מוזיאון לטכנולוגיה של תרבות יוון
Kotsanas Museum of anciant greek technology

Pindarou 6, Athina 106 71, יוון

+302114110044

אתר אינטרנט

כל ימות השבוע - 10:00-18:00

מוזיאון Kotsanas לטכנולוגיה יוונית עתיקה, הממוקם באתונה, הוא מוזיאון ייחודי המוקדש להצגת ההתקדמות הטכנולוגית של יוון העתיקה. המוזיאון, שהוקם על ידי Kostas Kotsanas, מציע למבקרים בו הזדמנות לחקור ולהבין את ההמצאות וההישגים המדעיים המדהימים של היוונים הקדמונים.

תערוכות המוזיאון כוללות אוסף עצום של חפצים טכנולוגיים יווניים עתיקים משוחזרים בקפידה. אלה כוללים מכשירים מכניים מורכבים, אוטומציות והמצאות גאוניות המדגימות את החשיבה החדשנית של היוונים הקדמונים. המבקרים יכולים להתפעל מהעותקים המתפקדים של כלים עתיקים, כלי נגינה ומכשירי שמירת זמן.

מה שמייחד את מוזיאון Kotsanas הוא הגישה האינטראקטיבית שלו, המאפשרת למבקרים לגעת ולקיים אינטראקציה עם המוצגים. מדריכים בעלי ידע מספקים הסברים והדגמות מלאי תובנות, ומביאים לחיים את הטכנולוגיה היוונית העתיקה.

מוזיאון Kotsanas לטכנולוגיה יוונית עתיקה מספק חוויה מאיר עיניים ומרתקת, המעניק למבקרים הבנה מעמיקה יותר של המורשת הטכנולוגית המרשימה של יוון העתיקה. זהו יעד שחובה לבקר בו עבור חובבי היסטוריה, חובבי טכנולוגיה וכל מי שמסקרן את ההישגים המדהימים של העולם העתיק.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן

הוסיפו המלצה אישית

כתיבת תגובה

אטרקציות נוספות באתונה

מסעדת קאווראס

מסעדת קאווראס

O Kavvouras

בלאסט

בלאסט

Blast Athens

טברנת  בייראקטאריס

טברנת בייראקטאריס

Bairaktaris Tavern

בויילר

בויילר

Boiler Room