3 מקומות מיוחדים באתונה שאסור לכם לפספס

גלה את המקומות המיוחדים של סצנת בתי הקפה והברים של אתונה. מבית הקפה המטורף Little Kook, ההפוגה המסוגננת של Ellyz cafe, ועד לקסם ההיסטורי של Brettos, זהו מדריך קצר לשלוש תחנות שאסור לפספס באתונה. בין אם אתה חובב אוכל, הרפתקן או מטייל מזדמן, המקומות האלה יוסיפו עוד תמונה לעמוד האינסטגרם שלך. אז, התכוננו לסיור ייחודי בעודנו חוקרים את שלושת המיקומים המדהימים הללו!

Brettos

בלב רובע פלאקה, תמצאו את ברטוס, המזקקה העתיקה ביותר באתונה. עם ההיסטוריה שלו משנת 1909, להיכנס לתוך ברטוס זה כמו להיכנס לעידן אחר. הבקבוקים הצבעוניים המצפים את הקירות, מלאים באלכוהול מזוקק משלהם, יוצרים רקע בולט שמוסיף לקסם העולם הישן של המקום.

Brettos

ברטוס מפורסם בזכות האוזו, הברנדי ומגוון הליקרים שלו. משקאות חריפים אלה, המיוצרים בשיטות ובמתכונים מסורתיים שעברו בדורות, נושאים טעימה מההיסטוריה העשירה של אתונה. אתה יכול לטעום כמה מהמשקאות האלכוהוליים הביתיים האלה ממש ליד הבר, ואולי אפילו לקחת בקבוק הביתה כמזכרת לביקור שלך.

האווירה מסבירת הפנים ב-Brettos משלימה על ידי צוות המומחים שתמיד להוט לשתף את ההיסטוריה של המזקקה ואת התהליך והסיפור שמאחורי המקום.

Brettos

 

Brettos

 

Little Kook

שוכן בלב פסירי, אחד הרובעים התוססים ביותר באתונה, תמצאו את העולם הקסום של Little Kook. יותר מסתם בית קפה, Little Kook זו חוויה סוחפת. בכל עונה, בית הקפה כולו מתחדש לנושא חדש ומשוכלל, מליל כל הקדושים וחג המולד ועד אליס בארץ הפלאות ועוד. העיצוב אינו מוגבל רק לחלק הפנימי, מכיוון שהוא נשפך החוצה לרחובות ויוצר מחזה צבעוני שקשה לפספס.

Athens,,Greece,-,25,Nov,2021:,Psyri,Is,A,Gentrified

בכל הנוגע לתפריט, Little Kook ידוע במאפים ובקינוחים המענגים שלו, תהנו לכם מבחירה עם מגוון העוגות, הטארטים, הקרפים והוופלים המוצעים. חובה לנסות הוא השוקו החם הנודע שלהם, סמיך וקטיפתי.

ליטל קוק

למרות הפופולריות שלו, השירות ב-Little Kook ידוע כידידותי ויעיל, מה שמבטיח ביקור בלתי נשכח. אז, בין אם אתם מחפשים הפסקה מההליכה שלכם באתונה או חווית אוכל ייחודית, Little Kook זה יעד שמבטיח הרפתקה מענגת.

Ellyz cafe

מחוץ לשבילים הרגילים בעיר השוקקת אתונה נמצא Ellyz cafe, נווה מדבר קטן ומודרני עם אווירה נינוחה ושיקית. בית קפה זה מתגאה בפנים מסוגנן ומלא אור המעודד את המבקרים לשבת, להירגע וליהנות מהאווירה.

Ellyz cafe

קפה Ellyz, הידוע בתפריט ארוחות הבוקר והבראנץ’ הנרחב שלהם, מציע מגוון מנות. ארוחות בוקר ובראנצ’ים, קינוחים מושחתים, תמצאו גם קפוצ’ינו ורוד ועוד מנות יצירתיות.

שום ביקור בקפה אליז אינו שלם בלי לטעום את תפריט הקוקטיילים שלהם. עם מבחר דמיוני של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים כאחד, יש התאמה מושלמת לכל ארוחה או דרך מרעננת להתקרר מהחום האתונאי.

 

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן