קניות באתונה - גן עדן לחובבי שופינג

ברוכים הבאים לאתונה, הבירה התוססת וההיסטורית של יוון! ידועה בתרבות שלה, אתרים ואטרקציות רבים, ואירוח מקסים, אתונה היא גם יעד פנטסטי עבור חובבי קניות. משווקים שוקקים ועד מרכזי קניות מודרניים, העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות שופינג בהתאם לכל תקציב. התכוננו לצאת להרפתקת קניות באתונה!

קניות באתונה

קניות

מדרחוב רחוב ארמו / Ermou:

אחד מאזורי הקניות האייקוניים ביותר באתונה הוא רחוב ארמו. רחוב ידידותי להולכי רגל הממוקם בלב העיר, רצוף מותגי אופנה בינלאומיים ומקומיים רבים, מה שהופך אותו למקלט עבור חובבי אופנה. בין אם אתם מחפשים מותגי מעצבים יוקרתיים או בגדי רחוב אופנתיים, רחוב Ermou יספק אתכם מאוד. תיהנו לטייל לאורך הרחוב ההומה, לחקור את הבוטיקים וחנויות הכלבו השונות

כשזה מגיע לרשתות האופנה, אתה יכול למצוא שילוב של מותגים בינלאומיים ומקומיים כאחד. כמה רשתות אופנה ידועות שתתקלו בהם בקלות ברחוב ארמו:

  • Zara: מותג אופנה ספרדי פופולרי המציע מגוון רחב של ביגוד ואביזרים לגברים, נשים וילדים. זארה ידועה בעיצובים האופנתיים שלה ובמחירים נוחים.
  • H&M: חברה שוודית הידועה בקולקציות הבגדים האופנתיות שלה במחירים נוחים לתקציב. H&M מציעה ביגוד, אביזרים ומוצרי יופי לגברים, נשים וילדים.
  • מנגו: מותג אופנה ספרדי נוסף המתמקד בלבוש עכשווי ומסוגנן לנשים. מנגו מציעה מגוון רחב של אפשרויות, מלבוש קז’ואל ועד ללבוש רשמי ואביזרים.
  • Pull&Bear: מציעה ביגוד קז’ואל וצעיר לגברים ולנשים. הקולקציות שלהם משקפות לעתים קרובות את הטרנדים העדכניים ביותר עם השפעת בגדי רחוב.
  • Bershka: בבעלותה של קבוצת אינדיטקס, ברשקה פונה ללקוחות צעירים יותר עם הלבוש האופנתי והאורבני שלה. הם מציעים מגוון של ביגוד, הנעלה ואביזרים לגברים ולנשים כאחד.
  • Massimo Dutti: מותג ספרדי הידוע בביגוד האלגנטי והמתוחכם שלו, Massimo Dutti מציע אופנה איכותית לגברים ולנשים כאחד. האוספים שלהם מציגים לרוב עיצובים קלאסיים עם טוויסט מודרני.

בנוסף תמצאו חנויות ספורט ומותגי ספורט כמו Nike, Adidas ועוד מגוון מותגי ספורט ואופנה

שוק הפשפשים

לטעימה של קניות יווניות מסורתיות, גשו לשוק הפשפשים בכיכר מונסטיראקי. בשוק התוסס הזה מגוון של חנויות עתיקות, חנויות מזכרות ודוכנים המוכרים אומנות ייחודית בעבודת יד. להסתובב ברחובות הצרים עם מגוון רחב של פריטים, כולל תכשיטים, בגדים, קרמיקה ויצירות אמנות מקומיות. המקום תוסס והאווירה מצוינת.

שכונת קולונקי

אם אתם מעדיפים חווית קניות יוקרתית יותר, השכונה היוקרתית קולונקי היא המקום להיות בו. כאן תמצאו בוטיקים מפוארים, חנויות מעצבים ומותגי אופנה יוקרתיים. קולונקי היא גם ביתם של גלריות אמנות אקסקלוסיביות, חנויות אוכל גורמה ובתי קפה אופנתיים שבהם תוכלו לקחת הפסקה וליהנות מקפה או מארוחה קלה. התפנקו עם קניות פרימיום באווירה המתוחכמת של הרובע האופנתי הזה.

  • Gucci: מותג יוקרה איטלקי יוקרתי הידוע באופנה האיכותית, האביזרים ומוצרי העור שלו. גוצ’י מציעה מגוון רחב של מוצרים לגברים ולנשים כאחד.
  • Louis Vuitton: בית אופנה צרפתי איקוני שנחגג בזכות המזוודות היוקרתיות, האביזרים והקולקציות שלו. לואי ויטון הוא שם נרדף לאלגנטיות ואומנות.
  • Prada: מותג יוקרה איטלקי המוכר בזכות העיצובים האוונגרדיים והאופנה החדשנית שלו. פראדה מציעה מגוון של ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים ולנשים.
  • Max Mara: בית אופנה איטלקי בעל שם המתמחה בעיצובים מתוחכמים ונצחיים. מקס מארה ידועה במעילים האלגנטיים שלה, בחליפות המחויטות ובבגדי הנשים המעודנים.
  • Hermès: מותג יוקרה צרפתי המפורסם בצעיפי המשי האיקוניים שלו, תיקי היד ואביזרי העור שלו. הרמס הוא שם נרדף לאומנות יוקרתית ואלגנטיות נצחית.
  • Dolce & Gabbana: מותג אופנה איטלקי שנחגג בזכות העיצובים הנועזים והזוהרים שלו. דולצ’ה וגבאנה מציעה מגוון רחב של בגדים ואביזרי אופנה.
  • Cartier: יצרנית תכשיטים ושען צרפתית יוקרתית הידועה באומנות המעודנת שלה ובעיצובים הנצחיים שלה. קרטייה היא שם נרדף ליוקרה ותחכום.
  • Emporio Armani: קו דיפוזיה של מותג האופנה האיטלקי הנודע Armani, Emporio Armani מציע ביגוד, אביזרים ברוח עכשווית ומסוגננת לגברים ולנשים.
  • Tommy Hilfiger: מותג אופנה אמריקאי הידוע בבגדי הקז’ואל שלו. טומי הילפיגר מציעה מגוון של ביגוד, אביזרים לגברים, נשים וילדים.
  • Michael Kors: מותג אופנה מוכר בעולם המציע אביזרים יוקרתיים, תיקים וקולקציות לבוש. מייקל קורס ידוע בעיצובים המודרניים והשיקים שלו.

בנוסף, תוכלו למצוא בשכונת קולונקי גם בוטיקים וחנויות קונספט רב-מותגים המציעים מבחר של מעצבים בינלאומיים ומקומיים. בוטיקים אלה מציגים לעתים קרובות מעצבים מתפתחים המספקים שילוב של סגנונות עכשוויים ואוונגרד.

קניון אתונה

למי שמחפש חווית קניון מודרנית, סעו לקניון אתונה. ממוקם בפרבר Marousi, מרכז קניות רחב ידיים זה מכיל מגוון רחב של מותגים בינלאומיים ומקומיים, כולל בגדים, אביזרים, מוצרי אלקטרוניקה וקוסמטיקה. בנוסף לאפשרויות הקמעונאיות הנרחבות, הקניון באתונה מציע גם מגוון מתקני בילוי, כגון בתי קולנוע, מסעדות ומסלול באולינג, מה שמבטיח יום שכולו כיף לכל המשפחה. 

אאוטלטים באתונה

Designer Outlet Athens

Designer Outlet Athens כולל מרחב מרווח ומודרני שנועד לספק סביבת קניות נוחה ומהנה. מתחם יפה ומעוצב, עם חנייה למי שמגיע ברכב, מסעדות ואפילו משחקייה לילדים. מתהדר במגוון רחב של מותגי מעצבים בינלאומיים ומקומיים, לרבות אופנה, אקססוריז, הנעלה ומוצרי לייף סטייל. אתה יכול למצוא מותגי אופנה מובילים, מותגי יוקרה ומעצבים פופולריים, כולם מציעים את הסחורה שלהם במחירים מוזלים בהשוואה לחנויות הרגילות באזור.

מכיכר מונסטיראקי לוקחים את הקו הכחול (M3) עד לתחנת Doukissis Plakentias, ומשם לוקחים את קו האוטובוס 319 עד לתחנת 2η ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΠΑΡΚΟ. מהתחנה ישנה הליכה של 5 דקות עד לאאוטלט.

Factory Outlet

ממוקם במוסחטו, קרוב לפיראוס. אאוטלט גדול ודי שווה שאפשר למצוא בו כמעט כל מותג שמחפשים, ממותגי על עד למגוון של מותגים ספורטיביים כמו נייק ואדידס. המחירים בדרך כלל זולים יותר.

שווקים

שוק הדגים והבשר Varvakios Agora

כדי לחוות באמת את מהות התרבות היוונית, אל תחמיצו את השוק המרכזי (Varvakios Agora). השוק המקורה ההומה הזה הוא תענוג חושי, עם רוכלים שמוכרים תוצרת טרייה, תבלינים ארומטיים, גבינות מקומיות ומגוון של דגים ובשר. השתלבו באווירה התוססת, תקשרו עם הסוחרים הידידותיים וקבלו הצצה למסורות הקולינריות המקומיות. זה מקום נהדר לאסוף רכיבים לסעודה בהשראה יוונית או למצוא מזכרות ייחודיות לקחת הביתה. השוק וסביבתו מחולקים לכמה אזורים: חלק המקורה של השוק בו תמצאו בשר והדגים וברחובות הסובבים אותו תמצאו ירקות, מעדניות, חנויות המתמחות בתבלים, פיצוחים, נקניקים, קפה, גבינות, מתוקים ועוד.

צעצועים:

חנויות צעצועים יהיה לכם קצת קשה יותר למצוא בסביבתכם, ניתן יהיה למצוא בחנות בעלת הקומות הרבות בכיכר מונסטיראקי או בחנות נוספת הממוקמת בכיכר סטיגמטה מעבר לזה צעצועים תמצאו במקום האהוב על הישראלים, הג’מבו הידועה

Jumbo

ג’מבו היא רשת קמעונאית ידועה ביוון, המתמחה בצעצועים, משחקים וכלי בית שונים. הוא מציע מגוון רחב של מוצרים לכל הגילאים, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור משפחות ויחידים המחפשים אפשרויות משתלמות ומגוונות.

באתונה, ג’מבו מפעילה מספר חנויות ברחבי העיר. אחד המיקומים הבולטים הוא חנות Jumbo במרוסי, פרבר בחלק הצפוני של אתונה. חנות ג’מבו ספציפית זו ממוקמת בתוך קניון אתונה.

לצפייה בסניפי ג’מבו במפות גוגל – לחצו כאן

כפי שניתן לראות, קניות באתונה היא חוויה מגוונת ומרגשת. בין אם אתם מחפשים אופנה, אמנות, מזכרות או מעדנים מקומיים, לעיר יש מה להציע לכולם. אז נעלו את הנעליים הנוחות שלכם, קחו את רשימת הקניות והתכוננו לחקור את סצנת הקניות התוססת של אתונה!

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן