מועדוני לילה בכרתים - חגיגה בלתי נגמרת

כרתים, האי היווני הגדול ביותר, ידוע לא רק בזכות ההיסטוריה העשירה שלו והנופים עוצרי הנשימה אלא גם בזכות חיי הלילה התוססים שלו. כשהשמש שוקעת, האי מתעורר לחיים עם מגוון מועדונים ומקומות שמתאימים לטעמים והעדפות שונות. במאמר זה, נחקור כמה מהמקומות הטובים ביותר לרקוד עד אור הבוקר באי כרתים.

מועדוני לילה בכרתים

מאליה:

מליה, הממוקמת על החוף הצפוני של כרתים, היא יעד מסיבות ידוע שמושך מטיילים צעירים המחפשים חווית חיי לילה תוססת. הרצועה הראשית במאליה מרופדת במגוון של מועדונים וברים, המציעים הכל, החל ממוזיקת דאנס מיינסטרים ועד ביטים מחתרתיים. כמה מקומות פופולריים במאליה כוללים את “Candy Club” ו-“Apollo Club”, הידועים באווירה האנרגטית שלהם ובסטים של DJ בינלאומיים. סצנת חיי הלילה של מליה תוססת במיוחד במהלך חודשי הקיץ, עם מועדונים המארחים מסיבות ואירועים בנושאים שמושכים בליינים מרחבי העולם.

חרסוניסוס:

חרסוניסוס, עיירת נופש פופולרית נוספת בכרתים, היא ביתם של סצנת מועדונים תוססת. העיירה מציעה שילוב של מועדונים ומקומות על חוף הים במרכז, המספקים העדפות מוזיקליות שונות. “ניו יורק ביץ’ קלאב” ו”ביו ביו קלאב” הם שני מועדוני חוף ידועים בחרסוניסוס, בהם תוכלו לרקוד ליד הים וליהנות מהופעות חיות. במרכז העיירה, “מועדון אמנזיה” ו”מועדון סטטוס” הם אפשרויות פופולריות עבור אלו המחפשים חווית מועדונים עתירת אנרגיה.

הרקליון:

כבירת כרתים, הרקליון מציעה גם מגוון רחב של אפשרויות חיי לילה. בעיר יש שילוב של מועדונים, ברים ומקומות מוזיקה הנותנים מענה לטעמים שונים. בחודשי הקיץ, אזור חוף הים של אמודרה מארח מסיבות חוף ואירועים שנמשכים עד שעות הבוקר המוקדמות. במרכז העיר “רולינג סטון” ו-“Y.A.M.A.C”. הם אפשרויות פופולריות עבור אלה המחפשים חווית מועדונים תוססת עם שילוב של מוזיקה מיינסטרים ומוזיקה אלטרנטיבית.

חאניה:

חאניה, הממוקמת בצד המערבי של כרתים, מציעה חווית חיי לילה נינוחה יותר אך מהנה באותה מידה. העיר העתיקה של חאניה מלאה בברים נעימים וטברנות בהן תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה ולהתערבב עם מקומיים ותיירים כאחד. למי שמחפש חווית מועדונים, “גרגרין” הוא מקום פופולרי הידוע באווירה האנרגטית ובמבחר המוזיקה המגוון שלו.

להלן רשימת מועדונים מובילים בכרתים

מועדון קמלוט

גיל: 18 ומעלה

כתובת: Beach Road, Malia 700 07, Crete

שעות פתיחה: נפתח ב-22:00

מועדון החוף של ניו יורק

גיל: 18 ומעלה

כתובת: Hersonissos Beach Road, Hersonissos, כרתים

שעות פתיחה: נפתח ב-22:00

מועדון סטטוס

גיל: 18 ומעלה

כתובת: 57 Eleftheriou Venizelou, Chersonissos 700 14, Crete

שעות פתיחה: נפתח ב-23:00

מועדון זיג זג

גיל: 18 ומעלה

כתובת: ביץ’ רואד, חרסוניסוס, כרתים

שעות פתיחה: נפתח ב-23:00

מועדון ממתקים

גיל: 18 ומעלה

כתובת: ביץ’ רואד, חרסוניסוס, כרתים

שעות פתיחה: נפתח ב-23:00

מועדון גן עדן

גיל: 18 ומעלה

כתובת: Dimokratias 5, Malia 700 07, Crete

שעות פתיחה: נפתח ב-22:00

ספארי קלאב

גיל: 18 ומעלה

כתובת: Hersonissos Beach Road, Chersonissos, כרתים

שעות פתיחה: נפתח ב-23:00

מועדון החוף באחה

גיל: 18 ומעלה
כתובת: Beach Road, Chersonissos, כרתים
שעות פתיחה: נפתח ב-22:00

ביו ביו קלאב

גיל: 18 ומעלה

כתובת: Akti Tompazi, Chania 731 00, Crete

שעות פתיחה: נפתח ב-22:00

בר כחול

גיל: 18 ומעלה

כתובת: Aristotelous 27, Rethymno 741 00, Crete

שעות פתיחה: נפתח ב-20:00

חשוב לציין שסצנת חיי הלילה בכרתים היא דינמית ומשתנה לאורך השנה. בעוד חודשי הקיץ הם בדרך כלל התוססים ביותר, עם מועדונים ומקומות הפועלים במלוא התפוקה שלהם, ייתכן שחלק מהמוסדות יקבלו שעות פעילות או יהיו סגורים בעונת החורף. מומלץ לבדוק את המידע העדכני ביותר ואת לוחות הזמנים של האירועים לפני ביקור במקומות ספציפיים.

לסיכום, כרתים מציעה סצנת מועדונים תוססת עם אפשרויות לכל הטעמים וההעדפות. בין אם אתם מחפשים חווית מועדון חוף עתירת אנרגיה, מועדון אופנתי בעיירת נופש, או בר נעים בעיר עתיקה ומקסימה, לכרתים יש מה להציע. אז, נעלו את נעלי הריקוד שלכם, שקעו בחיי הלילה התוססים של האי, ורקדו עד אור הבוקר באווירה הקסומה של כרתים.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן