אונירו סאנסט בר
Oniro Sunset Bar

ΜΥΚΟΝΟΣ, 9, Ταγκού, 846 00, יוון

+302289024045

אתר אינטרנט

כל ימי השבוע 8:00-00:00

יעד שחובה לבקר בו הממוקם במיקונוס, יוון. ממוקם על ראש גבעה המשקיף על הים האגאי עוצר הנשימה, הוא מציע נופים פנורמיים מדהימים של קו החוף של מיקונוס ושל השקיעה המהפנטת. הבר ידוע בתפאורה האידילית ובאווירה הרגועה שלו, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מבקרים המחפשים חווית שקיעה בלתי נשכחת.

העיצוב של Oniro Sunset Bar שואב השראה מהיופי הטבעי של האי, עם שילוב של אלמנטים כפריים ועכשוויים. המרפסת החיצונית המרווחת מעוטרת בישיבה נוחה ובעיצוב מסוגנן, היוצרות אווירה שיקית ומזמינה. זה המקום המושלם להירגע בו, ללגום קוקטייל מרענן ולספוג את הנופים עוצרי הנשימה.

המיקסולוגים המוכשרים של הבר ידועים במיומנותם ביצירת קוקטיילים יצירתיים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. מהמועדפים הקלאסיים ועד למרקחות חדשניות, תפריט המשקאות ב-Oniro Sunset Bar נותן מענה למגוון טעמים והעדפות. לצד מבחר המשקאות המרשים, הבר מציע גם מבחר חטיפים טעימים ומנות קלות להשלמת המשקאות שלכם.

בין אם אתם מחפשים ערב רומנטי או מקום בילוי מרגיע עם חברים, Oniro Sunset Bar הוא בחירה נהדרת. עם הנופים הבלתי נשכחים שלו, המשקאות המענגים והאווירה השלווה שלו, הוא מבטיח חוויה קסומה באמת במיקונוס.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן

הוסיפו המלצה אישית

כתיבת תגובה

אטרקציות נוספות במיקונוס

חוף קאלו ליוואדי

חוף קאלו ליוואדי

Kalo Livadi Beach

בלוודר בר

בלוודר בר

Belvedere Bar | Cocktail Bar in Mykonos

כנסיית פאנגיה פרפורטיאני

כנסיית פאנגיה פרפורטיאני

‪Church of Paraportiani‬‬

אלמאגו

אלמאגו

Alemagou