מלונות בלפקדה על הים

לפקדה, פנינה של אי יווני, ידועה בזכות המים הצלולים והחופים השלווים שלה. המלונות ליד הים או החוף בלפקדה נותנים מענה לטעמים שונים, ומציעים חוויות שנעות בין יוקרתיות לחסכוניות.

מלונות בלפקדה על הים מספקים מפלט אקסטרווגנטי. המלונות הללו בד”כ מתהדרים בחדרים אלגנטיים עם נוף מדהים לים, אוכל יוקרתי ומתקנים אקסקלוסיביים כמו גישה לחוף פרטי, ספא ובריכות אינסוף המשקיפות על האוקיינוס. הם אידיאליים עבור אלה המחפשים מפלט יוקרתי על שפת הים. מלונות בטווח הביניים ליד החוף מציעים אירוח נוח ובמחיר סביר. מלונות אלו כוללים לעתים קרובות חדרים עם מרפסות הפונות לים, בריכות ומסעדות וברים באתר. הם מתאימים מאוד למשפחות וזוגות המחפשים שילוב של נוחות ונוחות קרוב לחוף הים. אפשרויות חסכוניות כמו אכסניות ומלונות זולים זמינות גם ליד החופים של לפקדה. אלה מספקים חדרי אירוח בסיסיים, אך נוחים ונקיים, לעתים קרובות מצוידים בפריטים חיוניים כמו Wi-Fi ומיזוג אוויר. הם מושלמים עבור תרמילאים ומטיילים בודדים שרוצים להישאר קרוב לים מבלי לשבור את הכיס. בנוסף למלונות רגילים, לפקדה מציעה מלונות בוטיק בקרבת החוף, המשלבים עיצוב ייחודי עם שירות אישי, ובתי הארחה בניהול משפחתי המעניקים אווירה ביתית וטעם של אירוח יווני.

מלונות ליד הים בלפקדה

שהייה במלונות בלפקדה על הים פירושה שהאורחים נמצאים במרחק צעדים ספורים בלבד ממנוחה בחופים היפים של לפקדה, לשחייה במים הצלולים וליהנות מפעילויות כמו שנורקלינג ושייט. הקרבה לים מבטיחה שהות בלתי נשכחת לכולם, בין אם אתם מחפשים יוקרה, נוחות או אפשרויות ידידותיות לתקציב.

המלונות המומלצים שלנו

Hotel Tesoro

מלון טסורו, הממוקם במיקום הקסום של ניקיאנה, לפקדה, מציע שילוב ייחודי של ארכיטקטורה מסורתית ומתקנים מודרניים, המבטיח שהייה נוחה ליד החוף. המלון, בנוי מעץ ואבן, משתלב בהרמוניה עם הנוף הנופי, ומציע מפלט אידילי רק ארבע שעות מאתונה.

Hotel Tesoro
תמונת המלון מאתר – booking.com

המלון כולל 35 חדרים, המחולקים בין שישה בונגלוס. כל בונגלו מתגאה בכניסה משלו, בגינה ובמרפסת או מרפסת מקורה, המציעים פרטיות ושלווה. החדרים מעוצבים בסגנון אמפיתאטרון סביב הבריכה המרכזית, ומעצימים את תחושת הבלעדיות והרוגע.

ישנם סוגי חדרים שונים המתאימים לצרכים שונים:

  • חדר זוגי: אידיאלי לזוגות, חדרים אלה כוללים מיטות נפרדות, משתרעות על פני 35 מ”ר, ומציעים נוף לים, המספקים סביבה רומנטית לשני מבוגרים.
  • חדר טריפל: מתאים למשפחות קטנות, חדרים אלה כוללים מיטת קינג ויכולים להכיל עד שני מבוגרים וילד אחד. הם מרווחים בגודל 45 מ”ר ומציעים גם נוף לים.
  • חדר משפחה: מעוצב עבור משפחות גדולות יותר, חדרים אלה כוללים מיטת קינג סייז, משתרעים על פני 55 מ”ר, ויכולים להכיל בנוחות שני מבוגרים ושני ילדים, עם נוף מרהיב לים.

מעבר לאירוח, Hotel Tesoro מציע מגוון של מתקנים כדי לשפר את שהותכם. ישנה בריכה חיצונית, מושלמת לשחייה נינוחה או לנוח על שפת המים. לסעודה, במלון יש שני ברים ומסעדה, בהם האורחים יכולים ליהנות מחוויית ארוחת בוקר ייחודית ומאפשרויות ערב מענגות, שנעשו על ידי שפים מיומנים.

שירותים נוספים כוללים קפיטריה, חדר רחצה וסוכנות להשכרת רכב או סירה, מה שמוסיף נוחות לשהותכם. במקרה של חירום, עזרה רפואית זמינה. יתרה מכך, בשיתוף עם ספא בעיר הבירה לפקאס, מלון טסורו מספק לאורחיו הזדמנויות לטיפול והרפיה מעולים, מה שמבטיח חוויה מרעננת.

בסך הכל, מלון טסורו בלפקדה מציע שילוב של קסם מסורתי, מתקנים מודרניים ומיקום יפה על חוף הים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור משפחות, זוגות וקבוצות קטנות המחפשות מפלט בלתי נשכח באי היווני.

Bohèmian Boutique Hotel Lefkada

מלון הבוטיק בוהמיאן בלפקדה הוא מוסד ייחודי המשלב אלמנטים מודרניים וקלאסיים, המציע חוויה תרבותית ועיצובית סוחפת. ממוקם במרכז ההיסטורי של העיר העתיקה של לפקדה, המלון מוקף בחנויות, מוזיאונים, והוא חלק מ”רשימת המורשת התרבותית הבלתי מוחשית”. מיקום זה משמעותי מכיוון שהיה פעם ביתם של אמנים ומשוררים בתקופת השלטון הוונציאני, מה שסיפק לאורחים רקע תרבותי עשיר.

Bohèmian Boutique Hotel Lefkada
תמונת המלון מאתר – booking.com

המלון מציע סוגים שונים של חדרים, כל אחד מעוצב כדי לענות על צרכים והעדפות ספציפיות:

  • חדר זוגי: ממוקם בקומה הראשונה, חדר זה כולל קירות אבן חשופים מהמבנה המקורי, המספקים אווירה היסטורית. זה אידיאלי עבור אורחים המעדיפים גישה ישירה לחדר ללא מדרגות. גודל החדר 15 מ”ר ומכיל עד שני אורחים. המתקנים כוללים מיטת קווין סייז, מיזוג אוויר, טלוויזיה, מקלחת, מקרר, תה ומכונת קפה של Nespresso, וכספת.
  • חדר זוגי עם מרפסת: חדרים אלו נמצאים בקומה השנייה וכוללים פינות ישיבה חיצוניות עם נוף של סמטאות העיר העתיקה. הם מציעים חלל גדול יותר של 20 מ”ר ומספקים גם שני אורחים לכל היותר. השירותים דומים לחדר הזוגי אך כוללים תוספת של מרפסת.
  • חדר סופיריור זוגי: ממוקם בקומה השלישית, סוג חדר זה ייחודי בזכות תקרות העץ החשופות שלו ונוף לחלון של גגות העיירה לפקדה. אידיאלי עבור אורחים שנהנים מהנעימות של חלל לופט, הוא משתרע על פני 23 מ”ר ומכיל עד שני אורחים. השירותים דומים לחדרים אחרים.

מבחינת מתקנים ומדיניות, מלון בוהמיאן בוטיק מבטיח שהות נוחה ונוחה. דלפק הקבלה פתוח מדי יום בין השעות 9:00-14:00, עם אפשרות לביצוע צ’ק-אין וירטואלי לפי בקשה. יש לציין שהמלון הוא מקום אירוח למבוגרים בלבד, אינו מאפשר חיות מחמד, וכל החדרים הם ללא עישון. שירותי ניקיון יומיים מסופקים, עם החלפת מצעים ומגבות כל יום שלישי. המלון אוכף שעות שקט בהתאם לחוק היווני ואין לו גישה לחדר מעלית.

מלון זה הינו אידיאלי עבור אורחים המחפשים חוויה אינטימית ועשירה מבחינה תרבותית בלפקדה, המשלב נוחות מודרנית עם הערכה עמוקה למורשת ההיסטורית והאמנותית של האי.

Hotel Boschetto

מלון בושטו (Hotel Boschetto), הממוקם בלב העיירה לפקדה, בולט כמלון A’ Class מסורתי, המציע שילוב מרשים של נוף לעיר ולים. הוא ממוקם באופן אידיאלי במרחק הליכה ממסעדות, ברים ומונומנטים היסטוריים, ומספק גישה נוחה למיטב החיים העירוניים והחופים של לפקדה.

Hotel Boschetto
תמונת המלון מאתר – booking.com

האירוח במלון כולל:

חדרים: בושטו מציע חדרים זוגיים גדולים וממוזגים. החדרים מעוצבים באלגנטיות עם ריהוט קלאסי, וילונות האפלה, מיטות קווין סייז עם מצעי סאטן ושטיחים בסגנון פרסי. כל חדר מעוצב כדי לספק גם נוחות וגם תחושת יוקרה. המתקנים בכל חדר כוללים אינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיה בכבלים, מיני בר, בידוד אקוסטי, מיזוג אוויר, תא מקלחת, חלוקי רחצה, מרפסת פרטית, כספת, פינת ישיבה עם ספה, טלפון, ארון בגדים, בקבוקי מים, מגהץ, כספת למחשב נייד, חדרי רחצה פרטיים, מקרר, קומקום חשמלי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

מתקנים ושירותים: המלון כולל מזנון חטיפים אלגנטי, בו האורחים יכולים ליהנות מארוחות קלות לאורך כל היום. ארוחת בוקר קונטיננטלית זמינה גם היא, המציעה התחלה מצוינת ליום. השירותים של המלון כוללים חניה ציבורית חינם בקרבת מקום, מגבות בריכה/חוף, שירות הסעות לנמל התעופה ומדיניות ידידותית לחיות מחמד. בנוסף, עבור אלה המעוניינים בפעילויות חוצות, המלון מציע אפשרויות כמו השכרת אופניים, צלילה, טיולי הליכה, רכיבה על סוסים, שנורקלינג וגלישת רוח.

מיקום: מיקומו המרכזי של מלון בושטו מהווה יתרון משמעותי, בהיותו רק 19 ק”מ מנמל התעופה Aktion Preveza PVK ו-16 ק”מ מנמל נידרי. הוא נמצא גם במרחק של ק”מ אחד בלבד מחוף אממוגלוסה ומטירת ימי הביניים של סנטה מאברה, מה שהופך אותו לבסיס מצוין לחקר העיירה והיופי הטבעי של האי.

השילוב של מלון בושטו של אירוח אלגנטי, מיקום נוח ומגוון של מתקנים הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור זוגות ומטיילים המחפשים חוויה מתוחכמת ועשירה מבחינה תרבותית בלפקדה.

Hotel Lefkas

מלון לפקאס, מוסד בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בנוחות בכניסה לעיר לפקדה, במרחק קצר בלבד מהחוף הגדול ביותר של האי. מלון זה ששופץ לאחרונה מציע 100 חדרים וסוויטות מרווחים, כל אחד ממוזג ומצויד במתקנים מודרניים כמו טלוויזיה ומקרר. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסות עם נוף ציורי לחוף.

Hotel Lefkas
תמונת המלון מאתר – booking.com

המאפיינים העיקריים של Hotel Lefkas כוללים:

מיקום: קרבה לחוף הים ולמרכז לפקדה, אידיאלי לזוגות ומשפחות.

שירותים: אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי משפחה, חדרים ללא עישון, שירות חדרים ומכונת תה/קפה בכל החדרים.

סעודה: מסעדה המגישה מנות יווניות ובר המציע מגוון משקאות.

חוף: גישה ישירה לחוף הים.

השילוב הזה של מקומות לינה נוחים, מיקום נוח ואפשרויות אוכל מצוינות הופך את מלון לפקאס לבחירה פופולרית עבור מטיילים המבקרים בלפקדה.

Ianos Hotel

מלון Ianos בלפקדה מציע שהייה נעימה ומהנה, המתוארת לעתים קרובות כ”בית הרחק מהבית” על ידי אורחיו. ממוקם ליד המרינה החדשה של העיירה לפקדה, המלון ממוקם היטב עבור האורחים כדי לחקור את האזור וליהנות מהאווירה המקומית.

Ianos Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

המאפיינים העיקריים של מלון יאנוס כוללים:

חדרים ומתקנים: המלון מספק חדרים ממוזגים עם שירותים חיוניים כגון מקרר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. האורחים יכולים להישאר מחוברים עם גישה חופשית לאינטרנט מהיר הזמינה בכל רחבי המלון. החדרים מטופלים מדי יום על ידי משק בית, ונוחות נוספת כמו שירות טלפון ושיחות השכמה מסופקים גם.

מתקנים ושירותים: מלון יאנוס מציע מספר מתקנים כדי לשפר את שהותכם. ישנה בריכה חיצונית בה האורחים יכולים להירגע וטרקלין להירגע. דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה מבטיח שסיוע זמין תמיד, ושירות חדרים מסופק לנוחות נוספת. המלון מציע גם בר ומזנון חטיפים, המושלם עבור ארוחות קלות או משקאות. עבור אלה המגיעים ברכב, חניה חינם ואפשרויות חניה מאובטחת זמינות. יתר על כן, האורחים יכולים להתחיל את היום עם מזנון ארוחת בוקר חינם.

מיקום ונגישות: מיקומו של המלון ליד המרינה מאפשר גישה נוחה לטברנות הסמוכות ולעיירה הציורית Nydri, שנמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה משם. זה הופך אותו למקום אידיאלי עבור זוגות ומטיילים המעוניינים לחוות את התרבות המקומית ואת היופי הנופי של לפקדה.

Ionion Star Hotel

השילוב של מלון Ianos של חדרי אירוח נוחים, שירותים נוחים ומיקום מעולה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות מרגיעה בלפקדה.

מלון יוניון סטאר, מוסד בדרגת 4 כוכבים, ממוקם באופן בולט במרכז לפקדה, ממש מול המרינה. מלון זה מציע שהות יוצאת דופן עם נופים ציוריים של הנמל הציורי ושל פארק המשוררים. שופץ בשנת 2016, Ionion Star נותן מענה הן לצרכי האירוח והן לדרישות הקשורות לאירועים, מה שהופך אותו לבחירה רב-תכליתית עבור סוגים שונים של מבקרים.

Ionion Star Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

המאפיינים העיקריים של מלון יוניון סטאר כוללים:

חדרים ונוף: המלון מציע מגוון סוגי חדרים, לרבות נוף לים, נוף לעיר, נוף ציוני דרך, נוף לבריכה וסוויטת כלות. כל החדרים הם ללא עישון ומצוידים במיזוג אוויר, שולחן עבודה, כספת, מקרר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אמבטיה/מקלחת, מייבש שיער, מתלה בגדים וחדרי רחצה פרטיים. החדרים זמינים גם באמצעות שירות משק בית, ושירות השכמה/שעונים מעוררים זמינים לנוחיות האורחים.

שירותים ומתקנים: Ionion Star מתגאה במגוון שירותים על מנת להבטיח שהייה נוחה ומהנה. אלה כוללים אינטרנט מהיר חינם, בריכה חיצונית, בריכת ילדים, מגבות בריכה/חוף ובר לצד הבריכה. המלון מספק גם חניה ציבורית ללא תשלום בקרבת מקום, שירותי אימון אישי, שייט בסירות, צלילה, שנורקלינג ופעילויות גלישת רוח. לסעודה יש מסעדה, בית קפה, מזנון ומגוון אפשרויות לארוחת בוקר, לרבות מזנון ומזנון ידידותי לילדים.

מיקום ונגישות: מיקומו המרכזי בעיירה לפקדה, המשקיף על המרינה, הופך אותו למקום אידיאלי עבור אורחים המעוניינים לחקור את האזור המקומי. קרבתו של המלון לאטרקציות שונות ונופי הים המרהיבים שלו משפרים את החוויה הכוללת של שהייה בלפקדה.

השילוב של חדרי אירוח נוחים, שירותים נרחבים ומיקום מעולה של Ionion Star Hotel הופכים אותו לבחירה פופולרית עבור מטיילים המחפשים שהות ברמה גבוהה בלפקדה.

San Giovanni Beach Resort & Suites

San Giovanni Beach Resort & Suites, הממוקם קרוב לחוף האהוב ביותר באי לפקדה ובמרחק של 2.5 ק”מ בלבד ממרכז העיר, מציע אירוח מפואר המשלב בצורה מושלמת סגנון יוני מסורתי עם עיצוב בוהמייני אופנתי במיוחד. אתר הנופש מוקדש לספק שהות מרגיעה ובלתי נשכחת עם המתקנים הפוסט-מודרניים והשירותים המותאמים לו.

San Giovanni Beach Resort
תמונת המלון מאתר – booking.com

אפשרויות הלינה כוללות:

חדר דלוקס: אידיאלי עבור עד 2 אורחים, חדר בגודל 28 מ”ר הממוקם בקומת הקרקע משלב סגנון לבן קלאסי עם אלמנטים בוהו-שיקים. הוא כולל מיטת קינג סייז, חדר רחצה צמוד גדול עם מקלחת, פינת ישיבה עם טלוויזיה, מיני בר, שולחן עבודה, טלוויזיית HD 4K, אינטרנט אלחוטי חינם, מוצרי טיפוח יוקרתיים ומרפסת מקורה פרטית המציעה נוף לגן ולגבעות. האורחים יכולים ליהנות ממזנון ארוחת בוקר יווני מסורתי חינם בכל בוקר.

חדר אקזקיוטיב: מתאים ל-2-3 אנשים, חדר בגודל 30 מ”ר זה כולל גם פרטים בוהמיינים-שיקים, מיטת קינג סייז, מיטת יחיד ומתקנים דומים לחדר הדלוקס. הוא מספק אירוח מרווח המושלם עבור משפחות או זוגות, עם מרפסת פרטית כדי ליהנות מהנוף היפה. לאורחי חדר האקזקיוטיב יש גם גישה לארוחת בוקר חינם.

San Giovanni Beach Resort & Suites מציע גם בריכת שחייה, חטיפים ובר-מסעדה לצד הבריכה, פינת ישיבה מרגיעה, גנים ייחודיים, ואפשרות לעיסוי בחדר על פי בקשה. אתר הנופש ממוקם על חוף אגיוס יואניס, קרוב לים היוני ולברים והמסעדות המובילים של האי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהות יוקרתית על חוף הים.

Hotel Porto Ligia

מלון פורטו ליגיה, הממוקם במפרץ הציורי של ליגיה בלפקדה, משלב ארכיטקטורה יונית מסורתית עם היופי הטבעי שמסביב. מלון זה, במגע עם הים, מציע נופים מרהיבים, סגנון קוסמופוליטי וסביבה שלווה, מושלמת למנוחה ולהנאה מההנאות האמיתיות של החיים.

Porto Ligia
תמונת המלון מאתר – booking.com

המאפיינים העיקריים של Hotel Porto Ligia כוללים:

לינה: החדרים מרווחים, עם ריהוט אלגנטי ונוף מרהיב. הם מצוידים במיזוג אוויר מרכזי (עם אוטונומיה מלאה), טלוויזיה בלוויין, מוזיקה, מקרר, טלפון, גישה לאינטרנט ושירות חדרים.

מתקנים: המלון מספק חניה פרטית, מעלית, בר חטיפים וקפה, ואינטרנט אלחוטי. אחד מרגעי השיא הוא ליהנות מארוחת בוקר עם נוף לים הכחול, יצירת התחלה מצוינת ליום.

מיקום: ממוקם בליגיה, כפר דייגים ידוע עם נמל ציורי בחוף המזרחי של האי, המלון ממוקם בנוחות 5 ק”מ דרומית לעיר ו-10 ק”מ צפונית לנדרי הקוסמופוליטית. המיקום האידילי הזה הופך אותו למקום מושלם לחקור את האזור המקומי וגם את האי הרחב יותר.

בסך הכל, Hotel Porto Ligia מציע שילוב של נוחות, אלגנטיות ונוחות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטיילים המעוניינים לחוות את היופי והשלווה של לפקדה.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן