מלונות במרכז אתונה

אתונה היא שילוב הרמוני של עתיק ומודרני, עם מבנים בני אלפי שנים הניצבים גבוה בין בניינים עכשוויים. תיירים מרחבי העולם נמשכים לאתרים האיקוניים שלו, כמו האקרופוליס, הפרתנון והאגורה העתיקה, כמו גם השווקים ההומים, המוזיאונים ברמה עולמית והשכונות התוססות שלה. השילוב הדינמי של היסטוריה, תרבות ואנרגיה מודרנית הופך את אתונה ליעד מוביל עבור מטיילים.. במאמר זה, נחקור כמה מהמלונות הטובים ביותר במרכז אתונה, בהתאם לגובה התקציב ולמאפיינים שונים נוספים.

אזורים מרכזיים באתונה

מלונות לואו קוסט במרכז אתונה

מלונות בטווח הביניים

מלונות יוקרה בלב אתונה

מלונות בוטיק

 

מלונות במרכז אתונה

אזורים מרכזיים באתונה

האזורים המרכזיים של אתונה מגוונים, כל אחד מציע את האווירה והאטרקציות הייחודיות שלו:

פלאקה

פלאקה, המכונה לעתים קרובות “שכונת האלים”, תובע את התואר הרובע העתיק ביותר המאוכלס ברציפות באתונה. אזור זה מזכיר תקופה עברו, מאופיין ברחובות המרוצפים הצרים שלו, באחוזות ניאו-קלאסיות ובחצרות מוזרות. פלאקה היא כמעט כמו מוזיאון באוויר הפתוח, עם חורבות ואתרים היסטוריים צצים בכל פינה. הרובע מציע שילוב ייחודי של חנויות מזכרות, טברנות מסורתיות ובתי קפה וביסטרו מודרניים יותר. היתרון העיקרי של שהייה בפלאקה הוא הקרבה המיידית לאתרים ארכיאולוגיים מרכזיים כמו מגדל הרוחות והאגורה העתיקה. מהצד השני, בשל מיקומו המרכזי והפופולאריות, מקומות הלינה יכולים לנטות לצד היקר יותר ויכולים להיות צפופים למדי, במיוחד בעונות שיא התיירות.

פלאקה אתונה

מונאסטיראקי

יושבת על צומת דרכים של תקופות ותרבויות מגוונות, מונאסטיראקי היא תערובת מענגת של היסטוריה ושמחת אורבנים. השכונה ידועה בזכות שוק הפשפשים האייקוני שלה, שבו אפשר למצוא כל דבר, החל מעתיקות ותקליטי ויניל וכלה בעבודת יד. ציוני דרך עתיקים כמו ספריית אדריאנוס והאגורה הרומית מתקיימים יחד עם בתי קפה אופנתיים, נגני רחוב ואמנות רחוב תוססת. שעת הלילה במונאסטיראקי היא מחזה, עם הכיכרות שלו שוקקות מקומיים ותיירים כאחד, והברים שעל הגג מציעים נופים שובי לב של האקרופוליס המואר. בעוד שהאווירה האקלקטית והמיקום המרכזי של האזור מושכים, מבקרים פוטנציאליים צריכים להיות מוכנים לרעש וההמולה, במיוחד בסופי שבוע.

כיכר מונסטיראקי אתונה

סינטאגמה

משמשת כמרכז הפוליטי והחברתי המודרני של אתונה, כיכר סינטגמה היא ביתם של ציוני דרך משמעותיים כמו הפרלמנט היווני וקבר החייל האלמוני. הכיכר היא קשר תחבורה מרכזי, עם אוטובוסים, חשמליות ומטרו מתכנסים לכאן, מה שהופך אותה לבסיס נוח לחיפושים. מלונות רבים, החל מתקציב ועד יוקרתי, מרוחקים את הרחובות ההיקפיים והסמוכים לו. הגנים הלאומיים, נווה מדבר שופע, נמצא במרחק הליכה קצר משם, ומציע מפלט שליו מההמולה העירונית. למרות שסינטגמה מחוברת בצורה יוצאת דופן ומציעה מגוון מקומות לינה, התנועה וההתכנסויות התמידיות יכולות לגרום לו להרגיש עמוס תמידי.

מלונות בכיכר סינטגמה

קולונקי

ממוקם למרגלות גבעת ליקבטוס, קולונקי הוא הרובע היוקרתי של אתונה, שמשווה לרוב לרובע ה-8 של פריז או האפר איסט סייד של ניו יורק. זוהי ממלכה של בוטיקים אופנתיים, גלריות אמנות ומסעדות יוקרה. כשהשמש שוקעת, הברים ובתי הקפה המסוגננים של האזור שופעים את האליטה של העיר, מה שהופך אותה למקום מעולה לצפייה באנשים. מלונות כאן, אם כי מספרם פחות, משדרים יוקרה ותחכום. עבור אלה המעוניינים בחוויה אתונאית שקטה, אלגנטית וקצת אקסקלוסיבית, Kolonaki היא בחירה אידיאלית. עם זאת, בלעדיות זו יכולה לבוא עם תג מחיר גבוה יותר עבור לינה ואוכל.

שכונת קולונקי אתונה

מלונות לואו קוסט במרכז אתונה

Athens Center Square Hotel

ממוקם בלב הפועם של אתונה, מלון אתונה סנטר סקוור הוא יותר מסתם מקום אירוח; זהו שער לפלאים העתיקים של העיר. האורחים מתכבדים בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של האקרופוליס האייקוני מהגג הנגיש שלו. בפנים, המלון מתהדר באסתטיקה מודרנית ייחודית עם צבעים מרהיבים העומדים בניגוד יפה לרקע ההיסטורי של אתונה. המיקום האסטרטגי שלו אומר שהמבקרים נמצאים במרחק הליכה קצר בלבד מאטרקציות מרכזיות, מסעדות מקומיות ורחובות קניות.

Athens Center Square Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Attalos Hotel

ממוקם ברובע מונאסטיראקי ההיסטורי, מלון אטאלוס משמש נווה מדבר שליו בתוך ההמולה של העיר. מלון זה הוא שילוב של חמימות יוונית מסורתית ומתקנים עכשוויים, המבטיח שהייה נוחה לאורחיו. אחד המאפיינים הבולטים שלו הוא הבר על הגג, בו האורחים יכולים ללגום קוקטייל בעודם נהנים מנופים ללא הפרעה של האקרופוליס המנצנץ. מיקומו המרכזי מאפשר חקר קל, בין אם הוא מעוניין לבקר בחורבות עתיקות, לשוטט בשווקים מקומיים או לטעום גסטרונומיה אתונאית.

Attalos Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Athens Backpackers

גן עדן להרפתקנים ומטיילים צעירים, אתונה תרמילאים הוא לא רק מקום לנוח אלא מרכז של פעילות תוססת. מוסד זה, ממוקם באופן מושלם ליד האקרופוליס, ידוע בתחושת הקהילה והאחווה שלו. מלבד חדרי המעונות הנוחים והחדרים הפרטיים שלו, הוא מציע סדרה של פעילויות משותפות כגון ערבי סרטים, התכנסויות על הגג וסיורי הליכה. זהו מקום אידיאלי למי שמחפש ליצור קשרים, לחלוק סיפורים ולחקור את אתונה עם חברים חדשים.

Athens Backpackers
תמונת המלון מאתר – booking.com

Hotel Phaedra

מלון פאדרה ממוקם ברובע פלאקה המקסים, ומציע שילוב מענג של אווירה יוונית עתיקה ונוחות מודרנית. החדרים שלו מספקים מפלט נעים לאחר יום של חיפושים. בהיותו בסמוך לאקרופוליס ולאתרים היסטוריים אחרים, זה מועדף עבור אלה שרוצים חוויה אתונאית אמיתית. עם הצוות הידידותי והאווירה השלווה שלו, האורחים מרגישים לעתים קרובות שהם שוהים בבית הרחק מהבית.

Evripides Hotel

מלון Evripides ממוקם בסמוך לאזור מונאסטיראקי ומציע איזון של נוחות ונוחות. הוא מתהדר בחללי פנים מינימליסטיים, המספקים מרחב רגוע בתוך תוססות העיר. הקומות העליונות של המלון מציעות נופים מרהיבים של הנוף העירוני ושל האקרופוליס. זה נמצא במרחק זריקת אבן מאטרקציות תיירותיות פופולריות, מה שמקל על האורחים לטבול את עצמם בתרבות האתונאית.

Evripides Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Sparta Team Hotel

ממוקם ברובע אומוניה, מלון Sparta Team הוא אופציה ידידותית לתקציב שאינה מתפשרת על איכות. המתקנים שלו אמנם בסיסיים, אבל הם מתוחזקים ונקיים. זוהי בחירה מתאימה למטיילים שמתכוונים לבלות את ימיהם בחקר העיר וזקוקים למקום נוח למנוחה בלילה.

Sparta Team Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Pergamos Hotel

קרוב לכיכר אומוניה, מלון פרגאמוס מציע סביבה חמה ומסבירת פנים. חללי הפנים מעוצבים בטוב טעם, ומספקים לאורחים תחושה של קסם יווני קלאסי. הוא מקושר היטב בתחבורה ציבורית, מה שמבטיח קלות נסיעה לציוני דרך שונים בעיר.

Pergamos Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

So Athens

מלון בוטיק זה מציע טוויסט ייחודי ועכשווי לשהייה האתונאית המסורתית. “So Athens” ידוע בעיצוב השיקי, האווירה האינטימית והשירות האישי שלו. כל חדר אוצר עם עיצוב מודרני, ומיקומו של המלון מבטיח שהאורחים יהיו תמיד קרובים לאתרים פופולריים ולאבני חן נסתרות מקומיות.

So Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

Bedbox Hostel

אכסניית Bedbox היא חלומו של מטייל מודרני, ומציעה אפשרות לינה מסוגננת אך במחיר סביר בלב אתונה. ידוע בעיצוב האלגנטי שלו ובחדרים בסגנון מעונות, הוא מציע גם אפשרויות פרטיות למי שמחפש קצת יותר פרטיות. האזורים המשותפים תוססים ומעודדים אינטראקציה בין האורחים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מטיילים בודדים.

Bedbox Hostel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Nubian Hostel

אכסניית נוביאן ממוקמת ליד אקסרכיה ומספקת אווירה נינוחה עם מגע של יוקרה. גם חדרי המעונות וגם החדרים הפרטיים מעוטרים באסתטיקה מודרנית, תוך שימת דגש על נוחות וסגנון. השטחים המשותפים מיועדים למנוחה ולמפגשים חברתיים, מה שמבטיח שהייה בלתי נשכחת לאורחים.

Nubian Hostel
תמונת המלון מאתר – booking.com

City Circus Athens

City Circus Athens, המהווה ארכיטקטורה אתונאית קלאסית עם אווירה בוהמית, היא יותר מסתם אכסניה; זו חוויה. ממוקם ברובע Psirri, מוסד זה מציע חדרים עם מוטיב יפהפה, מרפסת גג עם נוף לאקרופוליס, ומסעדה מוזרה בתוך הבית. כל פינה מספרת סיפור, מה שהופך אותה לחביבה על מי שמחפש משהו יוצא דופן.

City Circus Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

Hotel Achilleas

שוכן במרכז העיר, Hotel Achilleas מציע שילוב של נוחות ונוחות. החדרים המרווחים שלו, המעוטרים במתקני נוחות מודרניים, משמשים מקום מפלט שליו מהרחובות ההומים של אתונה. מיקומו של המלון מבטיח שאטרקציות מרכזיות, רחובות קניות ומסעדות מקומיות נגישים בקלות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור משפחות ונוסעים עסקיים כאחד.

Hotel Achilleas
תמונת המלון מאתר – booking.com

מלונות בטווח הביניים

Herodion Hotel

מלון הרודיון ממוקם בנוחות ליד מוזיאון האקרופוליס הנערץ, והוא שילוב של נוחות מודרנית ונפלאות עתיקות. האורחים יכולים להירגע בגינת הגג שלו, להתענג על נופים ללא הפרעה של הפרתנון האייקוני. הבריכות החיצוניות מוסיפות נופך של יוקרה, מה שהופך אותה לנווה מדבר שליו בתוך הדופק הדינמי של העיר.

Herodion Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Plaka Hotel

שוכן בלב ההיסטורי של אתונה, מלון פלאקה מציע למטיילים מושב בשורה הראשונה למורשת העשירה של העיר. מרפסת הגג שלו מספקת פנורמה נהדרת של האקרופוליס. מיקומו המעולה של המלון, צעדים ספורים בלבד מכיכר סינטגמה ואטרקציות מרכזיות אחרות, הופך אותו לבחירה מבוקשת עבור אלה המעוניינים לחקור.

Plaka Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Amalia Hotel

עם הגנים הלאומיים השופעים כרקע, מלון אמליה עומד כסמל של אלגנטיות במרכז אתונה. קרבתו לכיכר סינטגמה ולרובע פלאקה הציורי מבטיחה לאורחים לקבל את הטוב ביותר של העיר בקצות אצבעותיהם. בפנים, השילוב של נוחות ועיצוב מתוחכם יוצר אווירה של יוקרה מעודנת.

Amalia Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Hotel Fresh

בלב ההומה של אתונה שוכן מלון פרש, מקלט עכשווי למטייל המודרני. עם עיצובו המלוטש והדגש על צבעים תוססים ומרעננים, הוא עומד בניגוד מוחלט לפלאים העתיקים שמחוץ לקירותיו. הבריכה והבר על הגג הם התכשיטים של מקלט עירוני זה, ומציעים לאורחים נוף פנורמי של העיר ומבריחה שלווה מההמולה שמתחת. המיקום המרכזי שלו אומר שהמראות האייקוניים של אתונה, מהריסות עתיקות ועד שווקים שוקקים, נמצאים במרחק הליכה קצר בלבד משם. עם מגוון של שירותים מודרניים, מלון פרש מבטיח יוקרה ונוחות כאחד.

Hotel Fresh
תמונת המלון מאתר – booking.com

Lotus Inn

שוכן באזור Metaxourgeio, לוטוס אין מציע שילוב הרמוני של אווירה יוונית קלאסית ואסתטיקה מודרנית. מיקומו האסטרטגי של מלון זה מספק גישה נוחה לשפע של אתרים היסטוריים ושכונות תוססות של אתונה. כל חדר מעוצב עם מגע של אלגנטיות, מה שמבטיח לאורחים למצוא נוחות לאחר יום של חיפושים. מרפסת הגג היא גולת הכותרת, המעניקה למבקרים הזדמנות לספוג את הפנורמה של העיר תוך כדי לגימת משקה מרענן. שילוב של שירות קשוב עם אווירה נעימה, Lotus Inn מבטיח שהות אתונאית בלתי נשכחת.
Lotus Inn
תמונת המלון מאתר – booking.com

Cypria Hotel

מלון Cypria נמצא במרחק של זריקת אבן מרחוב ארמו (Ermou), יעד הקניות המוביל של אתונה, ומספק פנאי ורגיעה כאחד. המלון מתהדר באזור בריאות ייעודי, המבטיח שהאורחים יכולים להתחדש לאחר יום בחוץ. עם רדת הלילה, הבר על הגג מציע נופים שאין שני להם של האקרופוליס המואר.

Cypria Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Central Hotel

ממוקם ברובע פלאקה הנצחי, מלון סנטרל מבטיח חוויה אתונאית שאין כמותה. האורחים יכולים להתפנק על מרפסת הגג שלו, עם ג’קוזי, תוך התבוננות על האקרופוליס המלכותי. השירותים המודרניים שלו, יחד עם מיקומו ההיסטורי, מציעים את הטוב משני העולמות.

Central Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

A for Athens

A for Athens משדרת כשרון עכשווי בלב מונאסטיראקי, ומספקת מפלט עירוני אופנתי. החדרים האלגנטיים של המלון מציעים נחמה מהמולת העיר, בעוד שהבר על הגג מזמין את האורחים להתענג על אתונה מנקודת תצפית עוצרת נשימה, כשהאקרופוליס ניצב גבוה באופק.

A for Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

Astor Hotel

מלון אסטור, המפאר את כיכר סינטגמה ההומה, קורא למטיילים בהבטחה לנוחות ונוחות. מסעדת הגג, המגישה מאכלים מענגים, מפנקת את הסועדים בנוף ללא הפרעה של האקרופוליס העתיק. מיקומו המרכזי מבטיח אתרים היסטוריים ומקומות קניות תמיד בהישג יד.

Astor Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Dorian Inn

קרוב לכיכר אומוניה התוססת, מלון דוריאן אין הוא יותר מסתם מקום לנוח בו. גולת הכותרת שלה היא בריכת השחייה שעל הגג, המציעה נופים פנורמיים של העיר, מה שהופך אותה למקום מושלם להירגע אחרי יום של סיורים או עסקים.

Dorian Inn
תמונת המלון מאתר – booking.com

Emporikon Athens Hotel

מלון אמפוריקון אתונה, השוכן בבניין קלאסי בכיכר אגיה איריני, ממזג קסם וינטג’ עם יוקרה מודרנית. כל חדר מציג אסתטיקה ייחודית, מה שמבטיח שהאורחים יחוו מגע של היסטוריה אתונאית תוך שהם נהנים מנוחות עכשווית.

Emporikon Athens Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Arethusa Hotel

מלון Arethusa משקיף על כיכר סינטגמה האייקונית ורחוב ארמו ההומה, ומהווה מגדלור של נוחות לתיירים. עם אטרקציות מרכזיות במרחק הליכה משם, הוא מבטיח חוויה אתונה אותנטית. חללי הפנים מספקים אווירה נעימה, ומבטיחים שהות נינוחה בתוך הרפתקאות עירוניות.

Arethusa Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

מלונות יוקרה בלב אתונה

Hotel Grande Bretagne

מלון גראנדה ברטן, סמל של יוקרה אתונאית, ניצב בצורה מלכותית ומשקיף על כיכר סינטגמה עם נוף מרהיב של האקרופוליס האייקוני. ספוג היסטוריה, מלון זה אירח את המלוכה, המכובדים והסלבריטאים מאז המאה ה-19. חללי הפנים שלו מהדהדים את השפע היווני עם נברשות, רצפות שיש ובדים מפוארים. האורחים יכולים להתפנק במסעדת GB Roof Garden, להתענג על מנות גורמה תוך התבוננות בנוף העירוני הפנורמי. הספא של המלון, נווה מדבר של שלווה, מציע טיפולים בהשראת טקסי יופי יוונים עתיקים. באמת, שהייה ב-Grande Bretagne היא מסע בזמן, המשלב את הפאר של פעם עם יוקרה מודרנית.

Hotel Grande Bretagne
תמונת המלון מאתר – booking.com

King George, a Luxury Collection Hotel

שוכן בלב אתונה, המלך ג’ורג’ משדר אווירה של תחכום בוטיק. במרחק של זריקת אבן מאחיו הגדול, Hotel Grande Bretagne, הוא מציע חוויה יוקרתית אינטימית יותר. חללי הפנים הם שילוב של אלגנטיות ניאו-קלאסית ושיק עכשווי. בראש המלון נמצאת מסעדת Tudor Hall, בה האורחים יכולים להתענג על מטבח יווני מודרני על רקע האקרופוליס המלכותי. כל חדר וסוויטה מעוצבים בקפידה, ומשלבים נוחות מפוארת עם אסתטיקה בהתאמה אישית. מיקומו המעולה מבטיח שהמיטב באתונה, מאתרים היסטוריים ועד בוטיקים יוקרתיים, נמצא בפתחו של כל אורח.

King George, a Luxury Collection Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Electra Metropolis Athens

מגדלור של יוקרה מודרנית בליבה ההיסטורי של אתונה, אלקטרה מטרופוליס הוא שילוב הרמוני של העבר העשיר של העיר וההווה הדינמי שלה. המלון עצמו בנוי סביב קפלה שנשתמרה מהמאה ה-16, ומוסיפה נופך של היסטוריה לחזית העכשווית שלו. גולת הכותרת היא הגג שלו, שבו בריכה מנצנצת פוגשת את גן הגג הגורמה מטרופוליס עם קו ראייה ישיר לאקרופוליס. בפנים, החדרים הם סינתזה של נוחות ואלגנטיות, עם מתקנים מודרניים ואלמנטים עיצוביים המהנים למורשת היוונית. מרכז הספא והבריאות שלו מציעים מפלט שליו, מה שהופך את אלקטרה מטרופוליס למקלט של יוקרה בתוך ההמולה העירונית.

Electra Metropolis Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

NJV Athens Plaza

מלון NJV Athens Plaza, השוכן במיקום מעולה המשקיף על כיכר סינטגמה, הוא סמל של יוקרה מאופקת. המלון, הידוע באלגנטיות הדיסקרטית שלו, מקבל את פני האורחים בחדרים וסוויטות המהווים מקלט של נוחות עכשווית עם נגיעות של קסם יווני. מסעדת Parliament מציעה חווית אוכל גורמה, בעוד שהבר Explorer מספק אווירה נעימה להרגעה בערב. במרחק צעדים ספורים בלבד מהפלאקה ההיסטורית ומהאקרופוליס המפורסם בעולם, מלון NJV Athens Plaza משמש כבסיס מושלם עבור אלו המחפשים לטבול את עצמם באוצרות התרבות של העיר תוך התמכרות לנוחות ברמה הגבוהה ביותר.

NJV Athens Plaza
תמונת המלון מאתר – booking.com

Electra Palace Athens

מלון אלקטרה פאלאס אתונה ממוקם באופן מרשים ברובע פלאקה ההיסטורי, לוכד בצורה מופתית את תמצית הקסם של העולם הישן בשילוב עם יוקרה מודרנית. מבנה ניאו-קלאסי זה מתגאה בחדרים ובסוויטות המשלבים בהרמוניה עיצוב קלאסי עם מתקנים חדישים. גינת הגג שלו היא גולת הכותרת, המציעה נופים מהפנטים של האקרופוליס בזמן שהאורחים סועדים באווירה אלגנטית. המלון כולל גם ספא ומרכז בריאות, המאפשר הרפיה במרחק צעדים ספורים בלבד. הליכה מהמלון לוקחת את האורחים במהירות לאתרים איקוניים, מה שהופך את ארמון אלקטרה לשער מפואר לנפלאות אתונה העתיקה.

Electra Palace Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

AthensWas Hotel

מלון AthensWas, המעיד על עיצוב מודרני ותחכום, ניצב בגאווה ברחוב Dionysiou Areopagitou, אחד מהמסלולים היפים ביותר באתונה. עם אתוס עיצובי המושרש עמוק בעקרונות מודרניסטיים, חללי הפנים של המלון מהדהדים באלגנטיות. הגג Modern Rooftop Dining מציע מסע קולינרי עם האקרופוליס בנוף ברור, מה שהופך כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת. כל חדר וסוויטה מעוצבים תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, מה שמבטיח לאורחים להתענג על יוקרה. המיקום המעולה שלו אומר שהלב ההיסטורי של אתונה נמצא במרחק הליכה נינוחה משם.

AthensWas Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

New Hotel

שילוב ייחודי של אמנות עכשווית ונוחות יוקרתית, מלון ניו הוא יצירת מופת יצירתית הממוקמת ליד כיכר סינטגמה. עיצוב הפנים של המלון, שעוצב על ידי האחים קמפאנה, מעצבים ברזילאים ידועים, כולל חומרים מקומיים ממוחזרים ומעוצבים מחדש, ויוצרים אווירה אקלקטית ומפוארת כאחד. החדרים שלו הם מקלטים של עיצוב חדשני, ומסעדת New Taste מפתה עם תענוגות קולינריים ים תיכוניים. מלון ניו נמצא במרחק הליכה קצר מנקודות הציון ההיסטוריות של אתונה, ומציע נקודת מבט רעננה ואמנותית על יוקרה.

New Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Divani Caravel Hotel

חלק מאוסף Divani המוערך, מלון Divani Caravel משדר יוקרה בכל פינה. ממוקם בלב העיר, מלון זה מציע נופים פנורמיים המשתרעים מהאקרופוליס לגבעת ליקבטוס. האורחים יכולים להתפנק בבריכת השחייה שעל הגג שלו, מרכז ספא, ואפשרויות סעודה מרובות הנותנות מענה לחיך גורמה. החדרים והסוויטות הם התגלמות הנוחות, עם ריהוט מפואר ועיצוב שלוחש אלגנטיות. כבונוס, מיקומו מבטיח שגם מרכז העיר ההומה וגם מקומות שלווים יותר של אתונה נגישים בקלות.

Divani Caravel Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

מלונות בוטיק

Perianth Hotel

ממוקם בלב אתונה, מלון פרינת’ מתגלה כמקום מקלט מודרני בתוך הליבה ההיסטורית ההומה של העיר. מה שמייחד את פרינת’ הוא הגישה הייחודית שלו לעיצוב – זהו שילוב אמנותי של ריהוט מודרניסטי איטלקי ואמנות יוונית עכשווית, מה שהופך כל פינה במלון לתענוג חזותי. האטריום המרכזי, המואר באור טבעי, מכיל גן זן המציע הפוגה שלווה מהמולת העיר. החדרים מעוצבים עם מגע מינימליסטי אך יוקרתי, המבטיח נוחות מבלי להתפשר על הסגנון. יתרה מכך, מחויבותו של המלון לקידום אמנות ועיצוב מקומיים ניכרת בשיתוף הפעולה שלו עם אמנים אתונאים, שיצירותיהם מפארות את חללי הפנים. מיקומו של המלון מציע גישה נוחה לאתרים איקוניים וגם לאבני חן נסתרות, מה שהופך את מלון Perianth לא רק למקום לינה אלא לחוויה אתונאית הוליסטית.

Perianth Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

InnAthens

מוסתר ברחוב שליו קרוב לכיכר סינטגמה ההומה, InnAthens ניצב כמגדלור של אלגנטיות עכשווית בלב אתונה. פנינת בוטיק זו מציגה עיצוב מינימליסטי להפליא, מושך את האורחים לאווירה המרגיעה שלו. החצר המרכזית שלו, המלאה בצמחייה ירוקה, משמשת נווה מדבר רגוע שבו המבקרים יכולים להירגע לאחר יום של חיפושים. המסירות של הצוות מבטיחה שהות בסימן שירות מותאם ואירוח יווני אמיתי.

InnAthens
תמונת המלון מאתר – booking.com

Periscope Hotel

מלון פריסקופ, השוכן ברובע קולונקי האופנתי, הוא בד של מודרניות בתוך השטיחים ההיסטוריים של אתונה. כל קומה מציעה נרטיב ויזואלי ייחודי, המתאר אמנותית היבטים מגוונים של נוף העיר. עם חללי הפנים המלוטש ואלמנטים העיצוביים האוונגרדיים שלו, המלון הופך למקלט לחובבי אמנות ומגלי ארצות עירוניים כאחד. הקרבה שלו לבוטיקים יוקרתיים ואפשרויות לסעודה גורמה מדגישה את המשיכה האורבנית שלה.

Periscope Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

Coco-Mat Hotel Athens

התגלמות של יוקרה בת קיימא, Coco-Mat Hotel Athens ברובע קולונקי המסוגנן מרחיב את האתוס של המותג הנודע Coco-Mat. ידוע בייצור מוצרי שינה ידידותיים לסביבה, המותג מבטיח לאורחים לחוות נוחות שאין שני לה. חללי הפנים, המעוצבים עם חומרים ברי קיימא, משדרים אווירה אלגנטית וארצית. גינות על הגג וחוויות אוכל אורגניות מחזקים את המחויבות של המלון ליוקרה טבעית.

Coco-Mat Hotel Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

Brown Acropol by Brown Hotels

תוספת אופנתית לנוף האתונאי, בראון אקרופול משלבת ללא רבב כישרון רטרו עם אלמנטים עיצוביים עכשוויים. החדרים שלו לוחשים סיפורים על קסם מהעולם הישן ששופץ באסתטיקה מודרנית. ה-pièce de résistance הוא ללא ספק בר הגג שלו, בו האורחים יכולים ללגום קוקטיילים משובחים תוך שהם מתענגים על עיניהם מהנופים שאין שני להם של האקרופוליס המתנשא.

Brown Acropol by Brown Hotels
תמונת המלון מאתר – booking.com

The Foundry Hotel

מלון היציקה, המהדהד את הרוח החרוצה של עברו כבית יציקה לגופנים, ליד מונאסטיראקי משלב עיצוב תעשייתי עם אלמנטים בוטניים. קירות לבנים חשופות, טרסות מוריקות וריהוט אוונגרד הופכים אותה ליעד ייחודי. כל סוויטה וחלל משותף משקפים מחויבות לעיצוב ונוחות, מה שהופך אותה לחביבה על אלה עם נטייה לאסתטיקה אורבנית.

The Foundry Hotel
תמונת המלון מאתר – booking.com

A77 Suites by Andronis

חבוי בשכונת פלאקה ההיסטורית, A77 Suites by Andronis מציע מקום מפלט מפואר שעושה כבוד למורשת העשירה של העיר. כל סוויטה היא כיתת אמן בעיצוב, המשלבת אלמנטים אדריכליים אתונאים מסורתיים עם מותרות מודרניות. עבודות אבן מעוצבות, ריהוט בהזמנה אישית ושירותים מותאמים מבטיחים שכל אורח ירגיש כמו מלוכה יוונית.

A77 Suites by Andronis
תמונת המלון מאתר – booking.com

BED in Athens

נוכחות מלאת חיים ברובע פסירי הבוהמייני, BED באתונה פועמת באנרגיה צעירה. העיצוב שלו הוא שילוב אקלקטי של מינימליזם מודרני ואומנות שובבה, מה שמבטיח שכל פינה מציעה פינוק ויזואלי ייחודי. מושלם למטייל המודרני, האווירה הנעימה שלו והקרבה לחיי הלילה התוססים של פסירי הופכים אותו למפלט אתונאי מבוקש.

BED in Athens
תמונת המלון מאתר – booking.com

טיפים לבחירת מלון במרכז אתונה:

  • דע את ההעדפות שלך – לפני שאתה צולל לחיפושים בבתי מלון, רשום את סדרי העדיפויות שלך. האם אתה מעריך מיקום על פני יוקרה? האם נוף על הגג הוא חובה? לדעת מה אתה רוצה יכול לעזור לסנן אפשרויות לא מתאימות.
  • קרא ביקורות – אתרים כמו TripAdvisor או Booking.com מספקים חשבונות ממקור ראשון של נוסעים. חפש הערות עקביות, חיוביות ושליליות כאחד. זכור, ביקורת אחת גרועה מבין רבים וטובים עשויה להיות חריגה.
  • בדוק את מיקום המלון במפה – בעוד שמלונות רבים טוענים שהם ממוקמים במיקום מרכזי, זה חכם לאמת את מיקומם המדויק. קרוב לתחבורה ציבורית או במרחק הליכה מאטרקציות יכול להיות יתרון גדול.
  • שקול נגישות – אם אתה או מישהו שאתה מטייל איתו יש אתגרי ניידות, ודא שהמלון ידידותי לכיסא גלגלים או מציע מקומות לינה הכרחיים.
  • גורם בעלויות נוספות – לפעמים, מה שנראה כמו עסקה הוא לא כזה כשמוסיפים תוספות. בדוק אם יש עמלות נוספות כמו דמי אתר נופש, עלויות Wi-Fi או תעריפי ארוחת בוקר.
  • שאל על שירותים – אם מתקנים מסוימים כמו חדר כושר, בריכה או ספא חיוניים עבורך, אשר את זמינותם ושעות הפעילות שלהם.
  • בטיחות קודמת לכול – בחר במלונות בשכונות נחשבות. בדוק אם יש להם שירות דלפק קבלה 24/7 וכניסות מאובטחות.
  • תחשוב על תזמון – אתונה יכולה להיות צפופה בעונות שיא התיירות. הזמנה מראש בתקופות אלו מבטיחה תעריפים וזמינות טובים יותר. עם זאת, אם אתה גמיש בתאריכים, עונות מחוץ לשיא עשויות להציע הנחות משמעותיות.
  • תוכניות נאמנות – אם אתה נוסע לעתים קרובות, שקול להזמין עם רשתות מלונות המציעות תוכניות נאמנות. נקודות יכולות לצבור במהירות ולהוביל ללילות חינם או שדרוגים.
  • צרו קשר ישירות עם המלון – בעוד שסוכנויות נסיעות מקוונות יכולות להציע עסקאות טובות, לפעמים התקשרות ישירה למלון מביאה לך תעריפים מיוחדים או שדרוגי חדרים.
  • מדיניות ביטול גמישה – בתקופות לא ודאות, האפשרות לבטל ללא עמלות גבוהות עשויה להיות לא יסולא בפז. בדקו תמיד את מדיניות הביטולים של המלון.
  • חשוב ירוק – אם חשובה לכם הקיימות, חפשו מלונות עם שיטות ידידותיות לסביבה, שיכולות לנוע משימוש באנרגיה סולארית ועד מוצרי טואלטיקה אורגניים.

מפת מרכז אתונה

לסיכום

אתונה היא עיר עם מגוון רחב של מלונות המתאימים לכל תקציב והעדפה. אם אתם מחפשים אפשרות למלון בתשלום מוזל או דווקא שהייה יוקרתית – במרכז אתונה שפע של מלונות לבחירה. ממלון Grande Bretagne האייקוני למלון Perianth האופנתי. אתונה היא עיר עם מגוון רחב של מלונות המתאימים לכל תקציב והעדפה.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן