מלונות מומלצים בלסבוס

לסבוס מציעה שפע של אפשרויות לינה המותאמות לכל סוג של מטייל וכל סוג של חופשה. החל ממלונות יוקרה מפוארים עם נוף עוצר נשימה לים האגאי, ועד למלונות בוטיק המשלבים עיצוב ייחודי וחוויות אישיות. יש כאן משהו עבור כל אחד.

אם אתם מחפשים חופשה עם נגיעה של יוקרה ופאר, מלונות היוקרה בלסבוס יספקו לכם את כל הפינוקים שתוכלו לחלום עליהם. לאלה המעדיפים חוויות אינטימיות וייחודיות יותר, מלונות הבוטיק בלסבוס מציעים סביבה חמימה עם שירות אישי ומוקפד. ולמשפחות ומטיילים בעלי תקציב מוגבל, ישנם מלונות רבים שמספקים נוחות מודרנית ומיקום נוח ללא פשרה על האיכות.

הנה רשימת המלונות המומלצים בלסבוס לפי קטגוריות, אזורים ודירוגים. בחרו את המלון המושלם עבור החופשה הבאה שלכם בלסבוס מתוך הרשימה שלנו.

מלונות מומלצים בלסבוס

מלונות 5 כוכבים מומלצים בלסבוס

Elysion Hotel

Elysion Hotel

דירוג מלון 5

המלון העכשווי אליסיון (Elysion Hotel) שוכן מול החוף בניאפולי (Neapoli) ומציע חדרי אירוח עם נוף לים, בריכת שחיה ובריכת ילדים נפרדת. המבנה משתרע על פני שלושה מפלסים, שכל אחד מהם…

Mythical Coast Wellness Retreat

Mythical Coast Wellness Retreat

דירוג מלון 5

מקום האירוח Mythical Coast Wellness Retreat נמצא במיטיליני, במרחק של 8.7 ק''מ מהאוניברסיטה האגאית, ומציע בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית בחינם, מרכז כושר וגינה. במלון (דירוג של 5 כוכבים) יש…

מלונות 4 כוכבים מומלצים בלסבוס

Heliotrope Hotels

Heliotrope Hotels

דירוג מלון 4

מלון הליוטרופ (Heliotrope Hotels) ממוקם על חוף הים של ואריה (Vareia), במרחק של פחות מ-40 מטרים מחוף ויגלה (Vigla). המלון כולל חדרים ממוזגים עם מרפסות פרטיות, ומציע גישה חופשית לאינטרנט…

Theofilos Paradise Boutique Hotel

Theofilos Paradise Boutique Hotel

דירוג מלון 4

מלון הבוטיק תיאופילוס פרדייז (Theofilos Paradise Boutique Hotel) ממוקם במרחק של 300 מטרים בלבד מחוף צמקיה (Tsamakia) ומהנמל של מיטילנה (Mytilene), ומציע חדרים אלגנטיים עם אינטרנט אלחוטי חינם. מתקני המלון…

Olympias Hotel Mitilini

Olympias Hotel Mitilini

דירוג מלון 4

מקום האירוח Olympias Hotel Mitilini ממוקם במיטיליני, במרחק של 2.2 ק''מ מחוף צמאקיה ו-2.8 ק''מ מחוף פיקיוטריפה. במלון (דירוג של 4 כוכבים) יש גינה וחדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם,…

מלונות בוטיק מומלצים בלסבוס

The Loriet

The Loriet

דירוג מלון 4

Consisting of a new traditional back cottage and a renovated 18th century mansion, The Loriet sits right across Varia Beach. This splendid complex stands in 7,000 m² and is only…

Ouzo Houses 1

Ouzo Houses 1

דירוג מלון 4

Surrounded by lush greenery, in Agios Isidoros Village of Lesvos, Ouzo House 1 feature an outdoor pool and views of the Aegean Sea. It offers spacious, split-level villas with fireplace,…

Panorama Apartments

Panorama Apartments

דירוג מלון 4

Panorama Apartments in Lesvos is situated just 200 metres from the beach and 300 metres from Plomari Village. It offers modern apartments that open to a balcony with panoramic Aegean…

Olive Green Studios and Apartments

Olive Green Studios and Apartments

דירוג מלון 4

מקום האירוח Olive Green Studios and Apartments ממוקם בפלומאריון, במרחק של מספר צעדים מחוף אמודלי ו-2.8 ק''מ מחוף איוס איזידורוס, וכולל יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר וגישה…


מידע נוסף על מלונות מומלצים בלסבוס

סוגי מלונות בלסבוס

בלסבוס ישנם מלונות מכל הסוגים, כל אחד מציע חוויית אירוח ייחודית ושירותים ברמה הגבוהה ביותר. הנה כמה מהסוגים הנפוצים ביותר:

  • מלונות יוקרה: מלונות חמישה כוכבים המציעים שירותים מפוארים ואקסקלוסיביים. במלונות אלו תוכלו למצוא ספא עם טיפולים מרגיעים, בריכות פרטיות, מסעדות גורמה ושירות חדרים 24/7. מלונות אלו מיועדים למי שמחפש חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת במהלך החופשה.
  • מלונות בוטיק: מלונות קטנים ואינטימיים עם עיצוב ייחודי ושירות אישי. מלונות הבוטיק מתאימים לזוגות שמחפשים חופשה רומנטית וייחודית. במלונות אלו תמצאו חדרים מעוצבים בקפידה, אווירה נעימה ושירות אישי שמבטיח חוויית אירוח יוצאת דופן.
  • מלונות משפחתיים: מלונות המותאמים במיוחד למשפחות עם ילדים. במלונות אלו תמצאו מגוון פעילויות לילדים, אזורי משחקים, ואירוח נוח לכל המשפחה. החדרים מרווחים ומותאמים למשפחות, כך שתוכלו ליהנות מחופשה נוחה ומהנה עם כל המשפחה.
  • מלונות על החוף: מלונות הממוקמים ממש על החוף ומציעים נוף לים ושירותים ייחודיים כמו ספורט מים, ברים על החוף ופעילויות חוף שונות. מלונות אלו מתאימים למי שמחפש ליהנות מהחופים היפים של לסבוס ולחוות חופשה קרובה לים.

דירוגי המלונות בלסבוס

בלסבוס, כמו בכל העולם, המלונות מדורגים על פי מערכת כוכבים מ-1 עד 5. מלונות חמישה כוכבים מציעים את השירותים והנוחות הגבוהים ביותר, בעוד מלונות כוכב אחד הם פשוטים יותר ומיועדים לתקציבים נמוכים יותר. דירוג המלון מבוסס על מגוון קריטריונים, כולל איכות השירות, הניקיון, המתקנים והמיקום.

אפשרויות לינה נוספות בלסבוס

מלבד המלונות המגוונים והאיכותיים שניתן למצוא בלסבוס, ישנן גם אפשרויות לינה נוספות המתאימות למי שמחפש חוויה קצת אחרת או למי שמעוניין לשלב בין נוחות, פרטיות ומחיר משתלם. בחירת מקום הלינה הנכון יכולה להשפיע רבות על החוויה הכללית שלכם, ולכן כדאי להכיר גם את האפשרויות האחרות העומדות לרשותכם.

  • צימרים כפריים: צימרים כפריים מציעים חוויית אירוח חמימה וביתית. הצימרים כוללים חדרים נעימים, לעיתים קרובות עם אח לחורף ומטבחונים להכנת ארוחות. זוהי אופציה נהדרת למי שמחפש לינה נעימה וביתית באווירה כפרית.
  • בתי נופש פרטיים: בתי נופש פרטיים מציעים פרטיות ונוחות מרבית, במיוחד למשפחות או קבוצות חברים. הבתים כוללים מטבחים מאובזרים, סלונים מרווחים וחדרי שינה נפרדים, מה שמאפשר לכם להרגיש כמו בבית וליהנות מארוחות ביתיות בנוחות.
  • הוסטלים: עבור תרמילאים ומטיילים צעירים שמחפשים מקום לינה בסיסי במחיר משתלם, הוסטלים הם אופציה מצוינת. בהוסטלים תמצאו חדרים משותפים או פרטיים, מטבחים לשימוש האורחים ואזורים משותפים בהם תוכלו להכיר מטיילים נוספים מכל רחבי העולם. ההוסטלים בלסבוס מציעים חוויה חברתית ומיוחדת במחיר נוח.

מה לקחת בחשבון בבחירת מלון מומלץ בלסבוס

כשבוחרים מלון מומלץ בלסבוס, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשקול:

  • מיקום: בחרו מלון הקרוב לאטרקציות העיקריות שאתם מעוניינים לבקר בהן, כמו חופי סקאלה ארסוס, העיירה מיטיליני והכפרים המקסימים כמו מוליבוס ופטרה.
  • שירותים ומתקנים: ודאו שהמלון מציע את השירותים שאתם צריכים, כמו אינטרנט אלחוטי, חנייה, וספא.
  • ביקורות ודירוגים: קראו ביקורות של אורחים קודמים כדי לקבל תמונה מדויקת על חווית השהייה במלון.
  • תקציב: הגדירו מראש את התקציב שלכם ובחרו מלון שמתאים לו.

איך להתחיל את תהליך הזמנת מלון באתר שלנו עם Booking.com

כדי להזמין מלון מומלץ בלסבוס דרך האתר שלנו עם Booking.com, פשוט לחצו על הקישור בעמוד זה כדי להגיע למנוע החיפוש של Booking.com. הזינו את תאריכי השהייה הרצויים, מספר האורחים וסוג החדר המבוקש. לאחר קבלת תוצאות החיפוש, תוכלו לסנן את המלונות לפי הדירוג, המיקום והמחיר כדי למצוא את המלון המושלם עבורכם. לחצו על המלון המועדף עליכם, קראו את הפרטים והביקורות, והשלימו את ההזמנה בצורה מאובטחת דרך האתר.

אם אתם מחפשים המלצות לבתי מלון בלסבוס, תוכלו למצוא באתר שלנו רשימה מעודכנת של מלונות מומלצים בלסבוס בהתאם לדירוגים וביקורות של אורחים קודמים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים מלון שמתאים לצרכים ולרצונות שלכם.