חיי לילה באתונה

אתונה, הבירה התוססת של יוון, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים העתיקים שלה, אלא גם בזכות חיי הלילה התוססים שלה. כשהשמש שוקעת, העיר מתעוררת לחיים עם אנרגיה תוססת, ומציעה שפע של ברים ומועדונים אופנתיים שבהם המקומיים והמבקרים יכולים לרקוד, להתרועע וליהנות מהאווירה התוססת. במאמר זה, נחקור את סצנת חיי הלילה התוססת של אתונה, ונחשוף כמה מהברים והמועדונים היפים ביותר שבוודאי יהפכו את הלילות שלכם בעיר לבלתי נשכחים.

חיי לילה באתונה

רובע גאזי:

ממוקם בלב אתונה, רובע גאזי הוא מרכז של חיי לילה ובידור. בעבר אזור תעשייה, הוא הפך לשכונה אופנתית מלאה בברים ומועדונים מסוגננים. אחד המקומות הפופולריים ביותר בגזי הוא טכנופוליס, לשעבר מפעל מפעלי גז שמארח כיום אירועים שונים, כולל פסטיבלי מוזיקה, תערוכות אמנות וסטים של DJ. זהו מקום חובה עבור אלה המחפשים חווית חיי לילה ייחודית ואקלקטית.

לאווירה נינוחה יותר, פנו אל Gazarte, מקום רב-מפלסי המציע הופעות מוזיקה חיות, ברים על הגג ונוף מדהים של האקרופוליס. תיהנו ממשקה תוך כדי התבוננות בנוף הפנורמי וטבלו את עצמכם באווירה התוססת של נקודה חמה תרבותית זו.

רובע גאזי

שכונת קולונקי:

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית וקוסמופוליטית יותר, Kolonaki הוא המקום להיות בו. שכונה אופנתית זו ידועה בבוטיקים האופנתיים, המסעדות היוקרתיות והברים האופנתיים שלה. התחילו את הערב שלכם בבר על הגג כמו Couleur Locale או Tudor Hall, שם תוכלו ללגום קוקטיילים מומחיות תוך כדי הנאה מנופים עוצרי נשימה של העיר. המקומות האלה כוללים לעתים קרובות מוזיקה חיה או תקליטנים, מה שמגדיר את מצב הרוח המושלם לבילוי לילי מתוחכם.

Kolonaki

שכונות מונאסטיראקי ופסירי:

לסצנת חיי לילה אלטרנטיבית ובוהמייני יותר, פנו לשכונות מונסטיראקי ופסיררי. אזורים אלה עמוסים בברים תוססים, מועדונים ומקומות מוזיקה הנותנים מענה לטעמים וז’אנרים שונים. נקודה חמה במונאסטיראקי היא Six Dogs, בר ואולם מוזיקה חיה המשלבת סביבה אופנתית בחצר עם תוכנית מוזיקה אקלקטית, החל מביטים אלקטרוניים ועד אינדי ורוק. צללו לתוך האווירה התוססת, התערבבו עם המקומיים ורקדו כל הלילה לצלילי תקליטנים ולהקות מוכשרים.

שכונות מונאסטיראקי ופסירי

שכונת Exarcheia:

Exarcheia, הידועה בתרבות האלטרנטיבית והמחתרת שלה, היא שכונה החובקת ביטוי אמנותי ותרבות נגד. כאן תמצאו מגוון של ברים ומועדונים הפונים לקהל האלטרנטיבי. חקור מקומות כמו Nosotros, בר פופולרי שמארח מופעי מוזיקה חיה ואירועי אמנות, או Tiki Athens, בר בנושא הוואי המגיש קוקטיילים אקזוטיים ויוצר אווירה טרופית. חבקו את הרוח הבוהמיינית של Exarcheia כשאתם מתחברים לדופק האמנותי של אתונה.

שכונת Exarcheia

רובע פלאקה:

אם יש לכם מצב רוח לאווירה מסורתית ומקסימה יותר, רובע פלאקה ההיסטורי מציע שילוב ייחודי של טברנות נעימות, אולמות מוזיקה מסורתיים וברים על הגג. שוטטו ברחובות הצרים והציוריים וגלו פנינים נסתרות כמו ברטוס, אחת המזקקות העתיקות באתונה, שבה תוכלו להתענג על מגוון ליקרים בטעמים. לטעימה של מוזיקה יוונית מסורתית, לכו לטברנה של רמבטיקו כמו ארודו או פלטאנוס, שם תוכלו ליהנות מהופעות חיות של ז’אנר מוזיקת פולק פופולרי זה.

שכונת פלאקה

לסיכום

אתונה מתגאה בסצנת חיי לילה תוססת הנותנת מענה לכל הטעמים וההעדפות. מהברים והמועדונים הטרנדיים של Gazi ו-Kolonaki ועד למקומות האלטרנטיביים של Monastiraki ו-Exarcheia, והקסם המסורתי של פלאקה, בירת יוון יש משהו לכולם כשזה מגיע לבילוי לילי בעיר.

בזמן שאתם חוקרים את חיי הלילה התוססים של אתונה, חשוב לאמץ את המנהגים והמסורות המקומיות. יוונים נוטים להתחיל את הערבים שלהם מאוחר, כאשר מפעלים רבים אינם עסוקים עד הרבה אחרי חצות. קחו את הזמן שלכם ותיהנו מהמשקאות המוקדמים או “פארה” (חברה) עם חברים לפני שתצאו לברים ולמועדונים.

כדי לחוות במלואה את חיי הלילה התוססים של אתונה, מומלץ לחקור שכונות ומקומות שונים. לכל רובע האווירה והאופי הייחודיים לו, המספקים מגוון אפשרויות לבילוי לילי בלתי נשכח. בין אם אתם מעדיפים לרקוד כל הלילה במועדון אופנתי, ליהנות מהופעות מוזיקה חיה, או ללגום קוקטיילים תוך כדי נופים מדהימים של העיר, באתונה יש הכל.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן