מלונות בסלוניקי במרכז העיר

בלב סלוניקי, היסטוריה פוגשת מודרניות, ומציעה למבקרים חוויה שובת לב. מלונות בסלוניקי, הנעים בין יוקרה מפוארת לבוטיקים מקסימים, משמשים בסיס מושלם לחקר המקומות המעניינים ביותר של העיר. ציוני דרך כמו המגדל הלבן האייקוני והפלאים הארכיאולוגיים של האגורה הרומית קורצים לחובבי היסטוריה. כיכר אריסטוטלוס, מרכז עיר מלכותי, שופעת חיים, מוקפת באדריכלות ניאו-קלאסית ובנופים של המפרץ התרמי. לחובבי הקניות, רחוב צימיסקי הוא גן עדן, המתגאה במותגים בינלאומיים ובבוטיקים מקומיים. כשהערב יורד, הרובע התוסס של לדדיקה מתעורר לחיים, ומבטיח תענוגות גסטרונומיים בלתי נשכחים ובידור תוסס. צלול למרכז סלוניקי ותנו לנפשה של העיר להקסים אתכם.

אזורים במרכז סלוניקי

בתי מלון מומלצים במרכז סלוניקי

אטרקציות ודברים לעשות במרכז בסלוניקי

מסעדות במרכז סלוניקי

קניות במרכז סלוניקי

מלונות בסלוניקי במרכז העיר

אזורים במרכז סלוניקי

כיכר אריסטוטלוס: זו לא רק כיכר אלא מייצגת שכונה רחבה יותר. בתור הכיכר המפורסמת ביותר בסלוניקי, היא מוקפת במבנים היסטוריים, חנויות, בתי קפה ומסעדות.

רובע לדדיקה: ממוקם ליד הנמל, הרובע המסחרי הזה הפך לאזור בילוי שוקק. הבניינים הצבעוניים שלה מכילים כיום טברנות, ברים ומקומות מוזיקה. האזור הוא ביקור חובה בגלל חיי הלילה והאווירה האותנטית שלו.

אנו פולי (העיר העליונה): זהו החלק הישן של סלוניקי. הרחובות הצרים והמפותלים, הארכיטקטורה המסורתית והמבנים הביזנטים מציעים קסם ייחודי. מכאן תוכלו ליהנות גם מנופים פנורמיים של העיר ושל המפרץ התרמי.

כיכר נברינו: ממוקם ליד הרוטונדה, זהו אזור תוסס, פופולרי במיוחד בקרב צעירים. הכיכר עצמה מציגה את חורבות ארמון גלריוס.

מחוז אגיה סופיה: על שם כנסיית אגיה סופיה, שכונה זו מתהדרת בבניינים ניאו-קלאסיים אלגנטיים והיא ביתם של מספר ציוני דרך היסטוריים.

רחוב ואלוריטו: אזור המפורסם בחיי הלילה שלו, רחוב ואלוריטו וסביבתו מלא בברים, מועדונים ומקומות מוזיקה. ביום, זה אזור מסחרי עם חנויות ועסקים.

שדרת ניקיס: זוהי טיילת חוף הים של העיר. אמנם לא שכונה כשלעצמה, אבל השדרה הזו משתרעת לאורך קו החוף והיא זרועה בתי קפה, מסעדות, ומציעה נופים מצוינים, במיוחד בזמן השקיעה.

אגורה רומית: רובע היסטורי נוסף, הוא מקיף את האתר הארכיאולוגי של הפורום הרומי. האזור מלא בחנויות, בתי קפה, והוא מקום נהדר לחקור חורבות עתיקות תוך כדי שהייה בלב העיר.

Bit Bazaar: ממוקם ליד האוניברסיטה, אזור זה הופך לחיים בערבים. הוא מציע טברנות, חנויות עתיקות, והוא מקום מצוין לצוד פריטים ייחודיים או ליהנות ממטבח מקומי.

כיכר דיקסטריון (כיכר בית המשפט): שכונה שקטה יותר בהשוואה לאחרים, זה אזור נעים עם פארקים, עצים ומוקף במבנים מוסדיים חשובים.

בתי מלון מומלצים במרכז סלוניקי

No 15 Ermou Hotel

מלון No 15 Ermou ממוקם ברחוב ארמו התוסס, ומציע לאורחיו שילוב של תחכום עירוני ונגישות מעולה. מלון מרכזי זה ממזג בצורה חלקה אסתטיקה עכשווית עם יוקרה, ומספק נווה מדבר בתוך ההמולה של העיר. מעבר לחדרים המעוצבים באלגנטיות, האורחים נהנים ממתקנים כגון אינטרנט אלחוטי מהיר חינם, שירות חדרים 24 שעות ביממה, ומרכז כושר המצויד במכונות החדישות ביותר. בית הקפה-בר שלו בקומת הקרקע מפתה עם מגוון של משקאות מרעננים, ארוחות קלות ואווירה מסוגננת. מיקומו המרכזי של המלון מבטיח שהאורחים לעולם לא יהיו רחוקים מדי משטיחי הקיר התרבותיים העשירים של סלוניקי, ציוני דרך היסטוריים ומקומות שווקים תוססים.

לעמוד בית המלון No 15 Ermou Hotel

No 15 Ermou Hotel סלוניקי
תמונת המלון מאתר – booking.com

The Excelsior Small Luxury Hotels of the World

אקסלסיור, פרגון של יוקרה בלב סלוניקי, מבטיח שהות נוטפת אלגנטיות ונוחות שאין שני לה. מלון בוטיק זה, המכובד כחלק ממלונות היוקרה הקטנים היוקרתיים של העולם, בולט עם מרפסת הגג המעודנת שלו. כאן, המבקרים יכולים ליהנות מנופים פנורמיים של העיר ולהתמכר לקוקטיילים ייחודיים. חללי הפנים משדרים שפע, מחדרי האמבטיה בגימור שיש ועד למצעים היוקרתיים בכל חדר. ביסטרו הדגל של המלון, ‘Charlie D. Brasserie’, מציע תענוגות גסטרונומיים, ממזג טעמים ים תיכוניים עם טרנדים קולינריים עולמיים.

לעמוד בית המלון The Excelsior Small Luxury Hotels of the World

The Excelsior Small Luxury Hotels of the World סוניקי
תמונת המלון מאתר – booking.com

Le Palace Hotel

מלון לה פאלאס שוכן במרחק יריקה מכיכר אריסטוטלוס האייקונית, ומעביר את אורחיו לעידן של קסם וינטג’ ואלגנטיות חסרת גיל. המשקף את הפאר של תחילת המאה ה-20, חללי הפנים של המלון מציגים לוחות עץ, בדי קטיפה ואמנות קלאסית. מעבר לחדרים המעוטרים שלה, מסעדת ‘לה סאלה’ מפתה עם מזנון ארוחת בוקר נרחב ותפריט א-לה-קארט החוגג מסורות קולינריות יווניות. מיקומו המרכזי של המלון מבטיח גם שהמבקרים נמצאים תמיד דקות ספורות מההיצע האורבני התוסס של סלוניקי.

לעמוד בית המלון Le Palace Hotel

Le Palace Hotel סלוניקי
תמונת המלון מאתר – booking.com

MonAsty, Thessaloniki, Autograph Collection

MonAsty מבטיחה חוויה שבה עיצוב חדשני פוגש שירות ללא דופי. כחלק מקולקציית החתימות האקסקלוסיבית של מריוט, היא מכילה יוקרה בהתאמה אישית. כל פינה במלון, מהלובי המפואר ועד לחדרים שנאספו באופן אינדיבידואלי, משקפת אסתטיקה אוונגרדית. בין השירותים המובילים שלו ניתן למצוא בריכת גג עוצרת נשימה, מרכז בריאות נרחב ומסעדה גסטרונומית המפגישה את המרכיבים הטובים ביותר במתכונים יצירתיים. מיקומו, ממש בליבה של סלוניקי, מבטיח לאורחים ליהנות מהמיטב של העיר ממש בהישג ידם.

לעמוד בית המלון MonAsty, Thessaloniki, Autograph Collection

MonAsty, Thessaloniki, Autograph Collection סלוניקי
תמונת המלון מאתר – booking.com

Electra Palace Thessaloniki

ארמון אלקטרה, השוכן בחן ליד חופי מפרץ תרמאיק, הוא שם נרדף לפאר. החזית הניאו-קלאסית שלו מפנה את מקומה לפנים הממזגים יוקרה מודרנית עם קסם נצחי. האורחים יכולים להתפנק בבריכת הגג, להתחדש בספא רחב הידיים, או פשוט להביט בנופים המהפנטים של המגדל הלבן והים התכלת. הסעודה ב’גן הגג של אוריזונטס’ הופכת לחוויה בלתי נשכחת עם מנות גורמה ורקע של שקיעת השמש מעל סלוניקי.

לעמוד בית המלון Electra Palace Thessaloniki

Electra Palace Thessaloniki
תמונת המלון מאתר – booking.com

The Modernist Thessaloniki

The Modernist Thessaloniki, המגלם אסתטיקה של המאה ה-21, מציע שהייה מסוגננת ונוחה כאחד. כל חדר, מעוצב בגישה מינימליסטית, ממקסם את הנוחות באמצעות מצעים יוקרתיים ומתקנים מותאמים אישית. מרפסת הגג של המלון, המציעה נופים מרהיבים של העיר, היא מושלמת למנוחה בערב. אזור ארוחת הבוקר שלהם שם דגש על תוצרת מקומית, מה שמבטיח שהאורחים יתחילו את היום עם טעמים אותנטיים. ממוקם ליד אזור הנמל ההומה, למבקרים יש את מגוון התרבות והבידור של סלוניקי בפתח ביתם.

לעמוד בית המלון The Modernist Thessaloniki

The Modernist Thessaloniki
תמונת המלון מאתר – booking.com

 

Mediterranean Palace

במרכז המסחרי של סלוניקי שוכן ארמון הים התיכון, מלון שמשלב נוחות עם שפע. חללי הפנים שלו משקפים יוקרה מאופקת, מהחדרים המרווחים ועד לתאורת הסביבה באזורים משותפים. מרכז בריאות מבטיח רגיעה, בעוד שחדר כושר חדיש נותן מענה לחובבי כושר. מסעדת ‘דיפלומטים’ משמשת כפנינה הקולינרית של המלון, שבה המנות היווניות מקבלות טוויסט מודרני, כולן אוצרות על ידי שפים ותיקים.

לעמוד בית המלון Mediterranean Palace

Mediterranean Palace
תמונת המלון מאתר – booking.com

Andromeda Hotel Thessaloniki

מלון אנדרומדה, המעוצב במבנה ניאו-קלאסי משוחזר, מציע חווית בוטיק אינטימית וייחודית. כל חדר מציג עיצובים ייחודיים, המשלבים כשרון עכשווי עם נגיעות של אלגנטיות קלאסית. הספא הביתי, עם הטיפולים המאוחדים שלו, מבטיח שלווה והתחדשות. בית הקפה הממוקם בקומת הקרקע, עם התפריט שלו, הופך למקום אידיאלי למנוחה. היהלום שבכתר של אנדרומדה הוא מיקומה ברובע לדדיקה התוסס, מה שמבטיח שהאורחים יהיו תמיד בעיצומם של מוקדי האוכל, הבידור והתרבות הטובים ביותר של סלוניקי.

לעמוד בית המלון Andromeda Hotel Thessaloniki

Andromeda Hotel Thessaloniki
תמונת המלון מאתר – booking.com

אטרקציות ודברים לעשות במרכז בסלוניקי

סלוניקי, המכונה לעתים קרובות בירת התרבות של יוון, מתהדרת במרקם עשיר של היסטוריה, אמנות ומודרניות במרכז העיר שלה. הלב העירוני התוסס הזה הוא כור היתוך של השפעות, שמקורו בתקופות ההלניסטית, הרומית, הביזנטית והעות’מאנית. בשיטוט ברחובות, המבקרים עטופים בשילוב הרמוני של העבר וההווה, עם חורבות עתיקות היושבות בנוחות לצד בוטיקים אופנתיים ומיצבי אמנות עכשווית. מרכז העיר מהדהד באנרגיה תוססת, פועם מהטיילות השוקקות, כיכרות האטמוספירה והסמטאות הציוריות שלו. בכל מקום אליו תפנו, ניחוח המטבח היווני הטעים נודף באוויר, ומזמין אתכם להתפנק עם תענוגות קולינריים אותנטיים מטברנות נעימות וביסטרו אלגנטי. כשהיום עובר ללילה, העיר מקבלת גוון קסום, כשנגני רחוב מספקים רקע מלודי לשיחות וצחוקים המהדהדים מבתי קפה מקסימים ומברים תוססים. יתר על כן, הנוף התרבותי של מרכז העיר מגוון ועשיר. מגלריות אמנות המציגות יצירות קלאסיות ועכשוויות ועד תיאטראות שבהם מוצגות טרגדיות יווניות עתיקות יומין לצד מחזות מודרניים, תמיד יש מה לעורר את החושים. לבה של סלוניקי פועם בקצב ייחודי, הקורא למבקרים לשקוע בקסמה הרב-גוני ולגלות את נשמתה של עיר המחברת ללא מאמץ היסטוריה עם מודרניות.

המגדל הלבן בסלוניקי
המגדל הלבן בסלוניקי

המגדל הלבן של סלוניקי, הידוע גם כמגדל ביזנטיון, הוא נקודת ציון מרכזית בעיר. הוא ממוקם בסמוך לחוף הים ומהווה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר במשך מאות שנים. המגדל ניצב…

כיכר אריסטוטלוס
כיכר אריסטוטלוס

כיכר אריסטוטלוס היא הכיכר המרכזית ואחד מציוני הדרך הבולטים בסלוניקי, יוון. ממוקם במרכז העיר, זהו מקום מפגש תוסס ושוקק למקומיים ולמבקרים כאחד. הכיכר קרויה על שם הפילוסוף היווני העתיק המפורסם…

קשת גלריוס והרוטונדה
קשת גלריוס והרוטונדה

קשת גלריוס והרוטונדה הם שני ציוני דרך היסטוריים משמעותיים הממוקמים בסלוניקי, יוון. קשת גלריוס, הידועה גם בשם קמארה, היא קשת ניצחון עתיקה שנבנתה בתחילת המאה ה-4 לספירה כדי להנציח את…

כנסיית האגיוס דמטריוס
כנסיית האגיוס דמטריוס

כנסיית האגיוס דמטריוס, הידועה גם ככנסיית סנט דמטריוס, היא אחד האתרים הדתיים החשובים ביותר בסלוניקי, יוון. הכנסייה הביזנטית הזו מוקדשת לסנט דמטריוס, הפטרון של העיר, בעלת משמעות היסטורית ותרבותית רבה.…

מוזיאון אטטורק
מוזיאון אטטורק

מוזיאון אטאטורק, הידוע גם בשם בית אטאטורק, הוא אתר היסטורי משמעותי הממוקם בסלוניקי, יוון. המוזיאון מוקדש למוסטפא כמאל אטאטורק, מייסד טורקיה המודרנית, ומציג את חייו ומורשתו. המוזיאון שוכן בבניין שבו…

שוק קפאני
שוק קפאני

ברוכים הבאים לשוק קאפאני, אחד השווקים הוותיקים והתוססים בסלוניקי. ממוקם בלב העיר, שוק קאפאני מציע למבקרים בו חווית קניות ייחודית ואותנטית. כאן תמצאו אווירה שוקקת מלאה בדוכנים המוכרים מגוון רחב…

שוק מודיאנו
שוק מודיאנו

ממוקם ליד תחנת הרכבת המרכזית של העיר, שוק מודיאנו הוא פנינה נסתרת הלוכדת את תמצית המורשת הרב-תרבותית של סלוניקי. להיכנס לשוק האטמוספרי הזה מרגיש כמו ללכת אחורה בזמן, עם הקסם…

מוזיאון התרבות הביזנטית
מוזיאון התרבות הביזנטית

המוזיאון לתרבות הביזנטית הוא מוסד תרבותי בולט הממוקם בסלוניקי, יוון. הוא מוקדש להצגת ההיסטוריה והאמנות העשירה של האימפריה הביזנטית, ששגשגה מהמאה ה-4 עד המאה ה-15. האוסף הנרחב של המוזיאון כולל…

המוזיאון הארכיאולוגי של סלוניקי
המוזיאון הארכיאולוגי של סלוניקי

המוזיאון הארכיאולוגי של סלוניקי הוא מוסד תרבותי בעל שם הממוקם בסלוניקי, יוון. הוא מוקדש להצגת ההיסטוריה העשירה והמורשת הארכיאולוגית של האזור. האוסף העצום של המוזיאון משתרע מהתקופה הפרהיסטורית ועד התקופה…

שדרת צימיסקי
שדרת צימיסקי

שדרת צימיסקי היא אחד הרחובות המסחריים הראשיים בסלוניקי, יוון. זהו רחוב תוסס ושוקק שידוע בשל מגוון רחב של חנויות, בוטיקים, בתי קפה ומסעדות. השדרה משתרעת מכיכר אריסטוטלוס, אחת הכיכרות המרכזיות…

מסעדות וברים במרכז סלוניקי

Extravaganza – ידוע בשילוב היצירתי שלה בין מנות יווניות וים תיכוניות.

Clochard – מסעדה יוקרתית בעלת מוניטין רב שנים, המציעה מנות גורמה באווירה אלגנטית.

Vogatsikou 3 – אחד מבארי הקוקטיילים הטובים ביותר ביוון, אך הוא מציע גם תפריט גורמה של מנות יצירתיות.

Ta Karamanlidika – התמקדות במסורות הקולינריות של קפדוקיה והקרמנלידס, זהו מקום לחקור טעמים ייחודיים.

Nea Diagonios – בחירה מצוינת למי שמחפש מנות בשריות איכותיות, בעיקר סטייקים וגריל.

Ergon Agora – חלק מרשת המתמקדת בגסטרונומיה יוונית מודרנית, במיקום זה בסלוניקי יש גם שוק בו ניתן לקנות מוצרים יווניים אומנותיים.

Diagonios – עוד בחירה מצוינת לאוהבי הבשר, הידועה בגריל העסיסיים והתפאורה הנוחה.

קניות במרכז סלוניקי

רחובות ואזורי קניות:

רחוב צימיסקי: רחוב הקניות העיקרי בסלוניקי, שלאורכו מותגים בינלאומיים, בוטיקים מקומיים, חנויות נעליים ועוד. זה העורק הראשי לאופנה בעיר.

שדרת מיטרופולאוס: עוד רחוב קניות מרכזי עם שילוב של בוטיקי אופנה, חנויות תכשיטים וחנויות שונות אחרות.

רחוב Proxenou Koromila: ידוע בבוטיקים היוקרתיים ובמותגי היוקרה שלו.

רחוב Egnatia: אחד מהכבישים הראשיים של העיר, ניתן למצוא בו שילוב של חנויות, החל ממוצרי אלקטרוניקה ועד ללבוש.

כיכר אתונוס: אזור ציורי עם חנויות קטנות שמוכרות מוצרים מסורתיים, אמנות, אמנות ומעדנים מקומיים.

קניונים:

One Salonica Outlet Mall: למרות שהוא קצת ממערב למרכז העיר, הוא נגיש בקלות ומציע מגוון מותגים בינלאומיים במחירים מוזלים.

Plateia: ממוקם בלב העיר, מרכז קניות זה מציע מגוון חנויות, מאופנה ועד מוצרי אלקטרוניקה.

חנויות בולטות:

Atelier Bomba: מותג מקומי הידוע בתיקים ואביזרי אופנה ייחודיים בעבודת יד.

Eleni Marneri Galerie: חנות המציעה קולקציה אוצרת של תכשיטים ייחודיים של מעצבים שונים.

מקדוניה: קונדיטוריה היסטורית בה ניתן לקנות ממתקים ומאפים מסורתיים, במיוחד את הטריגונה המפורסמת של סלוניקי (מאפים משולשים במילוי רפרפת).

לסביון: מעדנייה המציעה מבחר מוצרים יווניים משובחים, משמני זית ועד גבינות ויינות.

Ypsilon: מתחם רב חללים המשלב חנות עם בית קפה וחלל אמנות, המציע פריטי עיצוב ייחודיים ומוצרי אומנות מקומיים.

Ianos: ממוקמת בכיכר אריסטוטלוס, זוהי אחת מחנויות הספרים הגדולות בעיר, המציעה מבחר עצום של ספרים, מוזיקה ופריטי תרבות.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן