השכרת רכב בכרתים

מדריך מקיף להשכרת רכב ואופנועים

כרתים, עם החופים המהפנטים, ההיסטוריה המיתולוגית והכפרים הציוריים שלה, הוא אי ששווה לחקור בקצב שלך. הדרך הנוחה ביותר לנווט בגן העדן היווני הזה היא על ידי השכרת רכב. בין אם אתם מעדיפים מכונית לנוחות משפחתית או אופנוע למסע הרפתקני יותר, כרתים מציעה אפשרויות שונות שיתאימו לצרכים שלכם.

השכרת רכב בכרתים

למה לשכור רכב בכרתים?

מערכת התחבורה הציבורית של כרתים, אם כי אמינה בתוך ערים, יכולה להגביל את הנגישות שלך לאזורים המרוחקים יותר. השכרת רכב או אופנוע מאפשרת לך לגלות אבני חן נסתרות בנוחות שלך, ולוקחת אותך מעבר להישג ידם של אוטובוסים ורכבות.

אפשרויות השכרת רכב

ישנן מספר חברות השכרת רכב מוכרות בכרתים, החל מרשתות בינלאומיות ועד סוכנויות מקומיות. כל אחד מציע מגוון רכבים שיתאימו לצרכים, תקציבים והעדפות שונות.

  • Hertz: מותג בינלאומי בעל מוניטין איתן, הרץ מציע מגוון רחב של רכבים, ממכוניות קומפקטיות לזוגות ועד רכבי שטח למשפחות גדולות יותר. הם גם מספקים אפשרויות להשכרה לטווח ארוך.
  • Europcar: הוא עוד מותג עולמי מהימן שפועל בכרתים. הצי שלהם כולל מכוניות חסכוניות, דגמי יוקרה, טנדרים ואפילו משאיות.
  • AutoEurope: אוטואירופה אוספת עסקאות השכרת רכב מחברות שונות, ועוזרת לך למצוא את המחיר וסוג הרכב הטובים ביותר לצרכים שלך.
  • Enterprise Rent-A-Car: ידועה בשירות הלקוחות יוצא הדופן שלה, ל-Enterprise יש מכוניות שונות לבחירה, כולל היברידיות לנוסעים עם מודעות לסביבה.
  • חברות מקומיות: מספר רב של חברות השכרת רכב מקומיות כגון AutoCandia, Rental Center Crete ו- Okay Rent a Car מספקות מחירים תחרותיים ושירות לקוחות מותאם אישית.

אפשרויות השכרת אופנועים

אם אתם מעדיפים שני גלגלים על ארבעה, השכרת אופנוע או קטנוע יכולה להיות דרך מרגשת לחוות את כרתים. זה אידיאלי לנוסעים בודדים או זוגות ואפשרות נהדרת לחקור כבישים צרים ומפותלים יותר.

  • Freedom Riders: אחת מחברות השכרת האופנועים הפופולריות ביותר בכרתים, Freedom Riders מציעה מבחר של אופנועים וקטנועים, כולל מותגים כמו ימאהה וב.מ.וו.
  • EuroDriver  :EuroDriver שוכרת מגוון של אופנועים, כולל אנדורו, אדוונצ’ר ואופנועי כביש. הם גם מספקים ציוד הכרחי, כמו קסדות וכפפות.
  • MotoRent Crete :MotoRent Crete מספקת מבחר רחב של אופניים, כולל קטנועים, טרקטורונים ואופנועים מהשורה הראשונה. הם מציעים שירות משלוחים ואיסוף חינם בהרקליון והסביבה.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת השכרת רכב בכרתים

  1. רישיון נהיגה: אזרחי האיחוד האירופי יכולים להשתמש ברישיון הנהיגה הלאומי שלהם, בעוד שמבקרים ממדינות אחרות יצטרכו אישור נהיגה בינלאומי (IDP).
  2. ביטוח: ודא שהסכם השכירות שלך כולל ביטוח. בדוק מה זה מכסה; מומלץ ביטוח מקיף.
  3. מדיניות דלק: חברות מסוימות יתנו לך מיכל מלא ויצפו שהוא יוחזר מלא, בעוד שלאחרות יש מדיניות ‘מלא עד ריק’. ודא שזה ברור כאשר אתה שוכר.
  4. תנאי הדרך: בעוד שהכבישים הראשיים בכרתים מתוחזקים היטב, בחלק מהאזורים הכפריים וההרריים עשויים להיות תנאים קשים יותר. ודא שהרכב השכור שלך מתאים למסלול המתוכנן שלך.
  5. הגבלות גיל: הגיל המינימלי לשכור מכונית או אופנוע משתנה לפי חברה, אבל הוא בדרך כלל 21 או 23. ייתכנו עמלות נוספות לנהגים מתחת לגיל מסוים.

עם קצת מחקר ותכנון, השכרת רכב או אופנוע בכרתים יכולה לתת לכם את החופש והגמישות לחקור את האי הקסום הזה בקצב שלכם, וליצור חופשה בלתי נשכחת.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן