פארקי מים בכרתים - לצלול לתוך כיף והרפתקאות

כרתים, האי היווני המדהים הידוע ביופיו הכובש, מציע גם שפע של פארקי מים מרגשים המבטיחים כיף והתרגשות אינסופיים. בין אם אתם מחפשים מגלשות מים מרגשות, טיולי נהרות עצלים או פעילויות מים מעניינות, פארקי המים האלה בכרתים מספקים את המפלט המושלם עבור משפחות, חברים וחובבי הרפתקאות. טבלו את עצמכם בעולם של הרפתקאות מים, שבו צחוק ושמחה ממלאים את האוויר. התכוננו לעשות סנסציה וליצור זיכרונות בלתי נשכחים בגן העדן שטוף השמש של כרתים. המשך לקרוא כדי לחקור את מבחר פארקי המים המובילים שלנו בכרתים ולהתכונן להרפתקה עתירת אקשן!

סטאר ביץ’ – Star Beach

ממוקם על החופים התוססים של חרסוניסוס, סטאר ביץ’ הוא פארק מים מוביל המציע שילוב של אטרקציות מים מרגשות ואווירת חוף אידילית. פארק מים ידידותי למשפחות זה מתהדר במגוון של מגלשות מים, בריכות גלים ואזורי משחקים המיועדים לתת מענה לכל הגילאים. ממגלשות שואבות אדרנלין ועד למיטות שיזוף מרגיעות, Star Beach מספק מגוון של מתקנים ליום כיף בלתי נשכח. צלול לבריכות הצלולות, אתגר את חבריך במגלשות מרובות מסלולים, או פשוט להתחמם בשמש על החוף החולי. עם מיקומו המובחר על חוף הים, סטאר ביץ’ הוא היעד המושלם עבור אלה המחפשים שילוב מושלם של התרגשות בפארק מים ורוגע על שפת הים.

פארק המים ממוקם בתוך אחד ממלונות הכל כלול הטובים ביותר בכרתים ומתאים למשפחות ולזוגות

ווטרסיטי ווטרפארק – Watercity Waterpark

שוכן בין נופים ציוריים ליד אנופוליס, Watercity Waterpark Themed Park הוא פארק מים רחב ידיים המבטיח הרפתקה בלתי נשכחת לכל המשפחה. הפארק הזה משתרע על פני שטחים עצומים ומציע מגוון מרשים של אטרקציות, כולל מגלשות מרגשות, בריכות גלים ונהרות עצלנים. צאו לטיולי אבובים מרתקים, כבשו מגלשות גבוהות, או פשוט הירגעו בבריכות הגלים. הפארק כולל גם אזורי משחק ייעודיים למבקרים צעירים יותר, מה שמבטיח כיף אינסופי לכל הגילאים. עם מגוון השירותים שלו, כולל בתי קפה ואזורי מיטות שיזוף, פארק השעשועים Watercity Waterpark הוא חווית פארק מים שלמה שתשאיר למבקרים זיכרונות בלתי נשכחים.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

פארק המים אקווה פלוס – Acqua Plus Water Park

ממוקם ליד חרסוניסוס, פארק המים אקווה פלוס הוא יעד אהוב על חובבי פארק מים המחפשים כיף מימי טהור. פארק רחב ידיים זה מציע מבחר מרשים של אטרקציות מים, כולל מגלשות מרגשות, נהרות עצלנים ובריכות מרגיעות. חווה את עומס האדרנלין בזמן שאתה יורד במגלשות מתפתלות או צף בעצלתיים לאורך הנהר העצל. הפארק פונה גם למבקרים צעירים יותר עם אזורי משחק ייעודיים, מה שמבטיח חוויה מענגת לכל המשפחה. התפנקו עם חטיפים טעימים ומשקאות מרעננים בנקודות המזון השונות של הפארק ותיהנו מבילוי תחת השמש באזורי מנוחה ייעודיים. פארק המים אקווה פלוס הוא יעד חובה לחובבי פארק מים המחפשים יום מלא בהתרגשות ורוגע.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

אקווה לימנופוליס – Aqua Creta Limnoupolis

אקווה כרתה לימנופוליס, השוכן בפאתי חאניה, הוא פארק מים שובה לב המבטיח זמן טוב למבקרים בכל הגילאים. פארק רחב ידיים זה מציע מגוון רחב של אטרקציות, כולל מגלשות מרגשות, בריכות גלים וטיולי נהרות מרגיעים. הרגישו את האדרנלין בזמן שאתם גולשים במגלשות מים מהירות או תופסים גל בבריכת הגלים. לקטנטנים, הפארק כולל אזורים ייעודיים לילדים עם מגלשות המתאימות לגיל ומתקני מים אינטראקטיביים. קחו הפסקה מההתרגשות ותיהנו מציפה נינוחה לאורך הנהר העצל. עם הסביבה השופעת והשירותים הרבים שלה, Aqua Creta Limnoupolis היא היעד המושלם עבור חובבי פארק מים המחפשים יום מלא בכיף מימי אינסופי.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

חלומות בת ים חרסוניסוס – Mermaid Dreams Hersonissos

ממוקם בחרסוניסוס, Mermaid Dreams מציע גן עדן מימי קסום עבור מבקרים בכל הגילאים. פארק מים ידידותי למשפחות זה מעורר פנטזיה לחיים עם האטרקציות בנושא בתולות הים והאווירה התוססת שלו. לחוות את הריגוש של מגלשות מים, להשתכשך בבריכות, או לצוף לאורך הנהר העצל. הפארק מציע גם חוויות שחייה של בתולת ים, מה שמאפשר למבקרים לעטות זנב בתולת ים וללמוד לשחות כמו היצורים המיתיים האלה. עם הצוות הידידותי והאווירה הקסומה שלה, Mermaid Dreams מבטיח יום של פלא והנאה לילדים ולמבוגרים כאחד.

 

פארק המים אאלוס ביץ’ וספורט מים – Aeolos Beach Water Park & Water Sports

ממוקם על החוף האגאי המהפנט, Aeolos Beach Water Park & Water Sports מציע שילוב של טיולי פארק מים מרנינים ופעילויות ספורט מים מלהיבות. פארק מים דינמי זה כולל מגוון של מגלשות, בריכות ופעילויות על בסיס מים כדי לספק את כל ההעדפות. החלק במגלשות מים מתפתלות, התמודד עם בריכת הגלים, או אתגר את חבריך במגרש המשחקים במים. מעבר לפארק המים, המתקן מציע מגוון של ענפי ספורט מים כגון סקי סילון, שייט בננה, וגלישה במשוטים, המספקים הרפתקאות אינסופיות למחפשי ריגושים. עם מיקומו המדהים על חוף הים ומגוון מגוון של אטרקציות, פארק המים וספורט המים Aeolos Beach מבטיח יום של התרגשות מלאת מים ללא הפסקה למבקרים בכל הגילאים.

מרופי אקווה – Meropi Aqua

ממוקם בעיירה התוססת מאליה, Meropi Aqua מציעה שפע של כיף לכולם. פארק מים מקסים זה כולל מגוון של מגלשות מים, בריכות ואזורי משחקים המתאימים לכל הגילאים. חובבי ריגושים יכולים לצלול במגלשות מהירות, בעוד שמבקרים צעירים יותר יכולים ליהנות מהאזורים הייעודיים לילדים עם אטרקציות המתאימות לגיל. הרפיה ממתינה בבריכות הפנאי ובנהר העצל, שם המבקרים יכולים להירגע וליהנות מאווירת השמש. Meropi Aqua מציע גם שירותים כגון חנויות מזון ואזורי מיטות שיזוף לחוויה נוחה. עם האווירה התוססת והאטרקציות המגוונות שלה, Meropi Aqua מבטיח יום של כיף ובידור מלא מים לכל המשפחה.

אקיס ווטרספורט – Akis Watersports

ממוקם במקומות שונים ברחבי כרתים, Akis Watersports מציע מגוון של פעילויות ואטרקציות על בסיס מים לחובבי ריגושים. מטיולי ג’ט סקי מרהיבים ועד טיולי סירות בננה מלאי כיף, אקיס ספורט מים מספקת מגוון אפשרויות מרגשות לחובבי מים. חקור את קווי החוף המדהימים של כרתים עם הרפתקאות מצנחי רחיפה או צאו למסע קיאקים כדי לגלות מפרצונים נסתרים. עבור אלה המחפשים חוויה נינוחה יותר, ניתן לשכור גלישה וסירות פדלים. בין אם אתה מתחיל או חובב ספורט מים מנוסה, Akis Watersports נותן מענה לכל רמות המיומנות ומבטיח הרפתקת מים מלהיבה ובלתי נשכחת.

 

פארקי המים של כרתים מציעים שפע של כיף והתרגשות למבקרים בכל הגילאים. ממגלשות מרתקות ובריכות גלים ועד נהרות עצלים ואזורי משחקים מרגיעים, פארקי מים אלו יוצרים איזון מושלם בין פעילויות שואבות אדרנלין והנאה נינוחה. צללו לתוך ההתרגשות, עשו סנסציה, ותחוו את השמחה של הרפתקאות מלאות מים ביופי הכובש של כרתים. תכננו את ביקורכם בפארקי המים המדהימים הללו ותנו לכיף ולריגוש הימי ליצור זיכרונות מתמשכים.

 

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן