אתונה למשפחות - חופשה באתונה עם ילדים

ברוכים הבאים לאתונה: הרפתקה מהנה והיסטורית למשפחות

התכוננו לטיול מרגש באתונה, בירת יוון, שם מחכות הרפתקאות לכל המשפחה! אתונה היא לא רק עיר עם הרבה היסטוריה; זה גם מקום נהדר להביא ילדים לחופשה מהנה ומלמדת.

כשחושבים על אתונה, הדבר הראשון שעשוי לעלות בראש הוא ההיסטוריה העתיקה שלה. זוהי העיר שבה ניצבו מבנים מפורסמים כמו האקרופוליס והפרתנון במשך אלפי שנים. אלה לא רק אבנים וחורבות ישנות – הם חלק גדול מההיסטוריה העולמית, ולראות אותם באופן אישי זה ממש מגניב עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

אבל אתונה לא תקועה בעבר. זו גם עיר תוססת עם הרבה דברים מהנים לעשות. אתה יכול ללכת בשווקים עמוסים שבהם אנשים מוכרים כל מיני דברים מסודרים, או להירגע בבית קפה בעודך נהנה מחטיפים יווניים טעימים. יש גם הרבה פארקים ומגרשי משחקים שבהם הילדים יכולים להתרוצץ ולשחק.

משפחות ימצאו באתונה מאוד מסבירת פנים. בעיר יש המון מוזיאונים שכיף לילדים, שבהם הם יכולים ללמוד על מיתוסים יווניים ולראות אוצרות עתיקים. ואל תדאג להשתעמם – תמיד יש משהו חדש ומרגש לחקור בכל פינה.

בין אם אתם אוהבי היסטוריה, מסתובבים בחוף סמוך, או מנסים אוכל יווני טעים, אתונה מלאה בהפתעות וכיף למשפחות. אז בואו נצלול למה שהופך את אתונה למקום פנטסטי לטיול המשפחתי הבא שלכם!

אתונה למשפחות

 

אטרקציות היסטוריות: חקר הפלאים העתיקים של אתונה

אתונה היא עיר עם סיפורים חרוטים בכל אבן ופינה, מה שהופך אותה למקום מדהים עבור משפחות לחקור וללמוד ביחד. הנה כמה אתרים היסטוריים שחובה לבקר בהם שהם לא רק עוצרי נשימה אלא גם נהדרים לעורר סקרנות של ילדים לגבי היסטוריה ותרבויות עתיקות.

האקרופוליס:

גבעה מפורסמת זו במרכז אתונה היא ביתם של מספר מבנים עתיקים והיא חובה לראות. המפורסם שבהם הוא הפרתנון, מקדש ענק שנבנה לכבוד אתנה, אלת החוכמה ומגינה של העיר. ילדים יופתעו מגודלם של המבנים העתיקים הללו ויוכלו ללמוד על המיתולוגיה והארכיטקטורה היוונית. אל תשכחו לבקר במוזיאון האקרופוליס הסמוך, בו תוכלו לראות חפצים רבים שנמצאו על הגבעה וללמוד עוד על ההיסטוריה של המקום המדהים הזה.

הפרתנון:

ניצב גבוה על האקרופוליס, הפרתנון הוא סמל לעוצמתה ולתרבותה של יוון העתיקה. זה מרתק לילדים לראות את המקדש הזה מקרוב ולדמיין איך נראו החיים בימי קדם. הם יכולים ללמוד על האלים והאלות היוונים ועל הסיפורים מאחורי הפסלים והגילופים היפים שמקשטים את המקדש.

האגורה העתיקה:

זה היה הלב של אתונה העתיקה, שבה אנשים נהגו להתאסף כדי לקנות, לדבר, ולקחת חלק בממשלה. היום, זה מקום נהדר לשוטט ולחקור. ילדים יאהבו לראות את חורבות החנויות הישנות ולדמיין את השוק ההומה שהיה פעם. מקדש הפיסטוס, אחד המקדשים העתיקים השמורים ביותר ביוון, נמצא גם כאן, ומעניק הצצה לארכיטקטורה המדהימה של אותה תקופה.

כל אחד מהאתרים הללו מציע צוהר ייחודי לעבר ויכול לעזור להביא היסטוריה לחיים לילדים בצורה מהנה ומרתקת. הם יכולים ללמוד על החיים היווניים העתיקים, המיתולוגיה וההיסטוריה תוך כדי הליכה במקומות המדהימים האלה. בנוסף, לחקור את ההריסות האלה זה כמו לצאת למסע ציד אוצרות, שבו לכל פינה ואבן יש סיפור לספר.

זכרו להביא מים, כובעים וקרם הגנה, שכן חקירת אתרים חיצוניים אלה יכולה להיות עבודה חמה, במיוחד בקיץ. ואל תשכחו את המצלמה שלכם – המקומות האלה הם לא רק חינוכיים אלא גם יפים להפליא ומושלמים לתמונות משפחתיות!

מוזיאונים ידידותיים לילדים: גילוי אתונה באמצעות משחק ואמנות

אתונה היא לא רק חורבות עתיקות; זה גם ביתם של כמה מוזיאונים פנטסטיים שמתאימים לילדים. המקומות האלה מלאים בתערוכות מהנות ואינטראקטיביות שישפרו את הילדים הקטנים שלכם בזמן שהם לומדים על התרבות, ההיסטוריה והאמנות היוונית. הנה כמה מוזיאונים שלא תרצו לפספס:

מוזיאון הילדים ההלני: ממוקם בלב אתונה, המוזיאון הזה הוא ארץ פלאות לילדים. הוא נועד לעורר סקרנות ולעורר למידה באמצעות משחק. התערוכות כאן הן אינטראקטיביות ומעשיות, המכסות מגוון רחב של נושאים ממדע וסביבה ועד לאמנות ותרבות. ילדים יכולים לשחק בשוק מדומה, לגלות את עולם הבנייה, או אפילו לחקור גרסה מינית של אתונה. זהו מקום נהדר לילדים ללמוד דרך עשייה והוא מושלם לילדים צעירים יותר.

מוזיאון הילדים ההלני
מוזיאון הילדים ההלני

מוזיאון הילדים ההלני נועד לספק סביבת למידה מעשית ומרתקת לילדים בכל הגילאים. הוא כולל בדרך כלל תערוכות אינטראקטיביות ופעילויות המעודדות יצירתיות, חקר ולמידה באמצעות משחק. המוזיאון מכסה לרוב מגוון רחב…

מוזיאון ארכיאולוגיה לאומי: המוזיאון הזה אולי נשמע קצת רציני, אבל למעשה הוא מלא באוצרות שיתפסו את דמיונו של ילד. הוא מכיל את אחד האוספים החשובים בעולם של אמנות וחפצים יווניים עתיקים. ילדים יכולים לראות פסלים, כלי חרס ואפילו מסכות זהב אמיתיות מימי קדם. המוזיאון מארח לעתים קרובות פעילויות ידידותיות למשפחות וסיורים מודרכים המיועדים במיוחד לילדים, מה שהופך את החוויה לחינוכית ומשעשעת כאחד.

מוזיאון לאמנות ילדים יוונית: מוזיאון ייחודי זה מציג אמנות שנוצרה על ידי ילדים בגילאי 5 עד 14. זהו מקום נפלא לילדים לראות את העולם דרך עיני בני גילם ולקבל השראה ליצור אמנות משלהם . המוזיאון מציע גם סדנאות ושיעורי אמנות, מה שהופך אותו למקום מושלם עבור יוצרים צעירים להביע את עצמם וללמוד מיומנויות חדשות.

מוזיאון לאמנות ילדים יוונית
מוזיאון לאמנות ילדים יוונית

המוזיאון לאמנות ילדים יוונית, הממוקם באתונה, הוא מוסד ייחודי המוקדש להצגת היצירות האמנותיות של אמנים יוונים צעירים. בניגוד לרוב המוזיאונים שמציגים יצירות של אמנים מבוגרים, מוזיאון זה מתמקד אך ורק…

המוזיאונים האלה מציעים דרך אחרת לחוות את אתונה, דרך מרתקת ומתאימה לילדים. הם מספקים הפסקה מהנה מהסיורים המסורתיים יותר ומהווים דרך מצוינת לילדים להתחבר לתרבות ולהיסטוריה היוונית באופן משמעותי ומרגש עבורם. בנוסף, ביקורים אלה יכולים לעורר עניין לכל החיים באמנות, היסטוריה ומדע!

פעילויות בחוץ: ליהנות מהיופי הטבעי ומהמרחבים המהנים של אתונה

אתונה עוסקת לא רק באתרים היסטוריים ומוזיאונים; הוא מציע גם מרחבים חיצוניים נפלאים שבהם משפחות יכולות להירגע, לשחק וליהנות מהטבע. נקודות אלה מספקות איזון מושלם לחיי העיר השוקקים והם נהדרים לילדים לשרוף קצת אנרגיה. הנה כמה פעילויות חוצות ומקומות שכדאי לכם לשקול לבקר בהם:

הגן הלאומי של אתונה: נווה מדבר שופע וירוק זה בלב העיר הוא מקום מושלם למשפחות. אתה יכול לטייל לאורך השבילים המוצלים שלו, להתפעל מהצמחים והפרחים היפים, או להירגע ליד בריכה. יש גם גן חיות קטן ומגרש משחקים, מה שהופך אותו ללהיט עם הילדים. הגן הלאומי הוא מקום נהדר לפיקניק או סתם הפסקה מסיורים.

הפארק הזואולוגי באטיקה: ממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר, גן החיות הזה הוא ביתם של למעלה מ-2000 בעלי חיים, כולל מינים נדירים ובסכנת הכחדה. ילדים יכולים לראות הכל, מאריות ונמרים ועד דולפינים ועופות דורסים. בגן החיות יש גם אזור ליטוף ותוכניות חינוכיות, מה שהופך אותו לבילוי מהנה ואינפורמטיבי לכל המשפחה.

אקווריום אתונה (Cretaquarium): עם עשרות מיכלים ומאות מינים, ילדים יכולים לראות מקרוב את החיים הימיים המגוונים, כולל כרישים, מדוזות ודגי שונית צבעוניים.

אקוויריום אתונה
אקוויריום אתונה

"האוקיינוס האינטראקטיבי" במרכז הבידור XPLORE באתונה הוא אטרקציה מרתקת ומלמדת שנועדה לספק למבקרים חוויה סוחפת של העולם התת-ימי. תערוכה אינטראקטיבית זו היא ככל הנראה חלק מההיצע של מרכז הבידור, ומספקת…

גני שעשועים ופארקים בעיר: באתונה יש מספר גני שעשועים ופארקים הפזורים ברחבי העיר, ומציעים סביבה בטוחה ומהנה לילדים לשחק. באזורים אלה יש לרוב נדנדות, מגלשות וציוד משחק אחר, כמו גם שטחים פתוחים להתרוצצות או משחקי כדור.

מרחבים חיצוניים אלו מספקים מפלט מבורך מהמולת העיר והם מושלמים עבור משפחות המעוניינות ליהנות מזמן השבתה בטבע. בין אם אתם מתעניינים בחיות בר, בחיי מים או סתם מקום שליו להירגע בו, באתונה יש מגוון אפשרויות להפוך את הטיול המשפחתי שלכם למהנה ובלתי נשכח כאחד.

כמובן! להלן קטע על חופים ופעילויות מים ליד אתונה שמתאימים למשפחות:

פעילויות חופים ומים: שמש, חול וכיף ליד אתונה

כשאתה חושב על יוון, אתה בוודאי מדמיין חופים יפים ומים כחולים צלולים, והאזור שמסביב לאתונה לא מאכזב. במרחק נסיעה קצר מהעיר, תמצאו כמה חופים נפלאים שמתאימים למשפחות. בנוסף, ישנם פארקי מים מרגשים ופעילויות שילדים יאהבו. להלן סקירה של כמה מהמקומות הטובים ביותר:

Vouliagmeni Beach: חוף זה הוא אחד הפופולריים ביותר ליד אתונה, הידוע במים הצלולים ובחול הרך שלו. זה נהדר למשפחות כי הוא מאורגן היטב עם מיטות שיזוף, שמשיות ומציל תורן. המים השקטים כאן אידיאליים לילדים לשחות ולשחק.

Schinias Beach: ממוקם ליד האתר ההיסטורי של מרתון, שיניה הוא בחירה פנטסטית למשפחות. לחוף יש מים רדודים, מה שהופך אותו לבטוח לילדים צעירים יותר, והוא מוקף ביער אורנים, המספק שפע של צל טבעי.

Glyfada Beach: החוף הזה הוא חלק משכונה אופנתית באתונה וידוע באווירה התוססת שלו. החוף עצמו מצויד היטב במתקנים, והמים רדודים ורגועים, מושלמים לילדים להשתכשך בהם.

פארקי מים: ליום של פעילויות מים מהנות, פנו לאחד מפארקי המים הסמוכים לאתונה. אקווהפוליס בגליפאדה וכיף מים בקורינתוס הן שתי אפשרויות פופולריות. יש להם מגוון של מגלשות ובריכות לכל הגילאים, מטיולים שואבי אדרנלין לילדים גדולים יותר ועד אפשרויות קטנות ובטוחות יותר לקטנטנים.

טיולי שייט וספורט מים: אם המשפחה שלך מתכוונת להרפתקה קטנה, שקול שייט בסירה כדי לחקור איים או קווי חוף סמוכים. מקומות רבים מציעים גם ספורט מים כמו גלישה, קיאקים או גלישת רוח, עם שיעורים וציוד המתאימים לילדים ולמתחילים.

חופים ופעילויות מים אלו מציעים הפסקה מרעננת מהסיורים בעיר ומהווים דרך נפלאה לחוות את הים התיכון היפהפה. בין אם אתה רוצה להירגע על החוף, לשחק בחול, או להיות פעיל עם קצת ספורט מים, יש משהו לכל משפחה ליהנות.

חוויות תרבותיות: טבילה בתרבות היוונית עם ילדים

אתונה לא עוסקת רק באטרקציות ההיסטוריות והטבעיות שלה; זה גם מרכז תוסס של תרבות ומסורת. עבור משפחות המבקרות בעיר, עיסוק בחוויות תרבותיות יכול להיות גם מהנה וגם מלמד לילדים. הנה כמה פעילויות המציעות טעימה מהתרבות היוונית:

שיעורי ריקוד יווני: הריקוד היווני הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות, הידוע באנרגיה ובשמחה שלו. מספר מקומות באתונה מציעים שיעורי ריקוד יווני למשפחות. הפעלות אלו הן לא רק מהנות אלא גם דרך מצוינת לילדים ללמוד על מסורות ומוזיקה יוונית. בסוף השיעור, ייתכן שאתה וילדיך רוקדים את הסירטאקי או הקלמטיאנוס כמו המקומיים!

סדנאות קדרות: לקדרות יש היסטוריה ארוכה ביוון, עוד מימי קדם. הצטרפות לסדנת קדרות יכולה להיות דרך יצירתית ומעשית לילדים להתחבר להיבט זה של התרבות היוונית. הסדנאות מתאימות בדרך כלל לכל הגילאים, ומאפשרות לילדים לעצב ולצבוע כלי חרס משלהם, מה שיכול להיות מזכרת בלתי נשכחת מהטיול שלכם.

מפגשי סיפור: המיתולוגיה היוונית לא רק מרתקת אלא גם מהווה את עמוד השדרה של חלק ניכר מהספרות והאמנות המערבית. השתתפות במפגשי סיפור, במיוחד אלה המיועדים לילדים, יכולה להיות חוויה קסומה. מפגשים אלה מתקיימים לעתים קרובות במוזיאונים או במרכזי תרבות ומביאים לידי ביטוי סיפורים על אלים, גיבורים ויצורים מיתיים.

ביקור בכפר יווני מסורתי: אם יש לכם זמן לטיול יום, ביקור בכפר יווני מסורתי יכול להיות חוויה מאיר עיניים. כאן, ילדים יכולים לראות איך אנשים חיו ביוון בעבר ולפעמים להשתתף בפעילויות כמו הכנת לחם, חקלאות מסורתית או מלאכת יד עממית.

סיורי טעימות אוכל: המטבח היווני הוא חלק מהותי מהתרבות שלו. השתתפות בסיור טעימות אוכל ידידותי למשפחה יכולה להיות חוויה טעימה ומלמדת. סיורים אלה כוללים לעתים קרובות ביקורים בשווקים מקומיים, ניסיון התמחויות יווניות, ואפילו לימוד להכין מאכל יווני!

חוויות תרבותיות אלו מספקות הזדמנות נפלאה למשפחות לצלול עמוק יותר לתוך התרבות והמסורת היוונית. הם לא רק מהנים אלא גם מציעים פרספקטיבה ייחודית על המורשת העשירה של יוון, מה שהופך את הטיול שלך לאתונה להרפתקה בלתי נשכחת.

בתי מלון למשפחות

InnAthens

מלון InnAthens, השוכן בחצר פנימית שלווה וירוקה, מציעה מפלט שליו מהעיר השוקקת ועדיין במיקום מרכזי. חדרי המשפחה מספקים מספיק מקום לכולם, והגן השליו מושלם לילדים לשחק בו בבטחה.

Electra Metropolis Athens

מלון זה ידוע בנופים עוצרי הנשימה של האקרופוליס מהבריכה והמסעדה שלו על הגג, ומספק חווית אוכל בלתי נשכחת למשפחות. הם מציעים חדרי משפחה מרווחים, ומיקומם המרכזי הופך אותו לנוח לביקור באטרקציות סמוכות.

Herodion Hotel

ממוקם ליד האקרופוליס ומוזיאון האקרופוליס, הרודיון הוא אידיאלי עבור משפחות המעוניינות לחקור את ההיסטוריה העתיקה. המלון מציע חדרים מחוברים למשפחות, וגינת הגג עם נוף של האקרופוליס היא מקום נפלא למנוחה.

The Athens Gate Hotel

מלון זה מתגאה במיקום מצוין עם חדרים רבים המציעים נופים של מקדש זאוס האולימפי. זה קרוב לאטרקציות מרכזיות, ומצמצם את זמן הנסיעה עם הילדים. חדרי המשפחה שלהם מרווחים, ומסעדת הגג מספקת חווית אוכל מהנה למשפחות.

Plaka Hotel

ממוקם ברובע פלאקה, מלון זה נמצא באזור מקסים מלא ברחובות צרים וטברנות יווניות מסורתיות, נהדר לחקר משפחות. המלון מציע חדרי משפחה נוחים ומרפסת גג עם נוף מדהים של האקרופוליס.

Grand Hyatt Athens

גרנד הייאט מציע שהות מפוארת עם בריכת גג המושלמת לילדים. החדרים מודרניים ומרווחים, אידיאליים למשפחות. בנוסף, הוא ממוקם ליד מרכז התרבות Stavros Niarchos Foundation, הכולל פעילויות נהדרות לילדים.

Four Seasons Astir Palace Hotel Athens

מלון זה הוא קצת יותר מפלט, הממוקם בריביירה של אתונה. זה מושלם למשפחות שמחפשות חווית חוף. הם מציעים מועדוני ילדים, פעילויות חוצות שונות ואפשרויות אוכל ידידותיות למשפחות.

St George Lycabettus

מלון בוטיק זה ידוע בנופים הפנורמיים הפנטסטיים שלו של אתונה. זה בשכונה שקטה ויוקרתית יותר, מתאים למשפחות שמחפשות שהות שלווה. המלון מארח לעתים קרובות אירועים ופעילויות ידידותיים למשפחות, והוא קרוב לגן הלאומי, שהוא נהדר לילדים.

כל אחד מהמלונות הללו מציע מאפיינים ייחודיים שהופכים אותם למתאימים למשפחות, מחדרים מרווחים ומיקומים נוחים ועד שירותים ופעילויות מותאמים למשפחות. היבטים אלו מבטיחים שהות נוחה ומהנה הן להורים והן לילדים תוך חקר פלאי אתונה.

טיפים לתחבורה: ניווט באתונה עם ילדים

להסתובב באתונה עם ילדים יכול להיראות מרתיע, אבל העיר מציעה אפשרויות תחבורה שונות שהן נוחות וידידותיות למשפחות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנווט בעיר בצורה חלקה עם הילדים הקטנים שלכם:

תחבורה ציבורית: באתונה מערכת תחבורה ציבורית מפותחת הכוללת אוטובוסים, חשמליות ומטרו. המטרו, במיוחד, הוא אופציה נהדרת למשפחות מכיוון שהוא מהיר, נקי וקל לניווט. התחנות מסומנות היטב, ואטרקציות תיירותיות מרכזיות מסומנות בבירור. ילדים מתחת לגיל 6 נוסעים חינם, ויש תעריפים מוזלים לילדים גדולים יותר.

אוטובוסי סיורים בהופ-און-הופ-אוף: אוטובוסים אלו הם אופציה מצוינת למשפחות. הם מכסים את רוב האטרקציות העיקריות, ותוכלו לעלות ולרדת כמה פעמים שתרצו במהלך היום. זוהי דרך נוחה לראות את העיר ללא הלחץ של ניווט בתחבורה ציבורית עם ילדים. בנוסף, הסיפון הפתוח מציע נופים נהדרים של העיר!

שירותי מוניות ושיתוף נסיעות: מוניות יש בשפע באתונה ויכולות להיות אופציה נוחה למרחקים קצרים או כשאתם עייפים אחרי יום ארוך של סיורים. שירותי שיתוף נסיעות זמינים גם וניתן להזמין אותם באמצעות אפליקציות לסמארטפון. עבור משפחות, זו יכולה להיות דרך נוחה וגמישה יותר לטייל בעיר.

הליכה: מרכז אתונה קומפקטי יחסית והליכה יכולה להיות דרך נעימה לחקור, במיוחד באזורים כמו פלאקה ומונאסטיראקי שהם ידידותיים להולכי רגל. עם זאת, זכרו לעשות הפסקות, במיוחד בחום היום, ותמיד יהיו בהישג יד מים לילדים.

חברות טיולים ידידותיות למשפחות: ישנן חברות טיולים באתונה הפונות במיוחד למשפחות, ומציעות סיורים ופעילויות מרתקות לילדים. אלה יכולים לכלול סיורים פרטיים עם מדריכים ידידותיים לילדים, טיולי הליכה משפחתיים, ואפילו סיורים בנושאי מיתולוגיה שיכולים להפוך את חקר העיר להרפתקה מהנה לילדים.

עגלות ומנשאים: לילדים צעירים יותר, עגלה קלת משקל יכולה להיות שימושית, במיוחד באזורי הולכי רגל. עם זאת, שים לב לכך שחלק מהאתרים ההיסטוריים ותחבורה ציבורית יכולים להיות מאתגרים לניווט עם עגלה, כך שמנשא עשוי להיות אופציה מגוונת יותר.

זכור, תכנון הוא המפתח בעת ניווט בעיר עם ילדים. הקפידו תמיד על תוכנית ליום שלכם, דעו מראש את המסלולים ואפשרו זמן נוסף לנסיעה כדי לשמור על החוויה נטולת מתח ומהנה לכל המשפחה.

 

מסעדות למשפחות

באתונה יש מגוון רחב של מסעדות המושלמות למשפחות! החל מטברנות יווניות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי. כמה מהמסעדות המדורגות ביותר באזור כוללות את Mama Tierra, המציעה אפשרויות צמחוניות וטבעוניות המושלמות למשפחות עם הגבלות תזונתיות. בנוסף, יש באזור שפע של בתי קפה ומאפיות בהם משפחות יכולות ליהנות ממאפה מתוק או מכוס קפה בין הטיולים בעיר.
אפשרות מצוינת נוספת היא מסעדת Kalamaki Kolonaki, הממוקמת בשכונת Kolonaki היוקרתית. המסעדה מתמחה בסוולאקי, אוכל רחוב יווני פופולרי, ומציעה מגוון של בשרים וירקות על האש. למסעדה אווירה נינוחה ומהווה מקום נהדר לחטוף ארוחה מהירה וטעימה עם המשפחה!

פעילויות ידידותיות למשפחות

בנוסף לאטרקציות המובילות, המלונות והמסעדות, אתונה מציעה שפע של פעילויות ידידותיות למשפחות ולילדים בכל הגילאים. אחת הפעילויות המובילות באזור היא ביקור בפארק הזואולוגי אטיקה, המהווה בית למגוון רחב של בעלי חיים ומציע שפע של תערוכות ופעילויות חינוכיות. פעילות פופולרית נוספת היא ביקור בפארק השעשועים אללו, המציע מגוון אטרקציות מושלמות לילדים בכל הגילאים. בנוסף, ישנן שפע של פעילויות חוץ באזור, כמו טיולים רגליים, המושלמות למשפחות המחפשות לחקור את הטבע המקומי.

עוד פעילות ידידותית למשפחות שילדים יאהבו באתונה היא ביקור בשוק המרכזי של אתונה. השוק הזה הוא מוקד הומה אדם, עם מגוון מאכלי רחוב מתוצרת טרייה, בשרים דגים ואפילו פלאפל. ילדים יכולים ללמוד על המטבח והתרבות המקומיים תוך כדי סיור בשוק, שם תוכלו גם יכולות לקנות מרכיבים טריים כדי לבשל ארוחה משותפת. בנוסף, יש שפע של מסעדות ובתי קפה באזור, בהם משפחות יכולות ליהנות מארוחה או חטיף תוך שהם נהנים מהאווירה המקומית.

משפחות יכולות גם לבקר בעיר טכנופוליס של אתונה, שהיא מרכז תרבותי הממוקם במפעל הגז לשעבר של אתונה. המרכז מציע מגוון אירועים, תערוכות וסדנאות המותאמות למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. ילדים יכולים ללמוד על מדע, טכנולוגיה ואמנות תוך כדי חקר התערוכות והשתתפות בפעילויות מהנות. בנוסף, המרכז מארח מגוון פסטיבלים במהלך השנה, כמו פסטיבל אוכל הרחוב של אתונה ופסטיבל הבירה באתונה, המציעים אווירה כיפית וחגיגית להנאת משפחות.

כדי לסדר את כל האטרקציות, המסעדות והמלונות המומלצים, יצרנו טבלה שתקל עליכם בבחירה:

 

שםתיאורקטגוריה
מלון גראנד ברטאןמלון יוקרתי עם נופים מדהימים של העירמלונות
אלקטרה פאלאס אתונהמלון נוח עם בריכת גג ונוף של האקרופוליסמלונות
מלון דיוואני קרנבלקום האירוח מציע בריכת גג עם נוף של האקרופוליס (Acropolis), סעודות משובחות, וחדרי אירוח מפוארים עם נוף לעירמלונות
אקרופוליסציון דרך היסטורי עם נופים מדהימים של העיראטרקציות
מקדש זאוס האולימפימקדש עתיק עם ארכיטקטורה מדהימהאטרקציות
האגורה עתיקה של אתונהשוק עתיק ומרכז אזרחיאטרקציות
המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיהמוזיאון המציג את ההיסטוריה והתרבות היווניתאטרקציות
סטרופימסעדה מודרנית עם נוף מדהים של האקרופוליסמסעדות
פאנקי גורמהחווית אוכל ייחודית עם דגש על גסטרונומיה מולקולריתמסעדות
בר על הגג של אתונהבר על הגג עם נוף מדהים של העירמסעדות
סיור מפרשיות שקיעהסיור רומנטי בים האגאי בשקיעהפעילויות רומנטיות
סיור טעימות ייןלטעום כמה מהיינות הטובים ביותר באזורפעילויות רומנטיות
מרכז ספא ובריאותלהירגע ולהירגע עם בן הזוג שלךפעילויות רומנטיות

לסיכום

אתונה היא יעד פנטסטי למשפחות המחפשות חופשה מהנה ומלמדת. על ידי סיור באטרקציות המובילות, שהייה באחד מהמלונות המומלצים באזור, וטעימת המטבח המקומי, משפחות יכולות להפיק את המרב מהטיול שלהן בעיר התוססת הזו. עם שפע של פעילויות ואטרקציות ידידותיות למשפחות שתוכלו להנות מהן, אתונה היא היעד המושלם למשפחות המחפשות ליצור יחד זיכרונות בלתי נשכחים.

התוכן עזר לכם? יש לכם הערות? לחצו כאן