המוזיאון לתולדות הטבע של היער המאובן
Natural History Museum of the Lesvos Petrified Forest

Epar.Od. Antissa-Sigri 5, Antissa 811 05, יוון

+302253054434

אתר אינטרנט

8:00–16:00

המוזיאון לתולדות הטבע של היער המאובן של לסבוס, הממוקם על האי היווני לסבוס (Lesvos), הוא מוסד מרתק המוקדש לשימור והצגת פלאי הטבע של היער המאובן.

מטרתו העיקרית של המוזיאון היא לחנך את המבקרים על ההיסטוריה הגיאולוגית והמשמעות המדעית של היער המאובן של לסבוס. הוא משמש כמרכז חשוב ללמידה ומחקר.

המוזיאון מכיל אוסף נרחב של גזעי עצים מאובנים, בולי עץ וצומח ובעלי חיים מאובנים שנמצאו בתוך היער. דגימות אלו מציעות תובנות על המערכות האקולוגיות העתיקות ועל תהליך ההתאבנות.

המבקרים יכולים לחקור מגוון תערוכות הממחישות את התהליכים הגיאולוגיים שמאחורי ההתאבנות, את ההיסטוריה של היער ואת מגוון צורות החיים הפרהיסטוריות שאיכלסו בעבר את האזור.

המוזיאון מציג לעתים קרובות תצוגות אינטראקטיביות, מצגות מולטימדיה ותוכניות חינוכיות המערבות מבקרים מכל הגילאים והרקע, מה שהופך אותו ליעד מצוין עבור משפחות וסטודנטים.

בנוסף לתפקידו החינוכי, למוזיאון תפקיד מהותי במחקר מדעי הקשור ליער המאובן ולגיאולוגיה של האי. הוא תורם לשימור ושימור מורשת הטבע הייחודית הזו.

המוזיאון מציע חווית ביקור מקיפה וסוחפת, המאפשרת לאורחים לקבל הבנה מעמיקה יותר של ההיסטוריה הגיאולוגית והפליאונטולוגית של היער המאובן.

היער המאובן של לסבוס, כולל המוזיאון, הוא חלק מהגיאופארק של לסבוס וקיבל הכרה מאת אונסק”ו על משמעותו הגיאולוגית והמאמצים החינוכיים.

ביקור במוזיאון להיסטוריה של הטבע של היער המאובן של לסבוס מספק הזדמנות ייחודית להתעמק בעולם ההתאבנות, המערכות האקולוגיות העתיקות וההיסטוריה הגיאולוגית של כדור הארץ. זהו משאב רב ערך לכל מי שמתעניין בתולדות הטבע ובפלאי העבר של הפלנטה שלנו.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן

הוסיפו המלצה אישית

כתיבת תגובה

אטרקציות נוספות בלסבוס

חוף ארסוס סקאלה
חוף ארסוס סקאלה

Skala Eressos Beach

חוף פטרה
חוף פטרה

Petra Beach

המוזיאון לייצור שמן זית תעשייתי
המוזיאון לייצור שמן זית תעשייתי

Museum of Industrial Olive Oil Production

מנזר המלאכים
מנזר המלאכים

Moni Taxiarchis Monastery