קניות ברודוס – מדריך שופינג באי

ברוכים הבאים לרודוס, הפנינה הקסומה, אי עם מי טורקיז, החופים שטופי השמש, ציוני הדרך ההיסטוריים והשוקים השוקקים. קניות ברודוס זו חוויה בפני עצמה, שילוב מענג של ישן וחדש. האי מציע מגוון מרכזי קניות, משווקים מסורתיים ובוטיקים בבעלות מקומית ועד למרכזי קניות גדולים וחנויות ורשתות מובילות. להלן מדריך שיעזור לך לחשוף את מרכזי הקניות הטובים והפופולריים ברודוס.

קניות ברודוס

אזורי קניות מרכזיים ומרכזי קניות פופולריים

1. רחוב ארמו:
בתור עורק הקניות הראשי בעיר רודוס, רחוב ארמו הוא מרכז מסחרי מלא במבחר חנויות המוכרות בגדים, אביזרים, תכשיטים ואלקטרוניקה. כאן תמצאו בוטיקים בבעלות מקומית, חנויות יווניות ידועות וקומץ מותגים בינלאומיים. אל תפספסו את חנויות האופנה המיוחדות.

2. השוק המרכזי של רודוס נאה אגורה( (Nea Agora):
Nea Agora הוא שוק באוויר הפתוח הממוקם ליד נמל מנדראקי, מלא בחנויות ודוכנים המציעים מגוון מוצרים מקומיים. זה המקום המושלם לקנות בו פריטי אוכל יווני מסורתי כמו תוצרת טרייה, גבינות מקומיות, תבלינים ודבש. כאן תמצאו גם חנויות מזכרות שמוכרות קרמיקה בעבודת יד, טקסטיל ומלאכת יד. השוק עצמו מוקף בטברנות ובתי קפה שבהם תוכלו לקחת הפסקה מהקניות וליהנות מהמטבח היווני המקומי.

4. מרכז העיר רודוס:
בלב העיר רודוס, מרכז קניות המציע מגוון רחב של חנויות הנושאות קווי מוצרים שונים. תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים, סופרמרקט, חנויות אלקטרוניקה ואפילו קולנוע בקניון ההומה הזה. אם אתם מחפשים חווית קניות מוכרת ונוחה, זה המקום ללכת אליו.

חנויות רשת
1. זארה:
זארה, מציעה את החידושים האחרונים בתחום האופנה והאביזרים לגברים, נשים וילדים. ידוע בטרנדים העדכניים והמחירים הנוחים שלו, זהו מקום אידיאלי למסע קניות.

2. H&M:
H&M, מציעה מגוון של בגדים ואביזרים לכל הגילאים. עם המבחר העצום והמחירים הנוחים שלו, זהו ביקור חובה עבור חובבי אופנה.

3. ג’מבו:

רשת קמעונאית יוונית אהובה, Jumbo מציעה מבחר רחב של צעצועים, כלי בית וביגוד במחירים נוחים להפתיע. זה מקום נהדר לקניות לילדים או לאסוף פריטים פרקטיים לבית.

4. Public:
Public הוא קמעונאי אלקטרוניקה ובידור יווני שמוכר ספרים, גאדג’טים טכנולוגיים, מוזיקה, משחקים ועוד. זוהי חנות מומלצת עבור חובבי טכנולוגיה וחובבי בידור.

חנויות ובזארים מסורתיים

1. שוק העיר העתיקה:
העיר העתיקה של רודוס היא כמו מוזיאון חי ונושם, והשוק שלה אינו שונה. הרחובות הצרים והמרוצפים עמוסים בחנויות המוכרות הכל, החל מפריטים יווניים מסורתיים כמו קרמיקה, תכשיטים, יינות מקומיים ושמן זית ועד לעתיקות, טקסטיל ומוצרי עור. הקפידו להתמקח על מחיר טוב, כי זה חלק ממסורת הקניות כאן!

2. שדרות סוקרטס:
מקום מרכזי בעיר העתיקה הוא גן עדן לקניות. חנויות אופנה, חנויות המוכרות מוצרים יווניים מסורתיים, כלי בית, אומנות יוונית מקורית ועוד מגוון חנויות, בתי קפה ומסעדות עומדות לאורך הרחוב. בשעות הערב והלילה המקום הופך למוקד ביוי מרכזי ותמצאו שם מועדונים וברים.

זכרו, בזמן קניות ברודוס, אל תשכחו לחקור חנויות אומנים מקומיות המציעות מוצרים יווניים ייחודיים ויפים. לא רק שתמצא מזכרת מושלמת מהחופשה באי, זו הזדמנות טובה לתומך בכלכלה מק

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן