אדם מועדון חוף
Edem Beach Club

DASSIA, Kerkira 490 83, יוון

+302661093013

אתר אינטרנט

כל ימי השבוע - 11:00-5:00

Edem Beach Club הוא מועדון חוף אופנתי הממוקם באי היפה קורפו, יוון. ממוקם לאורך החוף, מועדון זה מציע שילוב מושלם של רגיעה ובידור בסביבה מדהימה על חוף הים.

המועדון כולל חוף חולי מרווח בו האורחים יכולים להירגע על כסאות נוח ולספוג את השמש. עם מים צלולים במרחק צעדים ספורים משם, זהו מקום אידיאלי לשחייה וליהנות מפעילויות חוף. Edem Beach Club מספק שמשיות חוף ומגבות לנוחות האורחים.

בנוסף למתקני החוף שלו, Edem Beach Club מתגאה בבר ומסעדה מסוגננים. הבר מגיש מגוון קוקטיילים מרעננים, בירות ומשקאות אחרים כדי להרוות את צימאונכם בימי הקיץ החמים. המסעדה מציעה תפריט מענג של מטבח ים תיכוני ובינלאומי, הכולל פירות ים טריים, התמחויות גריל וסלטים טעימים.

Edem Beach Club מארח גם סטים קבועים של DJ והופעות מוזיקה חיה, היוצרים אווירה תוססת ותוססת. השילוב של מוזיקה נהדרת, אוכל טעים ומיקום על חוף הים הופך אותו למקום פופולרי הן עבור המקומיים והן עבור תיירים המחפשים יום בלתי נשכח על שפת הים.

בסך הכל, מועדון חוף Edem מספק חווית חוף רגועה ושיקית עם הסביבה היפה, השירות המעולה וההיצע הקולינרי המפתה. זהו יעד שחובה לבקר בו לאוהבי חופים ולמי שמחפשים אווירה נינוחה אך תוססת של מועדון חוף בקורפו.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן

הוסיפו המלצה אישית

כתיבת תגובה

אטרקציות נוספות בקורפו

חוף ניסאקי

חוף ניסאקי

Nissaki Beach

חוף אגיוס גורדיוס

חוף אגיוס גורדיוס

Agios Gordios Beach

סלטו - בר יין וביסטרו

סלטו - בר יין וביסטרו

Salto Wine Bar & Bistro

חוף ברבאטי

חוף ברבאטי

‪Barbati Beach‬‬