אתונה עם חברות - טיול בנות מושלם בעיר

מי מאיתנו לא חלמה לאסוף כמה חברות, לארוז כמה תיקים ולהנות מכמה ימים עם החברות הטובות בשופינג, ספא וכמה מסעדות או דרינקים. אז אם גם אתן מתכננות טיול בנות – אתונה זה המקום בשבילכן! לא מאמינות לנו? סידרנו לכן את כל המידע שתצטרכו כדי לתכנן את טיול הבנות המושלם לאתונה!

אתונה עם חברות

איפה ישנות?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כשמתכננים טיול לאתונה בכלל וטיול בנו לאתונה בפרט הוא באיזה מלון כדאי לבחור. בעיר מגוון רחב של אפשרויות לינה, מהוסטלים בתקציב נמוך ועד מלונות מפוארים. לטיול בנות מומלץ לבחור מלון באתונה שנמצא במיקום מרכזי ובאווירה תוססת כדי שתוכלו לטייל בכיף ובנחת ללא צורך בתחבורה ציבורית או מוניות.

אלקטרה מטרופוליס

אפשרות מצוינת אחת היא מלון אלקטרה מטרופוליס, הממוקם בלב אתונה. המלון כולל חדרים מסוגננים עם שירותים מודרניים, מסעדה על הגג עם נופים מדהימים של העיר, ובריכת גג על הגג. הוא נמצא גם במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות המובילות של אתונה, לרבות האקרופוליס והמוזיאון הארכיאולוגי הלאומי.

מלון גראנד ברטאן

אפשרות מצוינת נוספת היא מלון גראנד ברטאן, מלון מפואר הממוקם בכיכר סינטגמה. המלון כולל חדרים אלגנטיים, מסעדה על הגג עם נוף פנורמי של העיר, ומרכז ספא מפנק במיוחד. הוא נמצא גם במרחק הליכה מרבים מרובעי הקניות המובילים של אתונה, כמו רחוב ארמו וקולונקי.

המרבלוס אתונה

בחירה מצוינת עבור מטיילים בעלי אבחנה היא The Marblous Athens, השוכן בחלק מרהיב של העיר. מלון מפואר זה מתגאה בחדרים עכשוויים המעוטרים בגימורים יוקרתיים, פינת אוכל על הגג המציעה נופים עוצרי נשימה של אתונה, ובריכת גג שלווה מושלמת למנוחה. באופן נוח, The Marblous Athens נמצא במרחק של זריקת אבן מכמה מנקודות הציון האייקוניות של אתונה, כמו הפרתנון ושכונת פלאקה ההומה.

מלון ארבע העונות אסטיר פאלאס אתונה

עבור אלה המחפשים התגלמות של יוקרה ונוחות, מלון Four Seasons Astir Palace Athens בולט כבחירה שאין שני לה. מלון מלכותי זה, הממוקם לאורך הריביירה האתונאית האידילית, מציע חדרים וסוויטות מעוצבים בפאר, המנציחים את המהות של חיים מפוארים. האורחים יכולים להתפנק עם מטבח גורמה במסעדת הגג שלו, המספקת נוף מהפנט של המפרץ הסרוני המנצנץ. הספא של המלון הוא מקלט של שלווה, המבטיח התחדשות לאחר יום של סיורים. מיקומו מציע את היתרון הכפול של היותו בתוך השלווה של הטבע, תוך שהוא גם במרחק נסיעה קצר מהאוצרות ההיסטוריים והתרבותיים של אתונה.

מלון סנט ג’ורג’ ליקבטוס לייף סטייל

למטיילים החושקים בשילוב של שיק מודרני ואלגנטיות קלאסית, מלון St George Lycabettus Lifestyle הוא ביקור חובה. מלון מעודן זה, השוכן בצורה מושלמת על מורדות הר ליקבטוס, מציג חדרים המשלבים עיצוב עכשווי עם נגיעות של קסם אתונאי. סעדו במסעדת הגג שלה, שם מנות מענגות משלימות על ידי נופים פנורמיים של קו הרקיע של אתונה, המשתרעת אל האקרופוליס האייקוני. מרכז הבריאות של המלון מציע מגוון של טיפולים בהתאמה אישית עבור אלה המחפשים רגיעה והתחדשות. ממוקם ברובע קולונקי היוקרתי, האורחים נמצאים במרחק של צעדים ספורים מבוטיקים אופנתיים, מגלריות אמנות וממגוון בתי קפה ומסעדות תוססים, מה שהופך אותו לבסיס אידיאלי לחקר הצדדים התרבותיים והעכשוויים של אתונה.

עוד מלונות מומלצים באתונה >

איפה אוכלות?

Spondi

לחוויית אוכל יוקרתית יותר, פנו אל Spondi, מסעדה בעלת  2 כוכבי מישלן המגישה מאכלים מהמטבח הצרפתי והים תיכוני. למסעדה אווירה יוקרתית במיוחד והיא הזדמנות מצוינת לכל הבנות להגנדר ולצאת לארוחת ערב מושלמת.

Ta Karamanlidika Tou Fani

אתונה ידועה באוכל הטעים שלה, ויש המון אפשרויות שתוכלו לבחור בניהם. לארוחה יוונית מסורתית, גשו ל-Ta Karamanlidika Tou Fani, מעדנייה ומסעדה המגישה מגוון של בשרים, גבינות ומאכלים יוונים אחרים. למסעדה אווירה נעימה וקז’ואלית והיא מקום נהדר לשבת להירגע בו בין האטרקציות השונות.

Oineas

אפשרות מצוינת נוספת היא Oineas, בר יין ומסעדה המגישה מאכלים בהשראת המטבח הים תיכוני-יווני. למסעדה אווירה נהדרת והיא מציעה מבחר רחב של יינות מיוון ומכל העולם.

מסעדות נוספות באתונה > 

איפה שותות?

באתונה יש סצנת חיי לילה תוססת, עם הרבה אפשרויות לאינסוף יציאות עם הבנות. לבילוי לילי מתוחכם, פנו ל-Galaxy Bar and Restaurant, הממוקם על הגג של הילטון אתונה. מהבר נשקף נוף מהמם של העיר ומציע מגוון קוקטיילים וצלחות קטנות, ושלא נדבר על התמונות המושלמות שתוכלו לצלם על הגג במלון.

לאווירה נינוחה יותר, פנו לשכונת Psirri, הידועה בברים והמועדונים התוססים שלה. אפשרות מצוינת אחת היא Six Dogs, בר ומועדון המארח מגוון אירועים, כולל מוזיקה חיה וסטים של תקליטנים מקומיים ומרחבי העולם. לבר יש אווירה מושלמת והוא מקום נהדר לרקוד כל הלילה עם הבנות.

עוד ברים ומועדונים באתונה >

איפה קונות?

אתונה היא יעד נהדר לקניות, עם מגוון אפשרויות לימי קניות ארוכים עם חנויות אופנה, תכשיטים ומזכרות. לקניות יוקרתיות, פנו לקולונקי, שכונה הידועה בבוטיקים המעצבים והחנויות היוקרתיות שלה. רחוב ארמו הוא גם יעד פופולרי לקניות, עם מגוון חנויות, החל מחנויות יוקרה ועד לחנויות פשוטות יותר שיאפשרו לכן לקנות מגוון מוצרים במחירים נוחים. לחוויית קניות ייחודית יותר, פנו לשוק הפשפשים Monastiraki, שוק הומה שתוכלו למצוא בו מגוון רחב של עתיקות, בגדי וינטג’ ומזכרות. השוק הוא מקום נהדר למצוא בו מתנות ייחודיות לחברים ולמשפחה בבית.

לעוד מוקדי קניות ושופינג באתונה >

איפה נרגעות?

אחרי יום של טיולים וקניות, חשוב להקדיש זמן לרגיעה. באתונה יש שפע של אפשרויות לספא ומרכזי בריאות בהם תוכלו לפנק את עצמכן וליהנות מזמן לעצמכן. אפשרות מצוינת אחת היא החמאם, בית מרחץ טורקי מסורתי המציע מגוון טיפולי ספא, כולל עיסויים, טיפולי פנים וקרצוף גוף. לחמאמים יש אווירה שלווה והם מקום נהדר להירגע עם הבנות.

אפשרות מצוינת נוספת היא ספא אלקטרה פאלאס אתונה, הממוקם במלון אלקטרה פאלאס. הספא מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועיסוי רקמות, ויש בו בריכת גג עם נוף מדהים של העיר. זהו מקום נהדר להירגע ולהיטען מחדש לאחר יום עמוס של סיורים בעיר.

סיכום

אתונה היא יעד נהדר לטיול בנות, עם שפע של הזדמנויות לסיורים, קניות והתמסרות לאוכל והמסעדות המדהימות באזור. בין אם אתן מחפשות מלון מפואר או אופציה ידידותית לתקציב, באתונה יש משהו לכולן. עם ההיסטוריה והתרבות העשירה שלה, הנופים המדהימים והאווירה התוססת שלה, אתונה היא היעד המושלם לטיול בנות בלתי נשכח.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן