לה גרוטה בר
La Grotta Bar

Hotel Apollon - Paleokastritsa, Paleokastritsa 409 83, יוון

+302663041006

אתר אינטרנט

כל ימי השבוע - 11:00-2:00

La Grotta Bar הוא בר מפורסם וציורי על צלע הצוק הממוקם בפליאוקסטריצה, כפר חוף מהמם בקורפו, יוון. הבר הייחודי הזה שוכן בתוך מערה טבעית, ומספק למבקרים נוף עוצר נשימה של מי הטורקיז הצלולים למטה.

כדי להגיע לבר La Grotta, האורחים חייבים לרדת בסדרה של מדרגות חצובות על צלע הצוק, מה שמוסיף לתחושת ההרפתקה והבלעדיות. ברגע שנכנסים למערה, המבקרים מתקבלים באווירה תוססת ותוססת. הבר מציע מבחר רחב של משקאות, לרבות קוקטיילים, בירות ויינות, כולם מוגשים עם שירות ידידותי וקשוב.

גולת הכותרת של לה גרוטה בר היא ללא ספק המיקום המדהים שלו. האורחים יכולים להירגע על המרפסת החיצונית, וליהנות מנופים פנורמיים של הים היוני וקו החוף הדרמטי של פליאוקסטריצה. הבר כולל גם אזור שחייה קטן, בו המבקרים יכולים לטבול מרענן בים תוך התפעלות מהסביבה עוצרת הנשימה.

בנוסף לנופים עוצרי הנשימה שלו, La Grotta Bar מארח לעתים קרובות אירועי מוזיקה חיה ומערכות DJ, מה שיוצר אווירה תוססת ואנרגטית. השילוב של מוזיקה נהדרת, נופים מדהימים ותפאורת מערה ייחודית הופך את בר לה גרוטה למקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

חשוב לציין שבגלל הפופולריות והשטח המוגבל שלו, בר La Grotta יכול להיות צפוף למדי, במיוחד בעונות שיא התיירות. מומלץ להגיע מוקדם או לבקר בשעות השפל כדי להבטיח מקום טוב וליהנות מהחוויה במלואה.

בסך הכל, לה גרוטה בר מציע חוויה מיוחדת במינה בקורפו, המשלבת יופי טבעי, נופים יוצאי דופן ואווירה תוססת. זהו יעד חובה למי שמחפש ליהנות מערב בלתי נשכח עם נוף מדהים לים בסביבה ייחודית וקסומה.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן

הוסיפו המלצה אישית

כתיבת תגובה

אטרקציות נוספות בקורפו

המרכז להצלת חמורים בקורפו

המרכז להצלת חמורים בקורפו

Donkey Rescue Center

מסעדת רקס

מסעדת רקס

Rex

תיבת פנדורה

תיבת פנדורה

Pandoras Box in Corfu

אדם מועדון חוף

אדם מועדון חוף

Edem Beach Club