מלונות הכל כלול ברודוס

רודוס, הגדול מבין האיים הדודקאנסיים של יוון, ידוע בזכות אתרי נופש על החוף, חורבות עתיקות ושרידי עברה הצלבני. ממוקם בחלק הדרום מזרחי של הים האגאי, הוא מתגאה באקלים שטוף שמש שמושך אליו תיירים מרחבי העולם. עם אוכלוסייה של כ-115,000 תושבים, זהו שילוב של פיתוי היסטורי ותוסס מודרני. אטרקציות מרכזיות כוללות את העיר העתיקה מימי הביניים, את העיר העתיקה של קאמירוס ואת האקרופוליס של לינדוס. בין אם אתם חובבי ארכיאולוגיה, חובבי טבע או חובבי שמש, רודוס מבטיח שפע של חוויות.

ברודוס מבחר רחב של בתי מלון ואזורי נופש שונים, חלקם הגדול של המלונות ברודוס מציעים לנופשים חופשות על בסיס אירוח הכל כלול, חלק עם פארקי מים ומתקנים נוספים, חלקם עם חוף פרטי וחלקם עם מספר בריכות שחייה, רכזנו עבורכם במאמר זה את כל המידע על מלונות הכל כלול ברודוס, הכרות עם האוזרים השונים ואתרי הנופש המובילים, בתי מלון הכל כלול ומתקני בתי המלון, וכל המידע לחופשה מושלמת על בסיס אירוח הכל כלול ביעד המדהים רודוס יוון.

מלונות הכל כלול ברודוס

אזורי מלונות מרכזיים ברודוס: 

העיר רודוס

העיר רודוס: בתור הלב הפועם של האי, העיר רודוס משלבת את עברה העתיק עם האנרגיה של ההווה. הרחובות, השופעים חיים, מובילים לאוצרות כמו ארמון המאסטר הגדול, עדות למאות השנים שעברו. ארמון זה, שנבנה במאה ה-14, עומד כהתגלמות ההיסטוריה המרובדת של האי, ממקורותיו הביזנטיים ועד לכיבושו על ידי אבירי סנט ג’ון. השווקים שופעים בדוכנים תוססים, המציעים כל דבר, החל ממלאכת יד ועד למעדנים מקומיים, ומושכים תיירים ומקומיים כאחד לחיקם התוסס. וכשהיום מפנה את מקומו ללילה, העיר מציעה פן נוסף באופייה. הברים, המסעדות והמועדונים האקלקטיים נדלקים, מהדהדים מצחוק, מוזיקה וצלצול הכוסות, ומציגים את חיי הלילה האורבניים של העיר רודוס בעיצומם.

מלונות הכל כלול - העיר רודוס

לינדוס

מזרחית לאי שוכן לינדוס, כפר שנראה כאילו נקטף ישר מתוך חלום. הבתים המסוידים בלבן, המשקפים את השמש היוונית, מנוגדים יפה אל מול המים התכולים של הים התיכון. שבילים מרוצפי אבן, שחוקים על ידי הזמן ואינספור צעדים, וכל אחד מהם מוביל לסיפורים שלא סופרו. מעל מתנשא האקרופוליס של לינדוס, זקיף שקט הנושא סיפורים על תרבויות עתיקות. אבל לינדוס לא קשור רק לעבר. החופים שלה, נשיקת השמש ומלטפת גלים עדינים, מציעים מקלט מודרני למנוחה ונופש.

מלונות הכל כלול - לינדוס

פליראקי

פליראקי נוצצת כאחת מאבני החן של רודוס. החופים המוזהבים הנרחבים שלו, המוקפים במימיו המנצנצים של הים האגאי, קורצים למשתזפים ולשחיינים כאחד. צחוק ילדים מתערבב עם צלילי גלים ויוצר סימפוניה של שמחה. כשהחשכה מתקרבת, צד נוסף של פליראקי מתגלה. העיירה שופעת בחיי לילה תוססים. ברים, מועדונים ומסיבות חוף ניצתים ומושכים פנימה את אלה הלהוטים לרקוד ולהתענג תחת שמי יוון זרועי הכוכבים.

מלונות הכל כלול - פליראקי

איקסיה וטריאנדה

אתרי נופש אלו, הממוקמים מערבית לעיר רודוס, מציעים חווית חוף שלווה וממריצה כאחד. איקסיה, עם החופים השלווים שלה, היא הרקע המושלם לשקיעות הקסומות האלה שנראות כאילו שורפות את השמים. טריאנדה, לעומת זאת, היא מקלט למחפשי אדרנלין. גולשי רוח, מצנחי רחיפה ומטוסי סקי נוהרים אל חופיו, להוטים לכבוש את מימיו. אמנם אין להכחיש את היופי של אתרי הנופש הללו, אבל המבקרים צריכים להיות מוכנים לים מדי פעם, שמזכירים לכולם את הצד הבלתי צפוי של הטבע.

מלונות הכל כלול - איקסיה וטריאנדה

קלתיאה:

Kallithea, עם המעיינות התרמיים הטיפוליים שלה, היא מזמן מקלט עבור אלה המחפשים ריפוי והרפיה. מעיינות אלה, הממוקמים בתוך חיבוקו של הטבע, משכו מבקרים מאז ימי קדם. מלבד מימיו המרפאים, המפרצונים של קליתאה, השוכנים בין מחשופי סלע, הם מראה שכדאי לראות. הם משמשים מקום מפלט שליו עבור אלה המחפשים לברוח מהמולת החיים. בעוד שהעיירה מציעה יופי טבעי שאין שני לו, ראוי לציין שהיא יותר מקום לחובבי טבע מאשר לחובבי היסטוריה, עם פחות אתרים היסטוריים מאשר כמה מהמקומות האחרים של האי.

מלונות הכל כלול - קלתיאה:

 

 

מלונות הכל כלול ברודוס

Helea Family Beach Resort – הכל כלול (העיר רודוס)

אתר הנופש הליאה פמילי ביץ’, השוכן באלגנטיות על קו החוף המנשק של רודוס, עומד כמגדלור של רגיעה ויוקרה משפחתית. אתר הנופש מחבק את אורחיו עם שילוב של מתקנים מודרניים וקסם יווני, וממוקם בתוך נופים ציוריים, ומציע נופים פנורמיים של הים האגאי התכלת. הבריכות הרחבות שלו משרתות הן מבוגרים והן לילדים, ומבטיחות רגעים מלאי כיף תחת השמש הים תיכונית. הספא שבאתר, מקלט של שלווה, מציע מגוון טיפולים, מעיסויים מרעננים ועד לטקסים טיפוליים, המעוררים את הרוח היוונית העתיקה של בריאות. הלינה מעוצבת בקפידה, החל מחדרים נעימים עם נוף לגן לאלו המחפשים אינטימיות ועד לסוויטות משפחתיות מפוארות הפונות לים ומשדרות שפע. כל חדר מצויד במתקנים חדישים, המבטיחים נוחות מירבית. מקומות לסעודה מרובים באתר הנופש מבטיחים הרפתקאות גסטרונומיות, שתופסות את המהות של המטבח המקומי והבינלאומי כאחד. עבור אלה המטיילים עם ילדים קטנים, מועדון ילדים ייעודי מבטיח שהימים שלהם יהיו בלתי נשכחים כמו אלה של המבוגרים. Helea Family Beach Resort הוא לא רק שהות, אלא חוויה, המשקפת את הרוח האמיתית של רודוס.

Helea Lifestyle Beach Resort
Helea Lifestyle Beach Resort
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מקום האירוח Helea Lifestyle Beach Resort, בדירוג של 5 כוכבים, שוכן מול הים בקלית'יאה רודוס וכולל בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר וגינה. מקום האירוח כולל שירות חדרים, ומציע לאורחים גם…

 

Atlantica Dreams Resort – הכל כלול

שוכן בתוך הפאר הטבעי של רודוס, אטלנטיקה דרימס ריזורט משמש גן עדן יוקרתי עבור מטיילים המחפשים חוויה יוונית ללא תחרות. מקלט זה על חוף הים ממוקם על רקע של מים אגאי צלולים, ומבטיח נופים מהפנטים בכל פינה. בתוך השטח הרחב שלה, האורחים יכולים לגלות שפע של בריכות המיועדות לחוויות מגוונות, מאזורים שלווים למבוגרים בלבד ועד אזורים דינמיים לילדים. הספא הביתי של אתר הנופש, בהשראת הפיתוי חסר הגיל של הים התיכון, מציע אוסף טיפולים בהתאמה אישית; מטיפולי פנים ממריצים ועד לעיסויים טיפוליים, כל מפגש הוא מסע להתחדשות. אטלנטיקה דרימס מתגאה בשטיחים עשירים של חדרי אירוח, הכוללים הכל, מחדרים מודרניים ומינימליסטיים עם נוף לגן ועד לסוויטות מפוארות המצוידות בבריכות צלילה אישיות ונוף פנורמי לים. כל חלל מגורים מעוצב בטוב טעם, מה שמבטיח שילוב של יוקרה עכשווית ואסתטיקה יוונית מסורתית. עיסוקים אפיקוריים מוצאים את פסגתם כאן, עם סמארגסט של מקומות אוכל המציעים מעדנים מרודוס ומחוצה לה. במהותו, אתר הנופש Atlantica Dreams הוא סימפוניה של יוקרה, טבע ומורשת, המבטיח שהות בלתי נשכחת.

Atlantica Dreams Resort
Atlantica Dreams Resort
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון אטלנטיקה דרימס ריזורט (Atlantica Dreams Resort) נמצא בגנאדי (Gennadi), במרחק של 600 מטרים מחוף גנאדי (Gennadi Beach). יש במקום חדר כושר, חניה פרטית בחינם, גינה וטרסה. במלון 5 הכוכבים…

 

Electra Palace Rhodes – הכל כלול פרימיום

מקרין אלגנטיות נצחית לאורך קו החוף הבתולי של רודוס, אלקטרה פאלאס רודוס מטמיע את תמצית יוקרת הפרימיום הכל כלול. כשהאורחים נכנסים למתחם המפואר שלו, הם מובלים לעולם שבו המורשת היוונית מתכנסת עם השפע המודרני. המתחם רחב הידיים זרוע בריכות מעוצבות למשעי, המספקות גם כיף נמרץ וגם הרפיה שלווה. להרפתקנים גסטרונומיים, אתר הנופש מציע שטיח מענג של מסעדות, החוגגים מסורות קולינריות מרחבי העולם ואת הטעמים העשירים של הים האגאי. ממעדנים ים תיכוניים ועד מנות בינלאומיות חדשניות, כל ארוחה הופכת לחגיגה לחושים. הספא, נווה מדבר שליו, מוקדש להמרצת הגוף והנשמה. כאן, האורחים יכולים להתפנק עם טיפולים הממזגים סודות בריאות יווניים עתיקי יומין עם טיפולים עכשוויים. החדרים והסוויטות במלון אלקטרה פאלאס הם יצירות מופת של עיצוב ונוחות. החל מחדרי דלוקס אלגנטיים עם נופים פנורמיים לאוקיינוס ועד לסוויטות רחבות ידיים המשדרות בלעדיות, כל אפשרות לינה מבטיחה חוויה של יוקרה ללא תחרות. אלקטרה פאלאס רודוס, עם השילוב ההרמוני של נוחות, יוקרה ועושר תרבותי, מבטיחה שהות שחורגת מהרגיל.

Electra Palace Rhodes - Premium All Inclusive
Electra Palace Rhodes - Premium All Inclusive
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

שלוש מסעדות מציעות מגוון של אווירה, סגנון ומבחר של נושאי אכילה - מסעדה בינלאומית: בישול לראווה ומזנון לארוחות בוקר, ארוחות צהריים וערב המוגשות עם ברק קוסמופוליטי במסעדה ללא עישון שלנו.…

 

Porto Angeli – הכל כלול

פורטו אנג’לי, המשקיפה על החופים הנוצצים של רודוס, חושפת ממלכה של יוקרה ים תיכונית בשילוב עם הכנסת אורחים יוונית. אתר נופש מלכותי זה, על רקע מנצנץ של הים האגאי, הוא גן עדן לאלו המחפשים גם פנאי וגם הרפתקאות. על פני הנוף הנרחב שלה פרושות בריכות מרובות, מה שמבטיח לאורחים אפשרויות מגוונות לטבילה – מקצוות אינסוף שלווים המשקיפים על האופק ועד אזורים שובבים לאורחים צעירים יותר. המסע הקולינרי של אתר הנופש הוא חוויה בפני עצמה, עם מסעדות המגישות מגוון מנות מפתה. החל ממזה יוונית מסורתית ועד לרפרטואר של מאכלים בינלאומיים, ההיצע הגסטרונומי בפורטו אנג’לי עונה על כל חיך. הספא, מקלט של בריאות ורגיעה, יוצר חוויות ייחודיות על ידי שילוב שיטות ריפוי יווניות עתיקות עם טיפולי ספא מודרניים. חדרי האירוח בפורטו אנג’לי מעוצבים בקפידה, וכוללים אפשרויות מחדרים נעימים עם נוף לים עם אסתטיקה עכשווית ועד לסוויטות מפוארות המציעות רמה גבוהה של יוקרה עם מרפסות פרטיות וג’קוזי. בבסיסו, פורטו אנג’לי היא לא רק אתר נופש; זו חוויה, כזו שמהדהדת עם המקצבים הקסומים של רודוס.

Porto Angeli
Porto Angeli
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש פורטו אנג'לי (Porto Angeli) שוכן במיקום מעולה מול החוף, ומציע לאורחיו מגוון רחב של מתקני פנאי, אוכל משובח, אפשרויות לינה מסוגננות, חוף חולי פרטי, שתי בריכות חיצוניות למבוגרים…

 

Mayia Exclusive Resort & Spa – הכל כלול פרימיום למבוגרים בלבד

ממוקם לאורך קווי החוף הנחשקים של רודוס, Mayia Exclusive Resort & Spa עומד כהתגלמות של יוקרה ושלווה למבוגרים בלבד. מעוצב בדייקנות ותשוקה, אתר נופש זה מציע מפלט אידילי שבו תחכום פוגש שלווה. מספר עצום של בריכות צלולות מתפתלות בנכס, ומציעות לאורחים מקומות מבודדים להירגע, בליווי הלחישה העדינה של גלי הים האגאי. מצוינות קולינרית היא סימן היכר במאיה; מגוון המסעדות שלה מציג מנות גורמה, החל ממעדנים יווניים אותנטיים ועד למטבחים עולמיים, כולם אוצרים על ידי שפים מומחים. הספא של אתר הנופש, התגלמות של בריאות הוליסטית, מפגיש טכניקות טיפוליות מודרניות וטקסי בריאות יווניים עתיקים, מה שמבטיח שכל אורח ימצא התחדשות. הלינה ב- Mayia היא שילוב של אלגנטיות ונוחות. האורחים יכולים לבחור מחדרים אלגנטיים ועכשוויים עם נוף פנורמי לים ועד לסוויטות מפוארות המתהדרות בבריכות צלילה פרטיות ובמגוון שירותים אקסקלוסיביים. כל פרט באתר הנופש והספא Mayia Exclusive מדבר על יוקרה, ומבטיח שמבוגרים המחפשים מפלט שליו ימצאו את פרוסת גן העדן שלהם ברודוס.

Mayia Exclusive Resort & Spa - Adults Only
Mayia Exclusive Resort & Spa - Adults Only
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש והספא למבוגרים בלבד מאיה אקסקלוסיב (Mayia Exclusive Resort & Spa - Adults Only) שוכן בקיוטארי (Kiotari), ומציע אירוח פרימיום על בסיס הכל-כלול. תוכלו ליהנות מחוויות גסטרונומיות ייחודיות ומשירותים…

 

Princess Andriana Resort & Spa – אולטרה הכל כלול

אתר הנופש והספא Princess Andriana, השוכן במיקום מעולה על החוף הכובש של רודוס, מבטיח מקלט אולטרה הכל כלול של יוקרה המותאם באופן בלעדי למבוגרים. פלא ארכיטקטוני זה מוקף בנופים מוריקים ומציע נופים פנורמיים של מימי הים האגאי. סדרה של בריכות מתפתלות משתרעות על פני אתר הנופש, מלגונות שטופות שמש ועד לקצוות אינסוף שלווים, היוצרות כיסים של רגיעה ואינטימיות. לגסטרונומים יש תענוג, עם מכלול המסעדות של אתר הנופש שמציגות יצירות מופת קולינריות, בין אם זה משתה יווני מסורתי או תענוגות גורמה בינלאומיים. הספא שבאתר עומד כמגדלור של בריאות הוליסטית, וממזג טיפולים עכשוויים עם שיטות התחדשות יווניות עתיקות יומין. מקומות הלינה בנסיכה אנדריאנה נאצרים עם מגע של עדינות; מחדרים אלגנטיים עם נוף לים המעוטרים בנגיעות מודרניות ועד לסוויטות המפוארות עם מרפסות פרטיות ובריכות מים עמוקים, המציעות חווית יוקרה סוחפת. כל רגע באתר הנופש והספא Princess Andriana מעוצב בקפידה, ומבטיח שהות אולטרה הכל כלול ללא תחרות בין היופי הנצחי של רודוס.

Princess Andriana Resort & Spa - Ultra All-Inclusive
Princess Andriana Resort & Spa - Ultra All-Inclusive
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש והספא פרינסס אדריאנה – אולטרה הכל-כלול (Princess Andriana Resort & Spa - Ultra All-Inclusive) מציע אירוח ברמה של 5 כוכבים, במרחק של 150 מטרים מחוף קיוטארי (Kiotari Beach).…

 

Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa – הכל כלול

מלון וספא Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa, שטוף בזוהר הזוהר של חופי השמש של רודוס, קורא לנוסעים לעולם שבו יוקרה ופנאי משתלבים זה בזה. אתר נופש זה, הפרוס על פני שטחים מעוצבים בקפידה, מציע גישה ישירה לחוף חולי וטהור, ומכין את הבמה לשעות אחר הצהריים ספוגות השמש. בתוך גבולות אתר הנופש, האורחים יכולים להתפנק במגוון בריכות, שכל אחת מהן נועדה לתת מענה למצבי רוח ולרגעים משתנים – מלגונות רחבות ידיים ועד למקומות מבודדים ושקטים. גישושים קולינריים ב-Mitsis Rodos מגוונים ומענגים כאחד. מגוון של מסעדות ממתין לאורחים, המציעות הכל מהטעמים העשירים של המטבח היווני ועד מגוון של מנות בינלאומיות, מה שמבטיח שכל ארוחה תהיה אירוע. הספא הוא מקלט של שלווה, המשלב טיפולים מודרניים עם טקסי בריאות יווניים מסורתיים, ומספק את חוויית ההתחדשות האולטימטיבית. מקומות הלינה כאן נעים מחדרים עכשוויים המציעים נופים פנורמיים של הים האגאי המנצנץ ועד לסוויטות יוקרתיות עם מתקנים פרטיים ושירותים מותאמים אישית. עם השילוב שלו של מתקנים שאין שני להם ואירוח יווני איקוני, מלון וספא Mitsis Rodos Village Beach מציע חוויה שהיא באמת יוצאת דופן.

Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa
Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש והספא מיציס רודוס וילג’ ביץ’ (Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa) מציע אירוח על בסיס הכל-כלול ונמצא לאורך החוף של קיוטארי (Kiotari), במרחק של 12 ק”מ מלינדוס…

 

Mitsis Alila Resort & Spa – הכל כלול

ממוקם על החופים שטופי השמש של רודוס, אתר הנופש והספא Mitsis Alila מהווה עדות ליוקרה מעודנת ועיצוב ללא דופי. כשפוסעים אל השטח המפואר שלו, הם מקבלים את פניהם פנורמה של מים תכולים, לעומת האלגנטיות הלבנה והבוטה של הארכיטקטורה של אתר הנופש. שלל הבריכות המנצנצות הפזורות על פני הנכס משמשות כנקודות נווה מדבר, מושלמות לשחייה ממריצה והשתקפויות שלווה. המסע הגסטרונומי במציס עלילה הוא לא פחות ממרהיב. עם מגוון מסעדות המוצעות, האורחים מתוודעים לעולם של טעמים, מהטעמים האותנטיים של רודוס ועד לפלאים הקולינריים של המטבח הבינלאומי. גולת הכותרת של חווית אתר הנופש היא הספא – מקלט שבו טקסי בריאות יווני עתיק משתלבים עם טיפולים חדשניים, המבטיחים התחדשות הוליסטית. יחידות האירוח הן שילוב של אלגנטיות וחדשנות; מחדרים אלגנטיים המתהדרים בנוף ללא הפרעה לים ועד לסוויטות מפוארות עם מתקנים פרטיים ומרפסות. כל רגע באתר הנופש והספא Mitsis Alila מהדהד עם שילוב של קסם יווני ויוקרה ברמה עולמית, מה שמבטיח שהות שנשארת לאורך זמן בזיכרונות.

Mitsis Alila Resort & Spa
Mitsis Alila Resort & Spa
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש והספא מיטסיס אלילה (Mitsis Alila Resort & Spa) ממוקם ישירות על חוף פרטי בפליראקי (Faliraki), וכולל בריכת שחייה מקורה ובריכת שחייה חיצונית, מרכז ספא, מסעדת א-לה-קארט עם מאכלים…

 

All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa – הכל כלול

אתר הנופש והספא האקסקלוסיבי All Senses Nautica Blue ברודוס מתגלה מקלט ימי אויר. עם העיצוב הארוג בצורה חלקה שלו החובק את תמצית הים האגאי, אתר הנופש מקבל את פני האורחים אל מקלט הכל כלול של יוקרה ונוחות. נוף הבריכה העצום נפרש כמו לגונה כחולה ושלווה, בה האורחים יכולים לטבול את עצמם ברגיעה בינות לגנים מעוצבים. חוויות קולינריות באתר הנופש הן מסע מרגש, עם מסעדות המציעות סימפוניה של טעמים הנעים בין מאכלים יווניים אותנטיים למטבחים בינלאומיים מעודנים. הספא ב-All Senses Nautica Blue הוא ממלכה של רגיעה, ומציע מבחר טיפולים אצור המגלמים את הרוח המחייה של הים, ומבטיחים שכל אורח יוצא מחודש. בכל הנוגע ללינה, האורחים מוזמנים לחוות חדרים וסוויטות מרווחים, כל אחד מהדהד את האלגנטיות הימית של אתר הנופש עם שירותים מתחשבים ונוף לים קסום. אתר הנופש אוצר בקפידה כל היבט, ומבטיח שהאורחים יוצאים למסע בלתי נשכח של חקר, יוקרה ואלגנטיות אגאית במהלך שהותם.

All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa - All Inclusive
All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa - All Inclusive
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש והספא אל סנסס נאוטיקה בלו אקסקלוסיב (All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa - All Inclusive) ממוקם על חוף פאנס (Fanes) בסמוך לחוף, במרחק של 29 ק"מ…

 

Atlantica Aegean Blue – הכל כלול

אטלנטיקה אג’יאן בלו, השוכנת בחן לאורך קווי החוף המנצנצים של רודוס, היא פנינה שכוללת את תמצית היוקרה הים תיכונית. שילוב הרמוני של ארכיטקטורה מודרנית ואסתטיקה יוונית מסורתית, אתר נופש זה עומד כמקלט מזמין עבור אלה המחפשים גם רוגע וגם הרפתקאות. אזור הבריכה רחב הידיים, המעוצב עם לגונות ותווי מים שוצפים, משמש כלב אתר הנופש, בו האורחים יכולים להתפנק עם פנאי נושק לשמש או ללגום קוקטיילים מהברים שלצד הבריכה. חווית האוכל ב-Atlantica Aegean Blue היא תענוג קולינרי, עם שפע של מסעדות המגישות הכל, מהתמחויות יווניות מסורתיות ועד מנות גורמה בינלאומיות, כל סביבה מפתה את החך במסגרות ייחודיות. הספא הביתי, בהשראת מסורות בריאות יווניות עתיקות, מציע מספר עצום של טיפולים שנועדו להצעיר את הנפש, הגוף והנשמה. באשר לאירוח, האורחים יכולים לבחור מתוך מגוון של חדרים וסוויטות מעוצבים בקפידה, כל אחד מהדהד את שלוות הים עם פלטות צבעים שלווים, ריהוט מפואר ונופים עוצרי נשימה של הים האגאי. Atlantica Aegean Blue מבטיחה חוויה שבה קסם יווני פוגש שירותים ברמה עולמית, מה שמבטיח זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

Atlantica Aegean Blue
Atlantica Aegean Blue
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש אטלנטיקה אייג’יאן בלו (Atlantica Aegean Blue) ממוקם מול החוף בקולימביה (Kolimbia), במרחק של שני ק“מ מחוף צמביקה (Tsambika) ומציע בר, גינה, טרסה, דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה,…

 

Lindos Breeze Beach Hotel – הכל כלול (לינדוס)

מלון Lindos Breeze Beach, השוכן בלב קו החוף האידילי של רודוס, מתגלה כמקום מקלט של רוגע שופע וקסם יווני. נכס זה על חוף הים, צבוע בגוונים של לבן וכחול, משתלב בצורה חלקה עם הים הגרמני שמסביב ושמי התכלת. בתחומיה, סדרה של בריכות מדהימות קורצת, מוקפות בכסאות נוח וביתנים, המספקות רקע אידיאלי לימים שטופי שמש ולילות זרועי כוכבים. המסע הקולינרי בלינדוס בריז הוא לא פחות ממעורר השראה. עם מבחר מסעדות המוצעות, האורחים יכולים להתענג על תענוגות יווניים אותנטיים, מנות ים תיכוניות ומאכלים בינלאומיים, כל ארוחה מודגשת על ידי נוף פנורמי של הים. הספא של המלון הוא גן עדן של שלווה, בו טיפולים יווניים מסורתיים פוגשים טכניקות הרפיה מודרניות, המבטיחות מפלט לחושים. בכל הנוגע לאירוח, האורחים יכולים להתפנק במגוון סוגי חדרים, מחדרים עכשוויים עם נוף לים המעוטרים במתקנים מודרניים ועד לסוויטות יוקרתיות המציעות מרפסות פרטיות וג’קוזי. במלון Lindos Breeze Beach, כל רגע אוצר בדייקנות, ומציע לאורחים טבילה ליוקרה מלאת הנפש של רודוס.

Lindos Breeze Beach Hotel
Lindos Breeze Beach Hotel
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון לינדוס בריז ביץ' (Lindos Breeze Beach Hotel) נמצא בקיוטארי (Kiotari), וכולל גינה, טרסה, מסעדה, בר, שירות הסעות חינם, פארק מים, בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר, בידור בערב וטרקלין משותף.…

 

Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa – הכל כלול

מלון וספא Mitsis Faliraki Beach, המשקיף על החופים הבתוליים של רודוס, עומד כסמל של יוקרה ואלגנטיות יוונית. אתר נופש זה, המאופיין בארכיטקטורה המודרנית שלו המשולבת באלמנטים עיצוביים יווניים מסורתיים, מציע לאורחים שער נעלה אל השלווה הים תיכונית. אזור הבריכה הנרחב, מנוקד בעצי דקל ומשלים על ידי מיטות שיזוף נעימות, מזמין את האורחים להירגע תחת השמש הזוהרת או לטבול מרענן עם נוף של הים הקריסטלי שמעבר. האוכל ב-Mitsis Faliraki הוא הרפתקה גסטרונומית. אתר הנופש מכיל מגוון של מסעדות, שכל אחת מהן מוקדשת לגרות את החך, בין אם באמצעות הטעמים העשירים של המטבח היווני, מאכלים ים תיכוניים, או שילוב של מנות בינלאומיות. הספא, המהדהד מסורות בריאות יווניות עתיקות, הוא מקדש של הרפיה, המציע לאורחים מספר עצום של טיפולים המחדשים את הגוף והנפש כאחד. מקומות הלינה נעים מחדרים מסוגננים הפונים לים ומצוידים בכל נוחות מודרנית ועד לסוויטות יוקרתיות המציעות נגיעות נוספות של שפע, כמו מרפסות פרטיות ואמבטיות ג’קוזי. מלון וספא Mitsis Faliraki Beach מבטיח שהות בה כל רגע חדור הוד יווני ושירות ללא דופי.

Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa
Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון וספא מיציס פליראקי ביץ‘ (Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa) בדירוג 5 כוכבים, מציע אירוח של הכל-כלול ונמצא במרחק של 10 מ‘ בלבד מחוף פליראקי (Faliraki). בנוסף, המלון מציע…

 

Eden Roc Resort – הכל כלול (קלתיאה)

אתר הנופש עדן רוק ממוקם לאורך קו החוף הכובש של רודוס, ומציע מפלט סוחף הכל כלול, המשלב יוקרה ונוחות בהרמוניה. כשנכנסים לאתר הנופש, הם מתקבלים בנופים שופעים, עם זמזום עדין של גלים מרחוק. גן העדן הזה מתגאה במגוון אזורי שחייה, כולל בריכה שלווה בסגנון לגונה ואזורים מיוחדים לילדים, המבטיחים שכל אחד מבני המשפחה ימצא את המפלט שלו. בליבו, הספא של אתר הנופש עומד כמקלט של רגיעה; האורחים יכולים להתפנק עם מבחר טיפולים המשלבים טכניקות מודרניות עם מסורות בריאות יווניות עתיקות יומין. הלינה ב-Eden Roc מעוצבת בקפידה, עם אפשרויות החל מחדרים עכשוויים אופנתיים עם נוף עוצר נשימה לים ועד לסוויטות מפוארות, מלאות בנוחות מודרנית וריהוט מפואר. חובבי קולינריה יתענגו על חוויות האוכל המגוונות המוצעות, עם מסעדות המציגות מגוון של מאכלים עולמיים ומעדנים יווניים מקומיים. ההבטחה של עדן רוק היא לא רק שהות אלא מסע – חוויה יוונית הוליסטית שנשארת חרוטה בזיכרון הרבה לאחר סיום הטיול.

Eden Roc Resort - All Inclusive
Eden Roc Resort - All Inclusive
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש עדן רוק (Eden Roc Resort - All Inclusive) מציע אירוח על בסיס הכל כלול על חוף קליטאה (Kallithea Beach) ומוקף בגנים ירוקים ושופעים. מתקניו הרבים כוללים בריכות שחייה…

 

Akti Imperial Deluxe Resort & Spa Dolce by Wyndham – הכל כלול

מלון אקטי אימפריאל דלוקס ריזורט אנד ספא Dolce by Wyndham ממוקם על קווי החוף המרתקים של רודוס, והוא התגלמות הפאר והיוקרה הים תיכונית. מעוצב עם אלגנטיות מודרנית ומגע של קסם יווני, אתר הנופש מושך את האורחים לעולם שבו נוחות עכשווית פוגשת יופי נצחי. הפאר של הבריכות שלו, עם תכונות מים וטרסות שטופות שמש, מהווה נווה מדבר שליו לימים רגועים.מסע קולינרי באקטי אימפריאל הוא חגיגה לחושים. מטברנות יווניות מסורתיות ועד מקומות אוכל בינלאומיים יוקרתיים, אתר הנופש מתגאה במגוון מגוון של מסעדות המבטיחות כל טעם. הספא שבאתר הוא מקלט של רגיעה והתחדשות, בו האורחים יכולים להתפנק בטיפולים המשלבים טיפולים יווניים עתיקים עם חידושי ספא מודרניים. מקומות הלינה באתר הנופש הם שילוב של תחכום ונוחות, החל מחדרים אופנתיים עם נוף פנורמי לים ועד לסוויטות רחבות ידיים המתהדרות במרפסת פרטית ובמתקנים חדישים. עם סטנדרטים של שירות ללא דופי של המותג Wyndham, Akti Imperial Deluxe Resort & Spa מבטיח שהות שמתחתנת עם יוקרה, רוגע, והפיתוי הקסום של רודוס.

Akti Imperial Deluxe Resort & Spa Dolce by Wyndham
Akti Imperial Deluxe Resort & Spa Dolce by Wyndham
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון אקטי אימפריאל דלוקס ריזורט אנד ספא (Akti Imperial Deluxe Resort & Spa) ממוקם באזור איקסיה (Ixia), ומציע אינטרנט אלחוטי חינם. המלון מספק חווית ספא, עם אמבט עיסוי, סאונה וחדר…

 

Lydia Maris Resort & Spa – הכל כלול

מלון לידיה מאריס ריזורט אנד ספא שוכן בינות לגנים שופעים והנופים הפנורמיים של רודוס, ומתגלה כגן עדן של יוקרה ונוחות יוונית. אתר הנופש, עם המחווה הארכיטקטונית שלו לעיצוב האגאי המסורתי, משרטט תמונה מושלמת של שלווה. בליבה, סדרה של בריכות קורצת – אם לשחייה נינוחה או פשוט להתרווח ליד, לספוג את החום של האי. תענוגות קולינריים יש בשפע בלידיה מאריס. המסעדות של כפר הנופש מציעות תערובת מעולה של מעדנים יווניים מקומיים, מאכלים ים תיכוניים אהובים, ומגוון מגוון של מנות בינלאומיות, כולן מוגשות במסגרות הנעות בין מזדמנות למעודנת. הספא הביתי שלהם, בהשראת שיטות בריאות הלניות עתיקות, מבטיח מסע של התחדשות עם טיפולים שנועדו להרגיע את הגוף והרוח. מקומות הלינה כוללים את תמצית האלגנטיות היוונית. האורחים יכולים לבחור מחדרים מאובזרים בטוב טעם עם נוף של הגנים המוריקים או הים המנצנץ, ועד לסוויטות מפוארות הכוללות טרסות פרטיות, מתקנים מודרניים ושירותים מותאמים אישית. באתר הנופש והספא לידיה מאריס, כל פרט מעוצב כדי להבטיח שהייה בלתי נשכחת בחיבוק הפיתוי הקסום של רודוס.

Lydia Maris Resort & Spa
Lydia Maris Resort & Spa
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון 'לידיה מאריס רזורט אנד ספא' (Lydia Maris Resort & Spa) הוא מקום אירוח נהדר לחופשה משפחתית מהנה ושלווה, וכולל בריכת שחייה עם ג'קוזי, בריכה לילדות וילדים ומגוון של מסעדות…

 

Lindos Imperial Resort & Spa – הכל כלול

מלון לינדוס אימפריאל ריזורט אנד ספא שוכן בלב האזור ההיסטורי של לינדוס, והוא שילוב מרהיב של יוקרה, מורשת ונוחות מודרנית. אתר הנופש, עם חזיתות אבן וגגות טרקוטה שלו, נותן כבוד לארכיטקטורה היוונית המסורתית תוך שהוא מציע שירותים חדישים. האורחים נמשכים מיד למתחם הבריכה הרחב שלו, שבו בריכות מרובות, שלמות עם מאפייני מים זורמים, מבטיחות רגיעה ונופש כאחד.הסעודה במלון לינדוס אימפריאל היא תענוג גורמה. מספר מסעדות באתר מספקות מענה לכל חשק קולינרי, מטברנות יווניות אותנטיות המגישות התמחויות מקומיות, ועד למקומות יוקרתיים המציעים מנות גורמה בינלאומיות. הספא, נווה מדבר של שלווה, שואב השראה ממסורות בריאות יווניות עתיקות, ומציע מבחר של טיפולים שנועדו להצעיר את הגוף והנפש כאחד. כשזה מגיע למקומות לינה, האורחים מפונקים בבחירה. אתר הנופש מתהדר בחדרים החל ממקומות קדושים אופנתיים עם נוף לים המצוידים בפינוקים מודרניים ועד לסוויטות מפוארות המבטיחות בידוד, בריכות צלילה פרטיות ושירותים מותאמים אישית. Lindos Imperial Resort & Spa לוכד את נשמתה של רודוס, ומבטיח שהות בלתי נשכחת כמו שהיא מפוארת.

Lindos Imperial Resort & Spa
Lindos Imperial Resort & Spa
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

אתר הנופש והספא לינדוס אימפריאל (Lindos Imperial Resort & Spa) ממוקם על חוף קיוטארי (Kiotari Beach), ומציע חדרים המשקיפים לים האגאי או לבריכות והגנים, מסעדות גורמה, מגרשי טניס ומרכז ספא.…

 

Atlantica Holiday Village Rhodes – הכל כלול

נווה מדבר של יוקרה ופנאי שאין שני לו, כפר הנופש אטלנטיקה רודוס עומד כעדות לאירוח ולקסם היווניים. אתר הנופש בסגנון הכפר משתרע על פני שטחים מעוצבים להפליא ומציע שילוב הרמוני של אסתטיקה מסורתית ונוחות עכשווית. המרכז הוא מתחם הבריכה רחב הידיים שלו, הכולל לגונות, נהרות עצלנים ומגלשות, מה שהופך אותו מושלם להרפיה וגם לבילוי משפחתי. הרפתקאות אפיקוריות מחכות במגוון המסעדות של אתר הנופש. מהטעמים המפתים של המטבח היווני המסורתי במסגרות טברנה כפריות ועד למנות בינלאומיות מתוחכמות במקומות אוכל אלגנטיים, כל חיך מטופל בכישרון. הספא, השואב מטקסים הלניים עתיקים, מבטיח מסע של התחדשות, עם טיפולים שנועדו לרענן את הגוף והנפש כאחד. באשר לאירוח, כפר הנופש אטלנטיקה מרשים עם מגוון אפשרויות – מחדרים מסוגננים עם נוף שליו של הגנים או הים האגאי, ועד לסוויטות מפוארות המתהדרות במרפסות פרטיות ובמתקנים בהשראת ספא. בין אם אתם מחפשים מפלט עמוס באקשן או מפלט שליו, אטלנטיקה כפר הנופש רודוס מבטיח חוויה שהיא גם רודזיה אותנטית וגם מודרנית בפאר.

Atlantica Holiday Village Rhodes
Atlantica Holiday Village Rhodes
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון אטלנטיקה הולידיי וילג' רודוס (Atlantica Holiday Village Rhodes) בדירוג 5 כוכבים ממוקם בקולימביה, (Kolymbia) במרחק של 700 מטרים מחוף קולימביה (Kolymbia Beach), וכולל בר, טרסה, וחדרים ממוזגים עם חדר…

 

Lindos Royal Resort – הכל כלול (לינדוס)

מלון לינדוס רויאל ריזורט, השוכן בחן על החופים שטופי השמש של רודוס, הוא מקלט של אלגנטיות יוונית ויוקרה עכשווית. העיצוב של אתר הנופש נותן כבוד לארכיטקטורה הנצחית של יוון העתיקה, עם חזיתות העמודים והחצרות המפוארות שלה. מלכותיות זו מהדהדת בגנים השופעים העוטפים את הנכס, ובבריכות האינסוף הנוצצות שנראות כאילו מתמזגות בצורה חלקה עם הים האגאי המנצנץ שמעבר. מצוינות קולינרית היא אבן יסוד בלינדוס רויאל. אתר הנופש מכיל מגוון של מסעדות, שכל אחת מהן מגישה מנות מענגות, החל מהתמחויות יווניות מקומיות בסביבה של טברנה אווירתית, ועד למטבחים עולמיים בחללי אוכל מעודנים. הספא, בהשראת המסורות היווניות העתיקות של בריאות, מציע מקלט שבו האורחים יכולים להתפנק בטיפולים שמטרתם להמריץ את הגוף והנפש כאחד. מקומות הלינה מתוכננים בקפידה כדי להכיל את רוחה של רודוס. האורחים יכולים לבחור מחדרים אלגנטיים המציעים נוף פנורמי לים או לגן, ועד לסוויטות מפוארות המספקות מותרות נוספות כמו בריכות מים עמוקים פרטיות ושירותי חדרים בהתאמה אישית. באתר הנופש לינדוס רויאל, תמצית הפאר הרודזיאני מושקעת בכל היבט, מה שמבטיח שהות בלתי נשכחת כמו האי עצמו.

Lindos Royal Resort
Lindos Royal Resort
דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון דירוג מלון

מלון לינדוס רויאל (Lindos Royal Resort) בנוי בסגנון קולוניאלי מוקף בגני דקלים, וממוקם במרחק של 5 ק"מ מלינדוס (Lindos) ליד חוף נפלא. הוא מציע 5 בריכות חיצוניות, מגרש טניס אחד…

 

לסיכום :  ברודוס מבחר רחב של מלונות הכל כלול, הבחירה של מלונות הכל כלול ברודוס אשר יתאים בדיוק עבורכם היא בחירה אישית ומותאמת להעדפות ומאפייני החופשה האישיות של כל אחד ואחת, לבחירת בית המלון המאתים לכם ביותר בדקו מה יש לכל מלון ואתר נופש להציע לכם ובהתאם לזאת בחרו את המלון אשר יתאים לחופשה המושלמת שלכם.

 

 

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן