הטברנות הקסומות ביותר עם מוזיקה חיה בשכונת הפלאקה, אתונה

פלאקה, הממוקמת בלב אתונה, היא שכונה מקסימה והיסטורית הידועה ברחובותיה הציוריים, בארכיטקטורה המסורתית ובאווירה התוססת. בין האטרקציות הרבות שלה, פלאקה מתגאה במגוון טברנות המציעות לא רק מטבח יווני טעים במיוחד אלא גם הופעות מוזיקה חיות. בין אם אתה חובב מוזיקה יוונית אותנטית, מוזיקה עכשוויות או מיזוג של שניהם, לפלאקה יש מה להציע לכל חובב מוזיקה. במאמר זה, נחקור כמה מהטברנות הקסומות בפלאקה שמציגות הופעות מוזיקה חיה.

טברנות בפלאקה

טברנת Anefani:

Anefani היא פנינה נסתרת בין הטברנות של פלאקה. עם האווירה הנעימה והמזמינה שלו, הוא מציע הופעות חיות שמומלצות בחום. מוזיקאים מקומיים מוכשרים עולים לבמה, ומציגים הופעות שובות לב המציגות את העושר של המוזיקה היוונית. ממוזיקה מקומית אותנטית ועד לעיבודים עכשוויים, Anefani מציע חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת בשילוב מנות יווניות מענגות, חוויה מושלמת של אוכל טוב, מוסיקה איכותית ומקום מקסים ומעוצב. ב Anefani תמצאו שולחנות ישיבה בחלל הפנים המעוצב או בחוץ הממוקמים על גרמי המדרגות הקסומים, אחד המקומות שכדאי לכם להגיע אליהם בעיר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anefani (@anefani.athens)

Mnisikleous 24, Athina 105 56, יוון

קישור לאתר

 

טברנת Klepsidra

טברנת Klepsidra המסורתית בפלאקה, מספק חוויה יוונית קסומה. אוכל יווני, אותנטי, פשוט וטעים, שולחנות הממוקמים על גרמי המדרגות, ושירות חייכני ואדיב של הצוות. Klepsidra מספקת חוויה יוונית אותנטית, והיא אחד המקומות שכדאי לכם להגיע אליהם בעיר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by klepsidra cafe (@klepsidra_cafe)

 Klepsidras, Athina 105 56, יוון

קישור לאתר

 

טברנת Psarras

טברנת  Psaras באזור הציורי של הפלאקה, מטרים ספורים מהמדרגות הידועות, טברנת  Psaras  פופולארית בשל האוכל האותנטי ואיכותי עם מקומות הישיבה שמתפרסות המדרגות. בליווי מוזיקה חיה כמעט כל ערב, ליהנות מערב יווני מסורתי קסום במיוחד.

כתובת: Erotokritou 16, Athina 105 56, יוון

קישור לאתר

 

טברנת  Platanos

טברנה Platanos היא מקום פופולרי בפלאקה הידוע באווירה התוססת שלה ובהופעות מוזיקה חיה, האווירה הנעימה והצוות הידידותי הופכים אותה לבחירה מצוינת עבור אלה שמחפשים בילוי לילי נינוח. תיהנו ממנות יווניות מסורתיות בליווי מנגינות אוטנטיות שיעבירו אתכם ללב התרבות היוונית.

כתובת: Diogenous 4, Athina 105 56, יוון

קישור לאתר

 

טברנת To Kafeneio

To Kafeneio היא טברנה מקסימה המשלבת אווירה של אוכל יווני מסורתי עם הופעות מוזיקה חיה. למרות שהמוזיקה לא תמיד מגיעה לרמות יוצאות דופן, התפאורה האינטימית והחוויה האותנטית הופכות אותה לנעימה ומבוקשת. הישענו לאחור, הירגעו והתענגו על אוכל יווני טעים בעודכם נהנים מהצלילים של מוזיקאים מקומיים המנגנים בכלים יווניים מסורתיים.

כתובת: Epicharmou 1, Athina 105 58, יוון

קישור לאתר

 

סיכום:

שכונת הפלאקה באתונה, היא שכונה שמשדרת קסם והיסטוריה, הטברנות שלה עם הופעות המוזיקה האותיות מעצימות עוד יותר את החוויה שלה. בעוד שרק לחלק מהטברנות בפלאקה יש מופעי מוזיקה חיה, טברנות אלה מפזרים את החוויה הקסומה על כל אזורי השכונה, המטבח הטעים והחוויה היוונית האותנטית שלהם. Anefani  בולטת כבחירה מומלצת מאוד למי שמחפש חוויות מוזיקה חיה קסומה במיוחד.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן

שאלות ותשובות

מה זה בעצם "הפלאקה"?

פלאקה היא אחת השכונות העתיקות ביותר באתונה, המכונה לעתים קרובות "שכונת האלים" בשל קרבתה לאקרופוליס. רובע ציורי זה מפורסם ברחובות המקסימים והמבוכים שלו, בארכיטקטורה הניאו-קלאסית ובמגוון של חנויות, בתי קפה וטברנות. זהו מקום מענג לחקור, המציע שילוב של היסטוריה, תרבות וחיים מקומיים תוססים.

איך אני מגיע לאזור פלאקה?

פלאקה ממוקם במיקום מרכזי באתונה ונגיש בקלות באמצעי תחבורה שונים. אתה יכול להגיע לפלאקה באמצעות מטרו, כאשר מונאסטיראקי ואקרופוליס הן תחנות המטרו הקרובות ביותר. אתה יכול גם להגיע לשם באוטובוס, במונית, או אפילו ברגל אם אתה שוהה בקרבת מקום. מיקומו המרכזי הופך אותו ליעד נוח מרוב חלקי אתונה.

מה עוד אפשר למצוא בשכונת פלאקה?

מלבד טברנות, פלאקה היא ביתם של אטרקציות רבות. אלה כוללים את האגורה העתיקה, האגורה הרומית, מגדל הרוחות ואנפיוטיקה, שכונה ציורית הידועה בארכיטקטורה בסגנון הקיקלאדי שלה. תוכלו למצוא גם חנויות מזכרות רבות, מוזיאונים כמו המוזיאון לאמנות עממית יוונית, ושוקי אוכל יווני מסורתי. שלא לדבר על הנופים המדהימים של האקרופוליס ממקומות שונים ברובע.

האם יש הרבה טברנות בפלאקה?

כן, פלאקה מלאה בטברנות רבות, מה שהופך אותה למקום מצוין לחוות מטבח יווני אותנטי. רבות מהטברנות הללו כוללות גם מוזיקה חיה, מה שמוסיף לאווירה התוססת והחגיגית של השכונה. אם אתם מחפשים ארוחה טובה תמיד תמצא טברנה טובה בפלאקה שתתאים לצרכים שלכם.