מלונות מומלצים באתונה

רשימת בתי המלון המומלצים ביותר באתונה לחופשה המושלמת

באתונה מגוון מקומות אירוח, בתי מלון, מלונות בוטיק, דירות נופש ועוד, כמו כן באתונה אזורי תיירות רבים וישנה חשיבות רבה למיקום המלון / מקום הלינה ורמת האירוח. כדי לשפר את שהותכם בעיר, ריכזנו רשימה של מלונות  מומלצים באתונה המספקים נוחות יוצאת דופן, שירות ללא דופי, מיקומים אסטרטגיים ופופולריות ושביעות רצון האורחים המתארח בו. בואו לגלות יחד את המלונות המובילים והמומלצים ביותר באתונה.

מלונות באתונה

המלונות המומלצים ביותר באתונה :

Elia Ermou Athens Hotel

מלון Elia Ermou Athens הוא מלון 4 כוכבים חדש הממוקם בלב אתונה, ומציע חדרי אירוח מודרניים ומסוגננים. עם מיקומו המעולה על רחוב ארמו, מדרחוב הקניות של אתונה, רחוב ארמו מתחיל בכיכר סינטאגמה ומסתיים בכיכר מונסטיראקי, למלון מיקום מרכזי ופנטסטי. החדרים חדישים ומעוצבים, ויש גם חדרים הכוללים ג’קוזי/חמאם. לאורחים יש גישה נוחה לקניות, למסעדות ולאטרקציות מרכזיות. המלון כולל חדרים עכשוויים, מרפסת גג עם נוף פנורמי של העיר, ומסעדה המגישה מאכלים מהמטבח היווני והים תיכוני.

A for Athens

מלון A for Athens, המתגאה במיקום מעולה בכיכר מונאסטיראקי מיקום מצוין עם גישה לקניות, תחנת המטרו ואטרקציות מרכזיות רבות, A for Athens הוא מלון בוטיק עם אווירה טרנדית ועכשווית. המלון מציע חדרים נוחים עם נוף של האקרופוליס או העיר התוססת, בר על הגג עם נוף פנורמי ומסעדה המגישה מאכלים מהמטבח היווני. מיקומו המרכזי מספק גישה נוחה לקניות, מסעדות ואטרקציות תרבותיות.

Amalia Hotel Athens

מלון 4 כוכבים הממוקם ליד כיכר סינטגמה והגנים הלאומיים, מלון אמליה אתונה מספק שהות נוחה עם נופים מדהימים של האקרופוליס. המלון מציע חדרים מרווחים, בר גן על הגג המשקיף על העיר, ומסעדה המגישה מנות יווניות ובינלאומיות טעימות. מיקומו המרכזי הופך אותו למקום עם גישה נוחה לכל האטרקציות של אתונה.

Electra Metropolis

מלון מצוין בדירוג 5 כוכבים, אחד מבתי המלון הפופולאריים ומבוקשים ביותר במרכז אתונה, אלקטרה מטרופוליס משקיף על קתדרלת מטרופוליס המפורסמת ובמרחק הליכה קצר מהאקרופוליס, מלון יוקרה אלקטרה מטרופוליס מציע שילוב של עיצוב מודרני ואלגנטיות קלאסית. המלון כולל חדרים מצוידים להפליא, בריכת גג ובר עם נוף פנורמי, ספא ומסעדת גג המגישה מאכלים מהמטבח היווני והבינלאומי.

Electra Hotel Athens

מלון אלקטרה אתונה הוא מלון 4 כוכבים במיקום מרכזי ליד כיכר סינטגמה ובתחילתו של מדרחוב הקניות של ארמו, מלון אלקטרה אתונה מציע חדרי אירוח נוחים ושירות מעולה. המלון כולל חדרים מודרניים עם מתקנים מתקדמים, גג עם מסעדה ובר, ומרכז כושר. מיקומו המעולה מאפשר גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות ולתחבורה.

Electra Palace Athens

מלון אלקטרה פאלאס הוא מלון 5 כוכבים השוכן ברובע הפלאקה, הוא מלון מפואר המציע שילוב של אלגנטיות מסורתית ונוחות מודרנית. המלון כולל חדרים מרווחים ומסוגננים, בריכת גג עם נופים מדהימים של האקרופוליס, ספא ומספר אפשרויות לסעודה. מיקומו המעולה מאפשר לאורחים לחקור את האתרים העתיקים והשכונות התוססות של אתונה.

Grand Bretagne

נחשב לאחד המלונות המפוארים ביותר באתונה, Grand Bretagne הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי הממוקם בכיכר סינטגמה. המלון מציע חדרים וסוויטות מפוארים, בריכה על הגג עם נוף עוצר נשימה של העיר, ספא ואפשרויות רבות לסעודה, כולל מסעדה על הגג עם נופים פנורמיים. מיקומו המרכזי והפאר הופכים אותו למועדף בקרב מטיילים בעלי אבחנה.

Astor Hotel

מלון אסטור ממוקם בלב אתונה, ומשלב נוחות מודרנית עם מגע של נוסטלגיה. מלון 4 כוכבים הכולל חדרים מסוגננים, מסעדה על הגג המציעה נוף פנורמי ובר לובי נעים. המלון ממוקם במרחק של 100 מטרים בלבד מכיכר סינטגמה (Syntagma) מספק גישה נוחה לאטרקציות תרבותיות, קניות ובידור.

New Hotel Athens

New Hotel Athens משלב עיצוב עכשווי, אמנות ונוחות ממוקם כ 200 מטרים מכיכר סינטגמה. כל חדר מעוצב באופן ייחודי עם יצירות אמנות מודרניות, היוצרות אווירה תוססת ומסוגננת. המלון כולל בר על הגג, מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח היווני ומרכז כושר.

MET34

MET34 הוא מלון דירות חדש צמוד למדרחוב ארמו, MET34 מציע סוויטות אלגנטיות ומרווחות עם מתקנים מודרניים. המלון כולל לובי מסוגנן, מיקומו המרכזי מאפשר גישה נוחה לאטרקציות, קניות ואפשרויות הבילוי המגוונות של אתונה.

360 Degrees Hotel

360 Degrees Hotel הוא מלון בוטיק עכשווי הממוקם בכיכר מונאסטיראקי. עם העיצוב המודרני והמסוגנן שלו, המלון מציע חדרי אירוח נוחים למטיילים. גולת הכותרת של המלון היא הבר והמסעדה שלו על הגג, המספקים נופים פנורמיים מדהימים של האקרופוליס, העיר והאתרים ההיסטוריים שמסביב. האורחים יכולים ליהנות משהייה מרגיעה תוך שהם נמצאים בקרבה לשכונת מונאסטיראקי התוססת והאטרקציות שלה.

Fresh Hotel Athens

Fresh Hotel Athens הוא מלון 4 כוכבים מודרני הממוקם ליד כיכר מונאסטיראקי. המלון מציע חדרי אירוח מסוגננים ונוחים עם עיצוב עכשווי. האורחים יכולים ליהנות מבריכת הגג עם בר, המציעה נוף פנורמי של העיר, כמו גם מגינת גג ומסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני. עם מיקומו המרכזי, לאורחים יש גישה נוחה לשווקים ההומים של מונאסטיראקי ולאתרים ההיסטוריים של אתונה. 

King George Hotel

מלון קינג ג’ורג’ הוא מלון 5 כוכבים מפואר ואייקוני הממוקם בכיכר סינטגמה, ממש בלב אתונה. עם האלגנטיות הקלאסית שלו והשירות ללא דופי, המלון מספק חוויה עשירה באמת. החדרים והסוויטות מצוידים להפליא עם שירותים יוקרתיים. המלון כולל מסעדה על הגג עם נוף פנורמי של העיר, ספא ומספר אפשרויות לסעודה. מיקומו המרכזי הופך אותו לנוח וקרוב לאתרים היסטוריים של אתונה. 

Plaka Hotel

מלון פלאקה הוא מלון נעים ומקסים הממוקם בשכונת פלאקה הציורית. המלון מציע חדרים נוחים עם שילוב של עיצוב מסורתי ומודרני. האורחים יכולים ליהנות מטרסת הגג של המלון המציעה נוף פנורמי של האקרופוליס והסביבה. עם מיקומו המרכזי, לאורחים יש גישה נוחה לרחובות הצרים של פלאקה, שלאורכם חנויות, טברנות ואתרים היסטוריים, היוצרים חוויה אותנטית וסוחפת של אתונה.

מלונות מומלצים לפי אזורים באתונה:

מלונות מומלצים בכיכר מונסטיראקי (Monastiraki‬)

מלונות מומלצים בכיכר סינטגמה (Syntagma)

מלונות מומלצים על רחוב ארמו (Ermou Street)

מלונות מומלצים בפלאקה (Plaka)

מלונות מומלצים בפסירי (Psyri)

מלונות מומלצים בכיכר אומוניה

מלונות מומלצים באזור הריביירה של אתונה

מלון דירות ומלונות קטנים מומלצים באתונה

מלונות ליד נמל התעופה אתונה

 

לסיכום:

כאשר מתכננים טיול לאתונה, בחירת מקום הלינה הנכון יכול לשפר מאוד את החוויה שלכם בעיר ההיסטורית הזו. המלונות המומלצים באתונה שהצגנו מציעים מגוון סוגי אירוח המאפשרים לך למצוא את ההתאמה המושלמת להעדפותיך. בין אם אתם מחפשים נופים מדהימים, מיקומים נוחים או חוויות ייחודיות. לבחירת מיקום המלון יש חשיבות מכיוון שכל מיקום מספק חוויה מעט שונה, ישנם מקומות יותר קרובים לאזורי קניות, אחרים למסעדות וטברנות וחלקם בתוך שכונות פנימיות יותר, חשוב שתדעו שחלק גדול מאזורי התיירות במרכז אתונה די קרובים זה לזה ואת רב הסיורים שלכם בין האזורים בטח תעשו בסיורים רגליים להנאתכם. קחו בחשבון גם את מיקום המלון המועדף עליכם אך גם את סוג האירוח ומאפייני המלון השונים.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן