חופשה זוגית בכרתים

ברחו לאי הקסום כרתים, יוון, לחופשה זוגית שתצית את התשוקה שלכם ותיצור זיכרונות בלתי נשכחים. עם הנופים המדהימים, ההיסטוריה הכובשת והקסם הים תיכוני החם שלה, כרתים מכינה את הבמה לחופשה רומנטית שאין כמותה. גלו חופים מבודדים, התענגו על מטבח גורמה וחקור חורבות עתיקות יד ביד עם יקירכם. במאמר זה נדריך אתכם במבחר אטרקציות בכרתים ופעילויות למבוגרים, כמו גם נציג בפניכם מלונות יוצאי דופן למבוגרים בלבד הנותנים מענה לזוגות המחפשים פרטיות, יוקרה ורומנטיקה.

הנה כמה מקומות ואטרקציות בכרתים שמתאימים לזוגות בלבד:

חוף Elafonissi:

חוף זה בולט בחולות הורודים הייחודיים שלו, מה שהופך אותו לביקור חובה עבור זוגות. זהו מקום מושלם ליום נינוח תחת השמש או לטיול רומנטי בזמן השקיעה.

לגונת באלוס:

צלול לתוך מי הטורקיז עוצרי הנשימה של לגונת באלוס. זו נקודה ציורית שנראית ישר מתוך גלויה. אידיאלי לשחייה או סתם להירגע על החוף עם בן הזוג.

חוף באלוס כרתים

שייט שקיעה לאורך קו החוף של כרתים:

חווה שייט שקיעה רומנטי עם יאכטות כרתים. צאו לסיור פרטי בסירה מחאניה או הרקליון ושטו לאורך קו החוף המדהים, ותתקלו בנופים עוצרי הנשימה של השקיעה מעל הים. תיהנו מהפרטיות והשלווה של הסירה בזמן שאתם לוגמים שמפניה ומתענגים על חטיפים מקומיים טעימים. Cretan Yachts מציעה אפשרויות שייט שונות, המאפשרות לזוגות לבחור את משך הטיול והמסלול המתאימים להעדפותיהם.

טעימות יין פרטיות בכרם:

בקרו ביקב דולופאקיס בדאפנס, ממש מחוץ להרקליון, לחוויית טעימות יין פרטית. חקור את הכרמים היפים, למד על תהליך ייצור היין, והתמכר למבחר יינות עטורי פרסים. הצוות הבקיא ידריך אתכם בטעימה של זני ענבים שונים וישתף את התשוקה שלהם ליינות כרתים. מסגרת אינטימית זו מאפשרת לזוגות לטבול את עצמם בטעמים ובניחוחות העשירים של האזור.

ספא זוגי:

פנקו את עצמכם באתר הנופש האקסקלוסיבי Amirandes Grecotel בהרסוניסוס, המציע חווית ספא יוקרתית. התפנקו בעיסוי זוגי בספא Elixir Alchemy, בו מטפלים מיומנים יתאימו את הטיפול להעדפותיכם. הירגעו באווירה השלווה של הסוויטות הפרטיות של הספא ותיהנו ממגוון טיפולי התחדשות הזמינים, לרבות טיפולי פנים, מעטפת גוף והידרותרפיה.

פיקניק חוף פרטי:

ברחו לחוף אגיופראגו המבודד ליד מטאלה, שם תוכלו לארגן פיקניק חוף פרטי דרך מפעילי תיירות מקומיים. הם יקימו מקום נעים לפיקניק עם מקומות ישיבה נוחים, שולחן מעוטר במעדני כרתים טעימים ובקבוק יין צונן. אתם ובן הזוג תוכלו ליהנות מארוחה שלווה ורומנטית כשהם מוקפים ביופי הטבעי של החוף.

הרפתקאות רכיבה על סוסים באזור הכפרי של כרתים:

צאו להרפתקה של רכיבה על סוסים עם מועדון הרכיבה Rouvelas ברתימנו. חקור את הנופים המדהימים של כרתים על סוסים, רכיבה דרך מטעי זיתים, כרמים וכפרים מסורתיים. מועדון הרכיבה Rouvelas מציע טיולי שבילים שונים המתאימים לכל רמות הניסיון, המאפשרים לזוגות להתחבר לטבע ואחד עם השני בצורה ייחודית ובלתי נשכחת.

שיעור בישול פרטי עם שף מקומי:

טבלו את עצמכם במטבח של כרתים עם שיעור בישול פרטי בהנחיית השף Giorgos ב-Avi Lounge Apartments ברתימנו. למדו את סודות המתכונים המסורתיים של כרתים, כגון דקוס (סלט צמיד), דולמדקיה (עלי גפן ממולאים) וכבש עם סטמנגאתי (ירקות פרא). השף גיורגוס ידריך אתכם בכל שלב בתהליך הבישול, ולאחר מכן תוכלו ליהנות מהארוחה הטעימה שהכנתם יחד בחצר הרומנטית של אבלי לאונג’ דירות.

טיול לאור ירח בנמל הוונציאני הישן של חאניה:

צאו לטיול ערב רומנטי דרך הנמל הוונציאני הישן בחאניה. התפעלו מהמגדלור הוונציאני, טיילו לאורך טיילת החוף וחקרו את הסמטאות הצרות המלאות בחנויות ומסעדות מקסימות. תיהנו מארוחת ערב לאור נרות באחת הטברנות על שפת המים, ותתענגו על מנות מסורתיות של כרתים בזמן שהירח מטיל זוהר רומנטי על הנמל.

 

אלו הן רק כמה דוגמאות מהחוויות הרומנטיות הרבות הזמינות בכרתים. זכרו לבדוק את הזמינות ולבצע הזמנות מראש כדי להבטיח חופשה זוגית בלתי נשכחת ומותאמת אישית.

אתרי נופש לזוגות בלבד – למחפשים הנאה מיוחדת:

מציאת המקום הנכון ללינה יכולה לעשות את כל ההבדל בטיול שלך. הנה כמה אפשרויות לינה בכרתים, החל מאתרי נופש מפוארים ועד לינה וארוחת בוקר מוזרה:

אתרי נופש לזוגות בלבד: למי שמחפש שירותים מהשורה הראשונה ונופים ללא תחרות:

Stella Island Luxury Resort & Spa (Adults Only)

אתר הנופש והספא סטלה איילנד לאקז’רי מציע מפלט מתוחכם למבוגרים בלבד באי הציורי כרתים. מעוצב באלגנטיות מודרנית ובמגע של כשרון טרופי, אתר הנופש מתגאה בבריכה בסגנון לגונה המתארגת בליבו, מה שמבטיח נוף למים כמעט מכל זווית.

Stella Island Luxury Resort & Spa (Adults Only)
תמונת בית המלון מתוך אתר – booking.com

מיקום: אתר הנופש ממוקם באנאליפסי, חרסוניסוס, וממוקם באופן אסטרטגי הרחק מההמולה אך קרוב בנוחות לאטרקציות המרכזיות. הוא נמצא במרחק נסיעה קצר מנמל התעופה הבינלאומי של הרקליון, מה שהופך אותו לנגיש בקלות עבור מטיילים בינלאומיים.

מתקנים:

  • בריכה בסגנון לגונה: החלק המרכזי של אתר הנופש, בריכה מתפתלת זו מציעה איים פרטיים ומיטות שיזוף, מה שמבטיח רגיעה ושלווה.
  • ספא: כולל מגוון טיפולים בהשראת הים התיכון, הספא מספק חוויה מרעננת עם מתקנים כמו חמאם, סאונה וחדרי עיסוי פרטיים.
  • אוכל: אתר הנופש מתהדר במספר מסעדות, שכל אחת מהן מציעה חוויות קולינריות ייחודיות. מפירות ים טריים ועד קלאסיקות ים תיכוניות, האורחים יכולים להתפנק עם מגוון טעמים.
  • מרכז כושר: מאובזר במלואו בציוד כושר מודרני, הוא מבטיח שהאורחים יכולים לשמור על משטר הכושר שלהם גם בזמן חופשה.

חדרים:

האורחים יכולים לבחור מתוך מגוון מקומות לינה:

  • וילות אי: וילות פרטיות אלו מציעות גישה ישירה לבריכה והן אידיאליות למי שמחפש פרטיות עם מגע של יוקרה.
  • בונגלוס מעל המים: בונגלוס אלו מתנוססים מעל הבריכה בסגנון לגונה ומציעים חוויה ייחודית עם נוף למים ללא הפרעה.
  • חדרי דלוקס: מרווחים ומאובזרים היטב, חדרי הדלוקס מגיעים עם מתקנים מודרניים ומרפסת או טרסה פרטית.

כל חדר מעוצב בשילוב של אסתטיקה מודרנית וקסם יווני מסורתי, המבטיח נוחות ויוקרה. השירותים כוללים בדרך כלל Wi-Fi מהיר, טלוויזיות חכמות, מיני בר ומצעים יוקרתיים.

Chania Flair Deluxe Boutique Hotel – Adults Only

שוכן בלב ההיסטורי של חאניה, מלון הבוטיק חאניה פלייר דלוקס מספק מקום מפלט מעולה למבוגרים בלבד. ממזג את הקסם של ההיסטוריה העשירה של חאניה עם יוקרה עכשווית, מלון בוטיק זה מציע חוויה אינטימית ויוקרתית לאורחיו.

Chania Flair Deluxe Boutique Hotel – Adults Only
תמונת בית המלון מתוך אתר – booking.com

מיקום: ממוקם בעיירה התוססת חאניה, המלון נמצא במרחק של זריקת אבן מהנמל הוונציאני הישן האייקוני. האורחים יכולים ליהנות מהנוחות של היותם קרובים לציוני דרך פופולריים, בתי קפה אופנתיים וחנויות מקסימות, והכל תוך שהם אפופים באווירה השלווה של המלון.

מתקנים:

  • טרקלין הגג: טרקלין הגג מציע נוף פנורמי של הנמל והעיירה, והוא המקום המושלם להירגע עם קוקטייל במהלך השקיעה.
  • מרכז ספא ובריאות: תוך התמקדות בבריאות הוליסטית, הספא מציע מגוון טיפולים מעיסויים מסורתיים ועד לטיפולי טיפוח מודרניים.
  • אוכל: מסעדת הבית מגישה תפריט אוצרת של מעדנים כרתים וים תיכוניים, המוכנים תוך שימוש במרכיבים מקומיים.
  • בריכת אינסוף: משקיף על קו הרקיע של העיירה, אזור הבריכה מציע נווה מדבר מרענן לאורחים להירגע ולספוג את השמש.

חדרים:

המלון כולל מגוון חדרי אירוח יוקרתיים

  • סוויטות עם נוף לנמל: סוויטות אלה מציעות נוף ללא הפרעה של הנמל הוונציאני, מעוצבות באלגנטיות ומגיעות עם מרפסות פרטיות.
  • חדרי גן: חדרים אלה צמודי קרקע מוקפים בצמחייה שופעת, המספקים אווירה שלווה.
  • חדרי דלוקס: חדרי הדלוקס משלבים נוחות וסגנון, ומציעים שירותים מודרניים בשילוב עם עיצוב בטוב טעם.

כל חדר וסוויטה מצוידים במתקנים חדישים, לרבות אינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מיני בר ומכונות אספרסו. עיצוב הפנים משקף שילוב הרמוני של אלמנטים יווניים מסורתיים עם גימורים עכשוויים, מה שמבטיח שהות בלתי נשכחת לאורחים.

Amalen Suites Adults Only

Amalen Suites מציע מפלט אקסקלוסיבי למבוגרים המחפשים שלווה ותחכום. המלון משדר תחושה של יוקרה מאופקת, שנועד לספק מפלט שליו מחיי היומיום, המאפשר לאורחים להתמכר ליופי של הסביבה ולשירות אישי.

Amalen Suites Adults Only
תמונת בית המלון מתוך אתר – booking.com

מיקום: מלון אמאלן סוויטס ממוקם במיקום אסטרטגי על החוף הצפוני של כרתים, ומתגאה בקרבה לחופים בתוליים ולמים גבישיים. למרות שזה מרגיש כמו גן עדן מבודד, זה רק נסיעה קצרה מהאטרקציות העיקריות של האי ומהחיים התוססים של הערים הסמוכות.

מתקנים:

  • טרקלין טרסה: טרקלין המרפסת משקיף על הים התיכון ומשמש כמקום שליו ליהנות ממשקה או חטיף קל בין הרוחות הרכות.
  • ספא בריאות: תוך התמקדות בהתחדשות והרפיה, הספא מציע מגוון טיפולים, מעיסוי רקמות עמוק ועד לטיפולי טיפוח העור באמצעות מוצרים אורגניים.
  • אוכל גורמה: מסעדת המלון שמה דגש על המטבח של כרתים, עם מנות העשויות מחומרי גלם טריים ומקומיים, מה שמבטיח חווית אוכל אותנטית.
  • בריכת אינסוף: ניצבת עם נוף לים, האורחים יכולים להתפנק במים המרעננים של הבריכה, עם כסאות נוח הממוקמים בצורה מושלמת לשיזוף.

חדרים:

אמאלן סוויטות מציעה מבחר מאוצר של חדרים וסוויטות:

  • סוויטות עם נוף לים: הסוויטות הללו מעוצבות באלגנטיות ומספקות נוף פנורמי של הים התיכון, מה שמבטיח סביבה רומנטית לאורחים.
  • חדרי גן דלוקס: ממוקמים בתוך גנים מעוצבים, חדרים אלה מציעים שילוב של יוקרה וטבע, עם פטיו פרטיים כדי ליהנות מהסביבה הירוקה.
  • סוויטות לופט: מעוצבות עם פריסה פתוחה, סוויטות אלה כוללות תקרות גבוהות, עיצוב עכשווי ואווירה מרווחת.

כל יחידות האירוח מצוידות במתקני נוחות מודרניים, כגון אינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיות חכמות, מוצרי טיפוח יוקרתיים ומיני בר. עיצוב הפנים משלב בעדינות אלמנטים ארכיטקטוניים יווניים עם אסתטיקה מודרנית, ויוצר סביבה הרמונית לאורחים להירגע.

Kakkos Beach Hotel – Adults Only

מלון קאקוס ביץ’ מזמין מבוגרים לטבול בבריחה יוקרתית על החוף. מלון זה, המעוצב עם עין קפדנית לפרטים, מגלם את תמצית האלגנטיות של חוף הים, וכל זאת תוך הבטחת האורחים חוויה שלווה ואינטימית הרחק מהמולת היומיום.

Kakkos Beach Hotel – Adults Only
תמונת בית המלון מתוך אתר – booking.com

מיקום: ממוקם על החוף הדרומי של כרתים, המלון מתגאה במיקום מעולה על חוף הים, ומציע גישה ישירה למים המנצנצים של הים התיכון. האטרקציות המקומיות, המסעדות והחנויות של העיירה נמצאים במרחק הליכה קצר משם, מה שמבטיח נוחות יחד עם בידוד.

מתקנים:

  • טרקלין מול החוף: עם מיטות שיזוף ושמשיות פזורות לאורך קו החוף, האורחים יכולים להירגע לצלילי הגלים הקצביים תוך לגימת משקאות מרעננים.
  • ספא Aegean: המוקדש לבריאות הוליסטית, הספא משלב טיפולים בהשראת ים תיכונית עם מתקנים חדישים, לרבות סאונה וחמאם טורקי.
  • מסעדת חוף הים: המסעדה מציעה סעודות באוויר הפתוח, ומתמחה במנות ים תיכוניות וכרתים, תוך שימת דגש על פירות ים טריים וחומרי גלם מקומיים.
  • בר צלילה: ממוקם ליד הבריכה הטהורה של המלון, בר זה אידיאלי עבור חטיפים קלים וקוקטיילים לאורך כל היום.

חדרים:

מלון קאקוס ביץ’ מספק מגוון רחב של מקומות אירוח מפוארים:

  • סוויטות מול החוף: ממוקמות במרחק של צעדים ספורים מחוף הים, סוויטות אלו מאפשרות לאורחים להתעורר למראה ולרעש של הים, וכוללות מרפסות מרווחות ועיצוב בטוב טעם.
  • חדרים עם נוף לגן: מוקפים בגנים מטופחים, חדרים אלה מציעים אווירה שלווה ומגיעים עם טרסות פרטיות להתענג על יופיו של הטבע.
  • לופטי פנטהאוז: לופטים מוגבהים לנוף אופטימלי, ומשלבים יוקרה ומרחב, וכוללים חלונות רחבים וחללי פנים מודרניים.

כל חדר מעוצב בקפידה כדי לשלב גם נוחות וגם יוקרה. המתקנים הסטנדרטיים כוללים אינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיות עם מסך שטוח, מוצרי טיפוח יוקרתיים ומיני בר מצויד היטב. העיצוב משלב בצורה חלקה עיצוב עכשווי עם רמזים לאומנות יוונית, ומבטיח סביבה נעימה ועשירה מבחינה תרבותית.

Infinity Blue Boutique Hotel & Spa – Adults Only

ממוקם על רקע הים התיכון התכלת, מלון הבוטיק והספא אינפיניטי בלו הוא התגלמות של רגיעה ואלגנטיות. רק למבוגרים, מפלט זה מבטיח אווירה שלווה, מה שהופך אותו למקלט המושלם עבור זוגות ומטיילים בודדים כאחד.

Infinity Blue Boutique Hotel & Spa – Adults Only
תמונת בית המלון מתוך אתר – booking.com

מיקום: ממוקם על החופים הצפוניים של כרתים, בעיירה השוקקת חרסוניסוס, המלון מספק את השילוב האידיאלי של שלווה על חוף הים ונוחות אורבנית. קרבתו למרכז העיירה מאפשרת לאורחים לצלול לתוך תרבות מקומית, קניות וחוויות אוכל, תוך שהם עדיין נהנים מהתחושה המבודדת של המלון.

מתקנים:

  • טרקלין בר סקיי: מוגבה עם נוף פנורמי לים, טרקלין זה מושלם לחזות בשקיעות המהפנטות של האי תוך כדי הנאה מקוקטייל ייחודי.
  • Elysium Spa: מקלט למנוחה, הספא מציע תפריט מגוון של טיפולים, מטיפולים יווניים מסורתיים ועד שירותי יופי עכשוויים, עם סאונה וחדר אדים.
  • אוכל מול האוקיינוס: מסעדת המלון, השוכנת על קו החוף, מגישה פיוז’ן של מאכלים ים תיכוניים ובינלאומיים, תוך שימת דגש על פירות ים טריים ותוצרת אורגנית.
  • בריכת אינסוף: כפי שהשם מרמז, נראה שהבריכה מתמזגת עם האופק, ומספקת לאורחים מרחב מרענן להירגע ולהתחמם בשמש.

חדרים:

Infinity Blue מתגאה במבחר של מקומות אירוח מעוצבים בקפידה:

  • סוויטות Sea Horizon: מציעות נוף ללא הפרעה לים, סוויטות אלה מצוידות בחלונות מהרצפה עד התקרה, ריהוט מפואר ומרפסות פרטיות.
  • חדרי דלוקס אורבניים: המשקיפים על העיירה התוססת חרסוניסוס, חדרים אלה מגיעים עם מתקנים מודרניים ומגע של אומנות מקומית בעיצוב.
  • חדרי ריטריט ספא: חדרים אלה מותאמים לאלו המחפשים בריאות, וכוללים אמבטיות ג’קוזי אישיות וגישה נוחה לספא Elysium.

כל יחידות אירוח ב-Infinity Blue מצוידות במתקני נוחות חדישים, לרבות אינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיות חכמות, מוצרי טיפוח יוקרתיים ומיני בר. החדרים מהדהדים את היופי של כרתים, וממזגים שיק מודרני עם אלמנטים יווניים מסורתיים.

טיפים לחופשה זוגית בכרתים

הזמן הטוב ביותר לבקר:

כרתים נהנית מאקלים ים תיכוני, כלומר קיץ חמים ויבש וחורף מתון ורטוב יותר. שיא עונת התיירות היא מסוף יוני עד תחילת ספטמבר, כאשר הטמפרטורות מגיעות לרוב ל-80 מעלות צלזיוס (30 מעלות צלזיוס). לאקלים נוח יותר ופחות קהל, שקול לבקר במהלך חודשי הכתף של אפריל-מאי או סוף ספטמבר-אוקטובר.

להסתובב:

  • השכרת רכב: השכרת רכב היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את כרתים בקצב שלך. גודלו של האי הופך אותו לנוח לטיולי יום לאטרקציות שונות. ודא שאתה מכיר את כללי הנהיגה המקומיים ותמיד יש לך מפה או GPS בהישג יד.
  • אוטובוסים: לכרתים מערכת אוטובוסים אמינה המחברת בין ערים מרכזיות ואזורי תיירות. הם חסכוניים ומשמשים לעתים קרובות על ידי מקומיים ותיירים כאחד.
  • מוניות: בעוד שהן יקרות יותר מאוטובוסים, מוניות יכולות להיות נוחות למרחקים קצרים יותר או כאשר אתה לחוץ בזמן. תמיד הסכימו על מחיר הנסיעה לפני תחילת הנסיעה או ודא שהמונה פועל.

מנהגים מקומיים:

יוון היא מדינה רגועה יחסית בכל הנוגע לגילויי חיבה פומביים. החזקת ידיים, חיבוק או נשיקה מהירה מקובלים בדרך כלל ברוב המקומות. עם זאת, כמו בכל מקום, חיוני להיות מכבד. באתרים דתיים או בכפרים קטנים ומסורתיים יותר, כדאי להיות מסוייגים יותר. התלבש תמיד בצניעות בעת ביקור בכנסיות או מנזרים. באינטראקציה עם המקומיים, התנהגות מנומסת ואדיבות בסיסיות מגיעות רחוק.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן