולינרית שלו, וכוללת שבע מסעדות א-לה-קארט שחוצות את העולם עם ההיצע שלהן – ממנות יווניות אותנטיות ועד טעמים אסיאתיים אקזוטיים. הכללת מספר ברים וחווית Dine Out החדשנית, שבה האורחים יכולים ליהנות ממטבח מקומי במסעדות הסמוכות כחלק מחבילת הכל כלול שלהם, מבטיחים שאפשרויות הסעודה שלכם רחבות כמו שהן טעימות.

הלינה באיקוס דאסיה נעה מחדרים זוגיים מסוגננים המושלמים לזוגות ועד לסוויטות מפוארות עם בריכות פרטיות לאלו המחפשים בדידות ויוקרה נוספת. כל החדרים מצוידים בקפידה עם מתקנים מודרניים ומרפסות המציעות נופים שלווים. עם תעריפים ללילה שמתחילים בסביבות 250 אירו לחדר סטנדרטי בעונת השפל וממריא ל-1000 אירו לסוויטת דלוקס בזמני שיא, יש מקום שיתאים לתקציבים והעדפות שונות.

באיקוס דאסיה, כל אלמנט אוצר בקפידה כדי ליצור שהות בלתי נשכחת שבה הכנסת אורחים יוונית פוגשת חיים יוקרתיים, והכל על רקע החופים המושכים של קורפו.

אתר נופש Ikos Dassia - קורפו
תמונת המלון מאתר – booking.com

ריזורטים במיקונוס

מיקונוס הוא אי שמפורסם בזכות טחנות הרוח והרחובות הצרים והמפותלים שלו, כמו שהוא מפורסם בזכות סצנת המסיבות התוססת שלו. במהלך היום, החופים מלאים במשתזפים הנהנים מהמים הכחולים והצלולים, ובלילה האי לא ישן – המועדונים והברים על החוף מנגנים מוזיקה עד שהשמש זורחת. אבל מיקונוס לא מיועדת רק לחובבי מסיבות; זה גם עבור חובבי היסטוריה שיכולים לקחת שיט קצר בסירה אל דלוס, אי לא מיושב מלא בהריסות עתיקות. יש גם צד שקט יותר למיקונוס, עם כפרי דייגים קטנים וחופים נסתרים שבהם אתה יכול לברוח מההמונים.

Anax Resort And Spa – מיקונוס

אתר הנופש והספא Anax מציע מפלט מפואר באי הקוסמופוליטי מיקונוס, הידוע בחיי הלילה התוססים והחופים המדהימים שלו. אתר הנופש הזה הוא מגדלור של אלגנטיות, השוכן מעל המים התכולים של הים האגאי, ומספק לאורחים נוף עוצר נשימה ואווירה שלווה שנמצאת במרחק הליכה מהירה מהעיירה מיקונוס התוססת.

באתר הנופש והספא Anax, האורחים מתכבדים בשפע של שירותים שנועדו לפנק ולשמח. מבריכות האינסוף שנראות משתלבות בים ועד לספא בשירות מלא המציע טיפולים מרעננים, כל פרט נותן מענה לתחושת רווחה מוחלטת. חווית האוכל של אתר הנופש מרשימה לא פחות, עם מסעדות המגישות מנות גורמה העשויות מחומרי גלם טריים ומקומיים. האורחים יכולים לסעוד תחת הכוכבים, לטעום את התענוגות הקולינריים של האי תוך כדי נוף לים. הברים באתר מספקים את התפאורה המושלמת ליהנות מקוקטייל מעורב בצורה מופתית בזמן שהשמש המיקונית צוללת מתחת לאופק.

בכל הנוגע ללינה, Anax Resort and Spa לא מאכזב. כל חדר וסוויטה מהווים מפלט של סגנון ונוחות, עם עיצוב שתופס את המהות של עיצוב מיקואני שיק. החדרים מגיעים עם מתקנים המבטיחים שהות נוחה, לרבות מצעים מפוארים, חדרי רחצה מודרניים וטרסות עם נופים מעוררי כבוד. בהתאם לתקופת השנה ולבחירת החדרים, המחירים יכולים לנוע בין 350 אירו ללילה לחדר סטנדרטי ועד למעלה מ-2000 אירו עבור סוויטת פרימיום עם תכונות בלעדיות.

בית המלון Anax Resort and Spa בשילוב הפיתוי של מיקונוס עם יוקרה ללא תחרות, בולט כיעד מוביל עבור מטיילים המחפשים חווית אי יווני יוקרתית. בין אם אתם מתרווחים על שפת הבריכה, מתענגים על הגסטרונומיה או נסוגים לחדר האלגנטי שלכם, אתר הנופש מכיל בתוכו את המהות של מפלט יווני שמימי.

אתר נופש וספא Anax Resort And Spa - מיקונוס

Mykonos Grand Hotel & Resort – מיקונוס

Mykonos Grand Hotel & Resort מציג מקלט של יוקרה והרמוניה על חופי מיקונוס, פנינה בים האגאי הידועה באווירה התוססת ובמפרץ התכלת. אתר נופש זה הוא התגלמות של פאר, ומציע מפלט מבודד על חוף הים אך עדיין בהישג יד של ציוני הדרך האייקוניים של האי, לרבות העיר מיקונוס ההומה.

שפע המתקנים של אתר הנופש נותן מענה לכל היבט של חופשת החוף האולטימטיבית. האורחים יכולים להירגע ליד בריכה חיצונית מהממת, ליהנות ממשחק על מגרש הטניס, או להתחדש בספא החדיש המציע מגוון טיפולים. חוויות קולינריות ב-Mykonos Grand הן שאין שני לה, עם מסעדות המגישות מאכלים יווניים וים תיכוניים מעודנים העשויים מהמרכיבים המקומיים הטריים ביותר. לאלו המחפשים חווית אוכל ייחודית, ניתן לארגן ארוחות ערב פרטיות על החוף, המאפשרות לאורחים לסעוד עם החול בין בהונותיהם.

יחידות האירוח ב-Mykonos Grand נועדו לשקף את הקסם הקיקלאדי החדור בפאר מודרני. החדרים והסוויטות מציעים חללי פנים מרווחים ואלגנטיים, משלימים מתקנים כגון מצעים יוקרתיים, מוצרי טיפוח יוקרתיים ומרפסות או טרסות פרטיות עם נוף מדהים לים. המחירים עבור שהייה מענגת באתר הנופש הזה משתנים, החל מכ-400 אירו ללילה לחדר סטנדרטי, עם סוויטות מפוארות יותר ובונגלוס פרטיים שמקבלים מחירים גבוהים יותר, במיוחד במהלך חודשי הקיץ.

Mykonos Grand Hotel & Resort הוא יותר מסתם מקום לשהות בו – זוהי חוויה שזורה במרקם של מיקונוס, המציעה פרוסת גן עדן עם השירותים המתחשבים, השירות יוצא הדופן והסביבה הקסומה. כאן, כל יום הוא הזמנה להתפנק עם השמש, הים והתחכום האגדיים של האי.

Mykonos Grand Hotel & Resort - מיקונוס
תמונת המלון מאתר – booking.com

Katikies Mykonos – מיקונוס

Katikies Mykonos הוא מקום מפלט קסום על חוף הים שמכיל בתוכו את תמצית האלגנטיות המיקונית. שוכן במפרץ המדהים של אגיוס יואניס, אזור מוזר הידוע בשקיעות המהפנטות שלו ובנופים של האי דלוס, המלון מציע מפלט שליו אך יוקרתי במרחק קצר מהעיירה מיקונוס התוססת.

מגוון המתקנים של אתר הנופש מותאם בקפידה כדי לספק חוויה מרגיעה ומפנקת. האורחים יכולים לספוג את השמש ליד בריכות האינסוף שמתמזגות בצורה חלקה עם האופק, או שהם יכולים לפנק את עצמם בפינוק האולטימטיבי בספא שבאתר. כשזה מגיע לסעודה, Katikies Mykonos זוהרת עם המסעדות המיוחדות שלה המציעות יצירות קולינריות מעוררות תיאבון, המשלבות תוצרת מקומית טרייה עם כשרון גורמה. הברים האינטימיים מספקים גם רקע אידילי ללגימת קוקטיילים מותאמים אישית תוך התבוננות מהנופים הפנורמיים של הים האגאי.

יחידות האירוח ב- Katikies Mykonos הן לא פחות ממרהיבות, כאשר כל חדר וסוויטה מתהדרים בעיצוב קיקלדי מינימליסטי המוגבר על ידי נגיעות יוקרתיות ומתקנים מודרניים. ממיטות קטיפה ועד למקלחות גשם ומרפסות פרטיות, כל פרט מבטיח שהות של נוחות ללא פשרות. מחירי החדרים משקפים את האופי האקסקלוסיבי של הנכס, עם חדרים סטנדרטיים שמתחילים בדרך כלל מ-500 אירו ללילה ומעלות הסלמה עבור סוויטות, במיוחד אלו עם ג’קוזי או בריכות פרטיות, במהלך עונת השיא.

Katikies Mykonos בולטת כמגדלור של תחכום ושלווה, ומציעה אווירה אינטימית למי שרוצה חוויה מיקונית ייחודית. זהו מקום בו יוקרה מותאמת אישית, והיופי של איי יוון מהדהד בכל פרט ופרט, מה שיוצר שהות מפוארת ובלתי נשכחת באמת.

Katikies Mykonos - מיקונוס
תמונת המלון מאתר – booking.com

Cavo Tagoo – מיקונוס

Cavo Tagoo יוצר איזון מעולה בין מסורת קיקלדית ליוקרה עכשווית, שנחרט על צלע הצוק ליד מיקונוס טאון. זהו יעד שמושך אליו מטיילים בעלי אבחנה עם המוניטין שלו של עיצוב מסוגנן ופיתוי מגנטי. מלון זה, הידוע בארכיטקטורה הלבנה המינימליסטית שלו הנוצצת תחת השמש האגאית, מציע מפלט אופנתי בלב איי יוון.

המלון הוא מקלט של שירותים אקסקלוסיביים, כולם מעוצבים כדי להציע חווית נופש בלתי נשכחת ומותאמת אישית. האורחים יכולים לטבול את עצמם ביופיה של בריכת האינסוף שנראית כאילו נשפכת לים, או להתפנק עם טיפולי ההתחדשות הזמינים בספא ברמה עולמית. הסעודה ב-Cavo Tagoo היא חגיגה של חושים, עם מסעדות שמשרתות לא רק את החיך עם מנות מענגות אלא גם לעיניים עם נופי שקיעה מדהימים. בר הטרקלין, עם הסביבה המזמינה שלו לצד הבריכה, מושלם ליהנות מקוקטיילים חדשניים שנוצרו על ידי מיקסולוגים מומחים.

הלינה המפוארת ב-Cavo Tagoo נועדה לספק פרטיות ונוחות, עם חדרים וסוויטות הכוללים קווים נקיים, מצעים מפוארים וטכנולוגיה חדישה. רבים מהם מגיעים עם בריכות פרטיות או ג’קוזי, ומציעים מפלט אקסקלוסיבי עם נוף עוצר נשימה של האוקיינוס. המחירים עבור יוקרה כזו מתחילים בסביבות 600 אירו ללילה עבור החדרים הסטנדרטיים, כאשר סוויטות ווילות מגיעות לנקודות מחיר גבוהות יותר, במיוחד בעונת השיא של הנסיעות.

Cavo Tagoo מגלם את תמצית היוקרה המיקונית, עם תשומת הלב לפרטים, השירות יוצא הדופן והמיקום המדהים. זהו מקום בו האורחים יכולים למצוא גם אנרגיה תוססת וגם בידוד שליו, הכל עטוף באלגנטיות חסרת המאמץ של מיקונוס.

Cavo Tagoo - מיקונוס
תמונת המלון מאתר – booking.com

ריזורטים באתונה

אתונה היא מטרופולין שוקק חיים המעוגן בהיסטוריה העתיקה שלו. העיר נשלטת על ידי האקרופוליס, מצודה בראש גבעה שבראשה מבנים עתיקים כמו מקדש הפרתנון. אתונה היא גם עיר מודרנית שבה תוכלו למצוא שווקים תוססים, בתי קפה נעימים ורחובות מלאים בחנויות. רובע פלאקה, ממש מתחת לאקרופוליס, הוא כמו כפר בתוך העיר, עם הרבה מסעדות וטברנות יווניות מסורתיות. תוכלו גם לבקר במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי כדי לראות אוצרות מכל רחבי יוון, או לצפות בהחלפת המשמר בבניין הפרלמנט.

Four Seasons Astir Palace Hotel Athens – ליד אתונה בווליאגמני

במרחק זריקת אבן מהלב ההיסטורי של אתונה, השוכן על חצי אי מצופה אורנים בווליאגמני, מלון Four Seasons Astir Palace Athens מציע יוקרה בסגנון ריביירה שתופס את המהות של מפלט ים תיכוני רגוע. בעוד שהעיר השוקקת והמונומנטים העתיקים שלה נמצאים בהישג יד, האורחים עטופים בסביבה שלווה על חוף הים שמרגישה רחוקה מכל העולם.

מתקני המלון עצומים ונותנים מענה למכלול מגוון של רצונות וצרכים. מקום האירוח כולל חופים פרטיים, מגרשי טניס, מספר בריכות מקורות וחיצוניות, וספא בו האורחים יכולים להתפנק עם טיפולים בהשראת שיטות בריאות יווניות עתיקות. גסטרונומיה היא נקודת מוקד ב-Four Seasons, עם שמונה מסעדות וטרקלינים יוקרתיים הנעים בין פירות ים יווניים מודרניים לקלאסיקה איטלקית, כל אחד מבטיח מסע אפיקורי ונופים נהדרים כמו האוכל.

הלינה ב-Four Seasons היא עדות ליוקרה מאופקת, ומציעה פלטה מרגיעה של כחולים ולבנים ימיים, כאשר חללי הפנים של החדרים והסוויטות מתהדרים בריהוט אלגנטי ובכל השירותים היוקרתיים הצפויים מהמותג Four Seasons. חדרים רבים מספקים נוף עוצר נשימה של המפרץ הסרוני, וחלקם אפילו כוללים בריכות פרטיות לטבילה בהתבודדות. המחירים במלון יוקרתי זה מתחילים בכ-500 אירו ללילה עבור חדר בסיסי, ומטפסים לכמה אלפי אירו עבור הסוויטות היותר מפוארות עם נופים ושירותים יוקרתיים.

במלון Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, כל היבט של שהייתכם חדור בשירות ובאירוח האגדי של Four Seasons, מה שמבטיח שהות בלתי נשכחת בין אם אתם שם עבור מפלט רומנטי, חופשה משפחתית או עצירת ביניים מרעננת על יווני. אודיסיאה.

Four Seasons Astir Palace Hotel Athens - ליד אתונה בווליאגמני
תמונת המלון מאתר – booking.com

ריזורטים ברודוס

רודוס הוא אי עם עבר עשיר, ביתו של אחד משבעת פלאי העולם העתיק – הקולוסוס של רודוס. העיר העתיקה מימי הביניים של העיר רודוס היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, עם חומות מרשימות, בתים בנויים אבן, סמטאות צרות וכיכרות שוקקות. מחוץ לעיר, תוכלו למצוא את עמק הפרפרים, פארק טבעי המשמש ביתם של אלפי פרפרים במהלך הקיץ. לרודוס יש מגוון רחב של חופים, ממפרצוני חלוקי נחל ועד קטעים חוליים, בהם תוכלו ליהנות מספורט מים או פשוט להירגע ליד הים האגאי. באי יש גם תרבות מודרנית תוססת, עם גלריות לאמנות עכשווית, ברים תוססים ומסעדות המגישות שילוב של מטבח יווני, ים תיכוני ובינלאומי.

Mayia Exclusive Resort & Spa – רודוס

ממוקם על החופים שטופי השמש של רודוס, אתר הנופש והספא Mayia Exclusive הוא מקלט למבוגרים בלבד המיועד ליוקרה, נוחות ופרטיות. עם מיקומו המעולה בקיוטרי, האורחים באתר הנופש מאיה אקסקלוסיב יכולים לספוג את השמש הים תיכונית וליהנות מהמים הצלולים, תוך שהם נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהעיירה ההיסטורית לינדוס עם האקרופוליס העתיק שלה.

אתר הנופש הוא מקלט אמיתי של רגיעה ופינוק, המתגאה במגוון רחב של מתקנים המותאמים כדי להפוך כל שהייה לבלתי נשכחת. הוא כולל אזור בריכה חיצונית רחב ידיים, מרכז בריאות וספא המציע מבחר של טיפולים מושלמים להצערת הנפש והגוף. ישנן פעילויות שונות זמינות, מספורט מים ועד בידור חי. האוכל הוא חוויה בפני עצמה ב- Mayia, עם מספר מסעדות וברים המגישים מאכלים מהמטבח הבינלאומי והמקומי המוכנים עם המרכיבים הטריים ביותר, והכל משלימים על ידי מבחר נרחב של יינות ומשקאות חריפים.

החדרים באתר הנופש והספא Mayia Exclusive משלבים אלגנטיות עכשווית עם אסתטיקה יוונית מסורתית, ומספקים אווירה שלווה עם מרפסות או טרסות פרטיות המציעות נופים מדהימים של הים האגאי. כל חדר מצויד במתקני נוחות יוקרתיים, לרבות מצעים נוחים, מיני בר וחדר רחצה צמוד ומתוחכם. המחיר לשהייה כאן משתנה, החל מ-300 אירו ללילה לחדר דלוקס בעונת השפל ועד למעלה מ-700 אירו לסוויטה מפוארת יותר או עם בריכה פרטית בעונת השיא.

Mayia Exclusive Resort & Spa הוא יעד המבטיח בריחה לעולם של תחכום ויופי שליו, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור זוגות המחפשים חופשה רומנטית באי הקסום של רודוס.

Mayia Exclusive Resort & Spa - רודוס
תמונת המלון מאתר – booking.com

ריזורטים בכרתים

כרתים הוא אי מגוון ותוסס עם משהו לכל סוג של מטייל. זה ביתו של ארמון קנוסוס המפורסם, המקושר לאגדת המינוטאור העתיקה. ישנם גם מנזרים וכנסיות היסטוריים אחרים הפזורים ברחבי האי. הנוף המגוון של כרתים כולל הכל מהרים טרשיים ועד חופים עטורי דקלים. בערים כמו חאניה ורתימנו, תוכלו לשוטט בנמלים ונציאניים ישנים ובשוקים שוקקים. התזונה המקומית, העשירה בשמן זית ותוצרת טרייה, אמורה להיות מהבריאות בעולם.

Daios Cove Luxury Resort & Villas – כרתים

מלון Daios Cove לאקז’רי ריזורט אנד וילאס שוכן מעל מפרץ דאיוס השליו בכרתים, הוא חלק של גן עדן המציע בידוד והדר באחד האיים הדינמיים ביותר של יוון. אתר הנופש מתוכנן להרמוניה עם הנוף שמסביב, ומציע נופים פנורמיים של המפרץ והמים הכחולים התכולים של הים האגאי.

Daios Cove עושה מעל ומעבר בכל הנוגע למתקנים, ומבטיחה שכל רגע של שהותכם יהיה עמוס יוקרה וקלות. האורחים יכולים להירגע בבריכת האינסוף, המתמזגת עם אופק הים, או להתפנק עם טיפול ייחודי בספא החדיש ביותר. למטייל הפעיל, יש מרכז כושר מאובזר, אפשרויות ספורט מים ומגרשי טניס זמינים. הסעודה באתר הנופש היא עניין מעודן עם מבחר מסעדות המגישות מאכלי גורמה בינלאומיים וכרתים באווירה עוצרת נשימה. לאווירה נינוחה יותר, יש ברים וטרקלינים אופנתיים שבהם האורחים יכולים ליהנות מקוקטייל תוך כדי צפייה בשקיעה.

יחידות האירוח ב-Daios Cove מעוצבות עם תשומת לב מירבית לפרטים. מחדרי דלוקס ועד וילות פרטיות, כל אופציה מציעה תחושה של בלעדיות עם ריהוט עכשווי, טכנולוגיה מתקדמת וחלונות נרחבים שממסגרים את הנופים המדהימים. מספר חדרים ווילות מגיעים עם בריכות מי ים פרטיות משלהם, המספקות נווה מדבר אישי של שלווה. נקודות המחיר בדאיוס קוב משתנות, עם חדרי דלוקס החל מ-400 אירו ללילה, ווילות וסוויטות מגיעות לאלפים, במיוחד בעונת השיא.

Daios Cove Luxury Resort & Villas מייצג את פסגת האירוח של כרתים, בו האורחים עטופים בעולם של אלגנטיות ושירות שאין שני לו מרגע הגעתם. זהו מקום מפלט מושלם עבור אלה המחפשים חוויה יוקרתית המשלבת את הפיתוי של חיי האי היווני עם המיטב בנוחות ובפינוק.

Daios Cove Luxury Resort & Villas - כרתים

Blue Palace Elounda – כרתים

שוכן לאורך קסמי החוף של אלונדה, בלו פאלאס אלונדה הוא מקום מסתור מפואר באי כרתים, החובק את היופי התכלת של הים האגאי. עם השילוב שלו של ארכיטקטורה יוונית מסורתית ונגיעות עכשוויות אופנתיות, אתר נופש זה הוא מקלט של אלגנטיות למטיילים המחפשים גם הרפתקאות ושלווה.

אתר הנופש מציע מגוון רחב של מתקנים המבטיחים שהות בלתי נשכחת. בריכות שחייה מרובות, כולל בריכת אינסוף מרשימה, מזמינות את האורחים להתחמם בחמימות השמש של כרתים תוך התבוננות אל הים המנוקד באי. ניתן למצוא מפלט שליו בין כתלי הספא עטור הפרסים, הכולל טיפולים יווניים עתיקי יומין וחמאם ארומטי. עבור אלה הלהוטים לחקור, ספורט מים, טיולי יאכטות פרטיים ופעילויות תרבות זמינים בקלות.

מסעות קולינריים ב-Blue Palace Elounda מגוונים ומענגים, עם מספר מסעדות וברים באתר המציעים מנות שנעות בין מאכלים מקומיים מסורתיים למטבח בינלאומי מעודן, הכל מוכן עם המרכיבים המקומיים הטריים ביותר. כל מקום לסעודה ממוקם בקפידה כדי לספק נופים מדהימים של הים התיכון הנוצץ.

חדרי האירוח בבלו פאלאס הם מקלטים של נוחות, המשלבים עיצוב מרגיע עם מתקני נוחות יוקרתיים כדי ליצור חללים של רוגע אולטימטיבי. החל מבונגלוס אלגנטיים ועד לסוויטות אקסקלוסיביות ווילות פרטיות, כל אחד מהם מציע אווירה שלווה ורבים מהם כוללים בריכות נפרדות וטרסות עם נוף ישיר לים. טווח המחירים משתנה כדי לתת מענה לרמות שונות של יוקרה, החל מכ-350 אירו ללילה לחדר דלוקס ועד כמה אלפי אירו לווילה פרטית עם שני חדרי שינה עם בריכה ונוף רחב לים בעונת השיא.

ב-Blue Palace Elounda, כל פרט מעוצב בקפידה כדי להבטיח שהאורחים יחוו את היופי העמוק ואת היוקרה הנצחית של כרתים, והכל מודגש על ידי האירוח החם שיוון ידועה בו.

אתר נופש Blue Palace Elounda - כרתים
תמונת המלון מאתר – booking.com

Creta Maris Beach Resort – כרתים

ממוקם ליד העיירה השוקקת חרסוניסוס באי כרתים, אתר הנופש כרתה מאריס ביץ’ משלב את החמימות של האירוח היווני עם הנוחות של מפלט מודרני על חוף הים. אתר נופש רחב ידיים זה מחקה כפר מסורתי של כרתים, הכולל שבילים ציוריים, גנים ירוקים ואווירה ים תיכונית נינוחה.

לאורחים במלון Creta Maris Beach Resort יש גישה לשפע של שירותים שנועדו לספק גם הרפיה וגם בידור. אתר הנופש מתגאה במגוון מדהים של בריכות, כולל מגלשות מים לבילוי משפחתי ובריכות שקטות יותר לשחייה שלווה. חוף פרטי מציע את חוויית השמש, הים והחול המובהקים עם הנוחות של כסאות נוח ושמשיות. עבור אלו המחפשים התחדשות, הספא מספק מגוון של טיפולים, בעוד שחובבי כושר יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר במלואו ומגוון מתקני ספורט.

אפשרויות הסעודה בשפע, עם מגוון מקומות המציעים הכל, החל ממזנונים בינלאומיים ועד לתפריטי א-לה-קארט המציגים את המטבח המקומי של כרתים. ברים ברחבי אתר הנופש מספקים מקומות מושלמים ליהנות ממשקה מרענן או חטיף קל, והכל תוך כדי התבוננות מהנופים הציוריים.

הלינה ב-Creta Maris כוללת מגוון של חדרים וסוויטות, שכולם מרוהטים בשילוב של נוחות ועיצוב כרתים מסורתי. חדרים רבים מציעים נוף לים או לגן, ולמי שמחפש יותר יוקרה, סוויטות או בונגלוס על קו המים עם בריכות פרטיות זמינות. התמחור תחרותי וידידותי למשפחות, כאשר חדרים סטנדרטיים מתחילים לעתים קרובות בסביבות 200 אירו ללילה, ועולה בתעריף ככל שהם מתקדמים בגודלם, בנוף וביוקרה.

כרתה מאריס ביץ’ ריזורט עוטף את המהות של חווית חופשה בכרתים, ומציע שהות כוללת המשלבת כיף, נוחות ותרבות בסביבה ציורית.

אתר הנופש Creta Maris Beach Resort - כרתים
תמונת המלון מאתר – booking.com

ריזורטים בסנטוריני

סנטוריני, עם הצוקים הדרמטיים והשקיעות המדהימות שלה, הוא אחד האיים הציוריים ביותר בעולם. העיירות פירה ואויה יושבות גבוה מעל המים הכחולים של הקלדרה, ומציעות נופים עוצרי נשימה. סנטוריני ידועה גם בחופים הוולקניים שלה עם חול אדום, לבן או שחור ובאתריה ההיסטוריים, כמו העיר העתיקה אקרוטירי, שהשתמרה באפר וולקני. האי מייצר כמה יינות ייחודיים, הודות לאדמת הוולקנית שלו, ומציע מאכלים מקומיים טעימים שתוכלו ליהנות מהם כשאתם צופים בשקיעה ממסעדה לצד הצוק.

Grace Hotel, Auberge Resorts Collection – סנטוריני

מלון גרייס ממוקם על גבי הקלדרה המפורסמת בעולם בסנטוריני, ומייצג את תמצית האלגנטיות והשלווה היוונית. מלון בוטיק אקסקלוסיבי זה, חלק מקולקציית Auberge Resorts היוקרתית, נחגג בזכות הנופים המדהימים שלו, השירות ללא דופי והאווירה השלווה שמחלחלת בכל פינה.

הארכיטקטורה של מלון גרייס היא הומאז’ מודרני לעיצוב הקיקלאדי המסורתי, עם קירות לבנים ופריכים וקימורים עדינים שמתמזגים עם הנוף הוולקני המחוספס. הוא מציע מגוון שירותים עבור אורחים המחפשים שילוב של רגיעה ופינוק. החלק המרכזי הוא בריכת האינסוף, שנראה שהיא מתמזגת בצורה חלקה עם הים האגאי, ומספקת מקום אידילי לטבילה בנופים עוצרי הנשימה. מתקני הספא במלון גרייס מציעים טיפולים וטיפולים מותאמים אישית המיועדים להרמוניה בין הגוף והנפש, שרבים מהם מסתמכים על שיטות ריפוי יווניות עתיקות.

האוכל במלון גרייס הוא חוויה בפני עצמה. המסעדה מתמחה במטבח ים תיכוני משובח עם טוויסט מודרני, תוך שימוש בחומרי הגלם המקומיים הטריים ביותר כדי ליצור מנות טעימות כמו שהן מוצגות להפליא. הדגש על טעמים מקומיים מבטיח שכל ארוחה תהיה לא רק מזינה אלא גם מסע תרבותי.

האירוח במלון גרייס משקף תשומת לב קפדנית לפרטים, עם חדרים וסוויטות המציעים שילוב של יוקרה, נוחות ואלגנטיות מאופקת. כל חלל נועד למסגר את נופי הקלדרה המדהימים, עם כמה סוויטות הכוללות בריכות מים עמוקים וטרסות המאפשרות הנאה פרטית מהסביבה המרהיבה של המלון. בהתאם לאופיו האקסקלוסיבי, מחירי החדרים במלון גרייס הם בקצה הגבוה יותר, המתחיל בסביבות 800 אירו ללילה עבור חדרים ברמת הכניסה, כאשר הסוויטות המפוארות ביותר משתפות על כמה אלפי אירו ללילה, במיוחד בעונת השיא.

מלון גרייס הוא יעד אייקוני בסנטוריני, בו האורחים מוזמנים לחוות את פסגת החיים היוקרתיים בתוך היופי השמימי של איי יוון. זהו מקום מפלט מושלם לירח דבש, למטיילים רומנטיים ולכל מי שרוצה לטבול את עצמו בפיתוי הנצחי של סנטוריני.

אתר הנופש Grace Hotel, Auberge Resorts Collection - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com

Canaves Oia Epitome – סנטוריני

ממוקם ממש מחוץ לכפר הציורי אויה בסנטוריני, Canaves Oia Epitome מגדיר מחדש יוקרה עם מיקומו הבלעדי מעל הים האגאי המדהים. כחבר במותג Canaves Oia, מלון זה תוכנן במיוחד עבור בידוד, אינטימיות, והנופים הנשגבים שרק סנטוריני יכולה להציע, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטיילים המחפשים פרטיות ובלעדיות.

Canaves Oia Epitome מפוסלים לתוך צוקי הקלדרה המחוספסים, וממזגים את הארכיטקטורה היוונית המסורתית עם אלגנטיות מינימליסטית. אתר נופש יוקרתי זה עושה מאמצים רבים כדי להבטיח שכל היבט של שהייתו של אורח ספוג בנוחות והדר. בין המתקנים המרשימים שלו, המלון כולל בריכת אינסוף מדהימה עם נוף פנורמי של הים והשמיים, ביתנים פרטיים וספא ברמה עולמית המציע טיפולים מותאמים אישית.

מסעדת המלון היא בולטת, ומספקת לאורחים מסע גסטרונומי דרך טעמי הים התיכון, עשויה מחומרי הגלם המקומיים הטריים ביותר ומשולבת עם מבחר נרחב של יינות משובחים. חווית האוכל מועצמת על ידי הסביבה באוויר הפתוח, עם הכחול האינסופי של האופק האגאי כרקע.

הלינה ב-Canaves Oia Epitome היא עדות ליוקרה, הכוללת סדרה של וילות וסוויטות פרטיות המציעות שירותים מודרניים, חללי פנים מסוגננים וטרסות רחבות ידיים עם נופים מעוררי כבוד. רבים ממקומות הלינה כוללים בריכות פרטיות או ג’קוזי, מה שמבטיח שהאורחים יוכלו ליהנות מהשקיעות המלכותיות של סנטוריני בצורה הכי אקסקלוסיבית שיש. המחיר עבור התמכרות לחוויית יוקרה שאין שניה לה משתנה בהתאם לעונה ולסוג הלינה, כאשר המחירים מתחילים בדרך כלל מ-1000 אירו ללילה לסוויטה, ומגיעים להרבה יותר גבוהים עבור הווילות ברמה העליונה.

Canaves Oia Epitome בולט כמגדלור של יוקרה עבור מטיילים בעלי אבחנה הדורשים את החוויות הטובות ביותר ומבקשים ליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים, והכל על רקע המלכותי של הקלדרה הייחודית של סנטוריני והים האגאי הנוצץ.

Canaves Oia Epitome - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com

Katikies Hotel – סנטוריני

מלון קטיקיס בסנטוריני, השוכן על צוקי אויה, הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה קיקלדית, המציע נופים עוצרי נשימה של המים הכחולים העמוקים של הים האגאי. מלון יוקרה זה הוא שם נרדף לתחכום ולעתים קרובות נחשב ליהלום בכתר אתרי הנופש בסנטוריני.

במלון Katikies, האורחים יכולים לטבול את עצמם בעולם שבו מבנים מסוידים בלבן פוגשים את היופי של הנוף הוולקני הטבעי. המלון מציע מגוון של מתקנים ברמה הגבוהה ביותר הכוללים בריכות אינסוף מרובות המעניקות אשליה של נשפך לים, טרסות שטופות שמש וספא הוליסטי המציע חבילת טיפולים בהשראת שיטות בריאות יווניות עתיקות.

האוכל במלון Katikies הוא הרפתקה קולינרית, עם מסעדות שמגישות לא רק מאכלים ים תיכוניים ויווניים מפוארים אלא גם מספקות נוף פנורמי של לוע הר הגעש. מחויבותו של המלון לאוכל משובח ולשירות פרימיום ניכרת בכל מנה המוגשת, העשויה מחומרי גלם מקומיים כדי להבטיח את חווית הטעם הטרייה ביותר.

חדרי האירוח במלון Katikies מעוצבים בקפידה על מנת להבטיח נוחות ויוקרה בכל פרט ופרט. החדרים והסוויטות משדרים אלגנטיות, עם מצעים לבנים חדים, חללי פנים אווריריים ומרפסות או מרפסות פרטיות המציעות נוף ללא הפרעה של הים. סוויטות רבות כוללות בריכות צלילה פרטיות או ג’קוזי, המוסיפות שכבה נוספת של פרטיות ופינוק. המחירים עבור החוויה המשובחת הזו משתנים, החל מכ-700 אירו ללילה לחדר סטנדרטי בעונת השפל, ועד כמה אלפי אירו ללילה עבור הסוויטות המפוארות ביותר עם בריכות פרטיות בחודשי הקיץ הגבוהים.

מלון Katikies מציע סביבה רומנטית ללא תחרות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור ירח דבש וזוגות החוגגים אירועים מיוחדים. זהו מקלט שבו יוקרה פוגשת יופי טבעי, המספק חוויה בלתי נשכחת למי שבוחר להישאר בין חומותיו האייקוניות.

מלון Katikies Hotel - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com

Canaves Oia Boutique Hotel – סנטוריני

מלון בוטיק Canaves Oia, השוכן על צלע הצוק הדרמטי של הכפר הקסום אויה בסנטוריני, מציע מפלט מפואר המייצג את חוויית האי היווני האידילית. מלון אלגנטי זה משלב בצורה חלקה את הארכיטקטורה הקיקלאדית המסורתית עם אסתטיקה נקייה ומתוחכמת, מה שהופך אותו למקום מפלט מושלם עבור אלה המחפשים קסם ומודרניות אופנתי כאחד.

שירותי המלון נותנים מענה לקהל לקוחות אקסקלוסיבי, ומספקים אווירה אינטימית מעודנת ורגועה כאחד. האורחים יכולים להתפנק בבריכת האינסוף עוצרת הנשימה המשקיפה ללוע הר הגעש, מאפיין מכונן המזמין התבוננות שלווה או טבילה מרעננת עם נוף הנמתח עד האופק. אזור בריאות זמין לטיפולי ספא מותאמים המיועדים לפינוק ולהתחדשות, מה שמוסיף לתחושת הפינוק החודרת למקום.

הסעודה במלון בוטיק Canaves Oia היא חגיגה של חושים, עם שפים מומחים המכינים סימפוניה של טעמים המציגים את מיטב התוצרת המקומית והחדשנות הגסטרונומית. הגדרות האוכל, החל מחללים פנימיים אלגנטיים ועד טרסות אווריריות, מספקות רקע מושלם לארוחה רומנטית או מפגש בלתי נשכח, והכל על רקע הים האגאי.

האירוח במלון בוטיק Canaves אויה משדר אווירה של בלעדיות ויוקרה, עם סוויטות וחדרים המציעים אלגנטיות מינימליסטית, נוחות ונופים חסרי תקדים של הקלדרה. מקומות אירוח רבים כוללים מרפסות פרטיות או מרפסת מקורה, בעוד שסוויטות נבחרות מתהדרות בבריכות צלילה משלהן או באמבטי עיסוי, המציעות מקלט פרטי מעל המים התכולים שמתחת. המחירים משקפים את אופי הפרימיום של המלון, כאשר החדרים מתחילים בדרך כלל מ-500 אירו ללילה, ומגיעים לאפשרויות הסוויטות היוקרתיות יותר, אשר גובה תעריפים גבוהים יותר, במיוחד בעונות השיא.

Canaves Oia Boutique Hotel הוא לא רק מקום לינה; זהו יעד בפני עצמו, המציע חוויה סוחפת שבה פלאי סנטוריני מהדהדים באמצעות אירוח מעולה, נופים עוצרי נשימה ואווירה של יוקרה מאופקת.

מלון בוטיק Canaves Oia Boutique Hotel - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com

Andronis Boutique Hotel – סנטוריני

מלון הבוטיק Andronis, הממוקם בכפר שובה הלב אויה באי סנטוריני, מציע שילוב מעודן של ארכיטקטורה מקומית וחיים מודרניים יוקרתיים, ויוצר מקום מפלט רומנטי ואקסקלוסיבי. מלון בוטיק זה, הממוקם על רקע הים האגאי, מספק מבט ייחודי על חווית סנטוריני.

מלון בוטיק אנדרוניס מספק לאורחיו מגוון מתקנים שנועדו להציע נוחות, בריאות ומהות הפינוק. האורחים יכולים להירגע באווירה האינטימית של בריכת האינסוף של המלון, המספקת אשליה של התמזגות עם הים. לחוויית בריאות הוליסטית, שירותי הספא מציעים מגוון טיפולים, לרבות עיסויים וטקסי יופי המשתמשים במוצרים אורגניים ובטכניקות מסורתיות.

הסעודה במלון היא חגיגה של אומנויות הקולינריה, בדגש על מרכיבים אורגניים ומנות יצירתיות המכבדות את המטבח היווני תוך החדרת כשרון עכשווי. תפאורה של המסעדה, עם נופים מעוררי כבוד של הקלדרה, מעלה כל ארוחה לאירוע בלתי נשכח, המוגבר עוד יותר על ידי מבחר יינות משובחים ושירות ללא דופי.

חדרי האירוח במלון בוטיק אנדרוניס מרוהטים בקפידה, ומשקפים את הסגנון הקיקלאדי עם הקצה המודרני. כל חדר וסוויטה חצובים על צלע הצוק, ומציעים איזון הרמוני של אלגנטיות ויופי טבעי, עם מצעים יוקרתיים, מרפסות או טרסות פרטיות ונופים עוצרי נשימה. סוויטות רבות כוללות ג’קוזי פרטיים או בריכות אינסוף, המספקות את האולטימטיבי בפרטיות ורוגע. מחירי החדרים במלון בוטיק אנדרוניס עולים בקנה אחד עם מעמדו היוקרתי, עם מקומות לינה ברמת הכניסה החל מ-700 אירו ללילה, עולים עם תוספת מאפיינים יוקרתיים ובעונות השיא.

מלון בוטיק אנדרוניס מיועד למטיילים בעלי אבחנה המבקשים לטבול את עצמם ביופיו של הנוף של סנטוריני תוך שהם נהנים מפסגת היוקרה ומהמיטב באירוח היווני. זהו יעד אידיאלי לירח דבש, ימי נישואין, או פשוט למי שרוצה לחוות את הטוב ביותר שיש לסנטוריני להציע.

מלון בוטיק Andronis Boutique Hotel - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com

Andronis Luxury Suites – סנטוריני

שוכן על צלע הצוק של אויה, Andronis Luxury Suites הוא המקום שבו האירוח היוקרתי פוגש את המחזה המהפנט של הקלדרה של סנטוריני. מלון אקסקלוסיבי זה עומד כמגדלור של חיים משובחים, ומציע לאורחים מקלט של שלווה ורומנטיקה בלב הים האגאי.

Andronis Luxury Suites מטפחת סביבה שבה רוגע ואלגנטיות הם חשיבות עליונה. המלון כולל בריכת אינסוף איקונית המשתלבת באופק, ומספקת לאורחים נופים מדהימים של נוף הים הוולקני. הספא שבאתר לוקח את ההתחדשות לגבהים חדשים עם שירותים מותאמים אישית, כולל עיסויים וטיפולי בריאות המשתמשים במרכיבים טבעיים ומקומיים.

החוויה הקולינרית ב-Andronis Luxury Suites היא עדות למורשת הגסטרונומית העשירה של יוון, המוצגת עם טוויסט עכשווי. מסעדת המלון לא רק מפתה את החיך עם מנות מעודנות העשויות מחומרי הגלם הטריים ביותר ממקור מקומי, אלא גם מתהדרת בפינת אוכל ציורית המציעה חגיגה לעיניים עם נוף פנורמי של הקלדרה.

כל סוויטה במלון Andronis Luxury Suites היא מקלט פרטי של יוקרה, המתגאה בעיצוב מינימליסטי המדגיש את היופי של נוף הים שמסביב. החדרים מעוצבים בקפידה עם חומרים טבעיים ולבנים חדים, המשקפים את המסורת הקיקלאדית תוך שילוב מתקנים מודרניים לנוחות וסגנון. מרפסות או טרסות פרטיות הן סטנדרט, עם סוויטות נבחרות המציעות את הפינוק של ג’קוזי או בריכה פרטית, שבה האורחים יכולים להתפנק ביופיה של סנטוריני בנווה המדבר המבודד שלהם. מחירי החדרים משקפים את ההיצע היוקרתי של הנכס, כאשר המחירים נעים בין כ-800 אירו ללילה עבור הסוויטות הצנועות יותר ועד כמה אלפי אירו עבור מקומות הלינה הגדולים והמפוארים יותר, במיוחד בעונת שיא התיירות.

Andronis Luxury Suites הוא לא רק מלון; זהו יעד מוביל עבור אלה המחפשים להתמכר לחוויית היוקרה הסנטורינית האולטימטיבית. בין אם זה ירח דבש, יום נישואין או מפלט מפואר, מלון זה מבטיח שהות בלתי נשכחת בתוך הפאר הטבעי המדהים של סנטוריני.

Andronis Luxury Suites - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com

Costa Grand Resort & Spa – סנטוריני

ממוקם על החולות השחורים הספוגים בשמש של חוף קאמארי, קוסטה גרנד ריזורט אנד ספא הוא נכס מדהים על חוף הים באי סנטוריני, המציע לאורחים פרוסה אקסקלוסיבית של גן עדן יווני. אתר הנופש מתהדר בעיצוב שתופס את המהות של הארכיטקטורה הקיקלאדית המסורתית, עם כשרון עכשווי שמדבר על מסירותו ליוקרה ונוחות.

המתקנים המקיפים של Costa Grand Resort & Spa מותאמים לספק חווית נופש כוללת. מקום האירוח כולל אזור בריכה נוצץ, בו האורחים יכולים להתרווח תחת השמש הים תיכונית בעודם נהנים מבריזת הים המרעננת. מרכז הספא והבריאות הוא נווה מדבר של רגיעה, המציע מגוון טיפולים, מעיסויים מרגיעים ועד טיפולים ממריצים, המבטיחים שהאורחים ימצאו שלווה והתחדשות.

הגסטרונומיה ב-Costa Grand Resort & Spa היא גולת הכותרת, הכוללת מבחר של מקומות אוכל הנותנים מענה לכל הטעמים. האורחים יכולים להתפנק עם מזנון עשיר של מנות בינלאומיות ומקומיות, או ליהנות מאפשרויות א-לה-קארט תוך כדי התבוננות מנופי חוף הים המרהיבים. הברים של אתר הנופש מציעים גם מגוון של קוקטיילים מרעננים ויינות משובחים, מושלמים ללגימה כשהשמש שוקעת מתחת לאופק.

חדרי האירוח ב-Costa Grand Resort & Spa מבטיחים נוחות ואלגנטיות. החדרים והסוויטות מעוצבים באסתטיקה מינימליסטית המשתלבת עם היופי הטבעי של הסביבה. כל חלל מצויד במתקני נוחות מודרניים ובמרפסות או טרסות פרטיות, חלקן עם נוף ישיר של הים האגאי. עבור מגע של יוקרה, סוויטות נבחרות מציעות בריכות פרטיות או ג’קוזי. מחירי החדרים תחרותיים, החל מכ-250 אירו ללילה לחדר סטנדרטי, כאשר המחירים משתנים בהתאם לעונה ולקטגוריות החדרים או הסוויטות הספציפיות.

Costa Grand Resort & Spa הוא יעד אידיאלי למטיילים המחפשים מפלט על חוף הים המשלב רגיעה עם מגע של שפע. מהמיקום המעולה שלו על אחד מהחופים היפים ביותר של סנטוריני ועד לשירותים והשירותים המתחשבים שלו, אתר נופש זה מבטיח שהייה בלתי נשכחת ומהנה לכל אורחיו.

Costa Grand Resort & Spa - סנטוריני
תמונת המלון מאתר – booking.com
התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן